بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


با آمدن حال و هوای عید بسیاری از بانوان به فکر تغییر دکوراسیون می افتند . و دوست دارند از مهمانان خود در خانه لاکچری پذیرایی کنند. اما با وجود هزینه های سرسام آور از تغییر دکوراسیون خانه نیز منصرف می شوند. ما می خواهیم به شما این مژده را دهیم که با چند تغییر کوچک و همچنین صرف هزینه کم نمای خانه خود را تغییر دهید و با این تغییرات کوچک نیز همسر خود را انگشت به دهان بگذارید پس در ادامه با ما باشید :
شما می توانید با رنگ آمیزی خانه خود یک تغییر اساسی در خانه خود ایجاد کنید . اما چه رنگ ؟ مهم است که چه رنگی را برای خانه خود نیز انتخاب می کنید . سعی کنید از رنگ های خنثی برای دیوار های خانه خود در نظر بگیرید . چراکه این تناژها خیلی راحت با دیگر رنگ های نیز هماهنگ می شوند و خیال شما را از تعویض وسایل دیگر نیز راحت می کند. یکی از رنگ های ایده ال که ما به شما پیشنهاد می کنیم طوسی و یا سفید است .
از گچبری استفاده کنید! امروزه گچبری های بسیار زیبایی برای خانه های لاکچری نیز طراحی می شوند که می تواند فضای خانه شما را دگرگون کند. شما می توانید برای ایجاد نمایی بسیار خاص رنگ گچبری را با رنگ دیوار خود متفاوت در نظر بگیرید.
روکش مبل خانه خود را تعویض کند : می دانید که زیبایی مبل ها تاثیر بسیار زیادی در خانه دارد اگر بودجه شما برای تغییر دکوراسیون زیاد بود می توانید این کار را انجام دهید. اما سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که بعد از گذشت مدتی شما را دلزده نکند.
دکوراتیوها جایگاه ویژه در دکوراسیون سبک مدرن دارند : شما می توانید با چند دکوراتیوهای ساده فضای دلنشین و جذاب را ایجاد کنید. برای این کار نیازی نیست که وسایل برند خریداری کنید می توانید با چند دکوری ارزان قیمت و زیبا آن را زیبا کنید
دسته های کابینت خود را تعویض کنید : شما با این کار می توانید نمای کابینت خود را تغییر دهید و با یک تغییر کوچک نیز نمای کلی کابینت خود را نیز عوض کنید.
نورپردازی : اگر خانه شما لامپ ساده کم مصرف دارد می تواند در زیبایی نمای خانه نیز تاثیر بدی بگذارد. شما می توانید با یک لوستر و با لامپ هایLED کم مصرف زیبایی خانه خود راچند برابر کنید. چراکه نورپردازی می تواند جلوه خیلی ایده آلی از خانه شما را به نمایش بگذارد. انتخاب یک لوستر مناسب سلیقه و خانه شما می تواند خانه شما را بسیار لوکس و لاکچری نشان دهد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

با تغییر چند وسیله کوچک دکوراسیون داخلی خانه خود را لاکچری کنید

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی