بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


کرملین
کرملین یکی از معروف ترین و شناخته ترین سازه های روسیه می باشد که به عنوان نمادی برای نشان دادن قدرت فوق العاده بالای این کشور ساخته شده است . این سازه معروف به قدری زیباست که مورد توجه هر بینایی قرار گرفته و به عنوان یکی از اهداف گردشگری در سراسر جهان شناخته می گردد .
جالب است بدانید که این بنا به عنوان یکی از شاهکارهای معماری در نظر گرفته می شود . معماران ایتالیایی وظیفه معماری این سازه محبوب را بر عهده داشته و در اثر تلاش فراوان توانسته اند بلاخره سازه ای زیبا و به یاد ماندنی را به یادگار گذارند .
در قرن پانزدهم ، ایوان سوم تیمی از معماران ایتالیایی را متشکل از ارسطو فیوراوانتی ، آلویسیو دا میلانو ، آنتونیو گیلاردی و پیترو آنتونیو سولاری دعوت کرد تا دژ پایتخت را تغییر دهند . آن ها اولین برج های کرملین و همچنین کلیساها و کاخ های داخل دیوار های آن را طراحی کردند .


کاخ بزرگ کرملین
این بنا در اواسط قرن نوزدهم به دستور نیکلاس اول در قلمرو کرملین ساخته شده و برای تاجگذاری امپراطوران روسیه و حضار با پادشاهان خارجی مورد استفاده قرار می گرفته است .
این سازه زیبا و تاریخی که به عنوان یکی از زیبا ترین سازه های روسیه در نظر گرفته شده است ، امروزه محل اقامت تشریفاتی رئیس جمهور روسیه می باشد . جالب است بدانید که بازدید از این کاخ برای تور های گردشگری آزاد می باشد .
ساختمان شرکت بیمه روسیه
این اماکن تجاری یکی از زیبا ترین سازه های روسیه می باشد که در ابتدای قرن بیستم ساخته شد و به سرعت توجه روشنفکران خلاق را به خود جلب کرده است .
روشنفکران علاقه مند این سازه در زمان شوروی ، سازمان های مختلف ادبی ، موسیقی و فیلم و همچنین کارگاه های هنری خود را در این مکان برگزار می کرده اند .


کلیسای جامع مسیح

سازه زیبایی که امروزه می بینیم یک نسخه از کلیسایی است که به افتخار پیروزی روسیه بر ناپلئون در سال 1812 میلادی ساخته شده است . ساختمان اصلی بلشویک ها در طول دوره زندگی خود دچار آسیب و از بین رفتگی شده است .
در سال 1931 تصمیم گرفته شد که این کلیسا تخریب شده و کاخ شوروی به جای آن ساخته شود .


سازه GUM

این سازه معروف و زیبا نه تنها یک مرکز خرید مملو از کالاهای مارک دار از لوکس کلاسیک تا طراحان مدرن روسی است ، بلکه یک بنای معماری است که به سال 1893 میلادی بر می گردد . نمای اصلی این سازه به سمت میدان سرخ باز می شود و با سبک آن مطابقت دارد .

https://bakhshiofficial.com/

سازه های معروف و شگفت انگیز  روسیه که تا بحال نمی دانستید !

  • ۰۰/۱۰/۲۳
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی