بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


1. اگر علاقه خاصی به گل های رونده دارید این گل ها می توانند مخصوص شما باشند از جمله:

2. پیچک انگلیسی ( پاپیتال )
3. پوتوس
4. گیاه فلفل بتل
5. هویا
6. رشته مرواریدی
7. یاسمن .
می توانید آن ها را در یک گلدان بکارید و از برگ های افتاده آن نیز لذت ببرید. و یا می توانید دیوار ساده و خالی خود را با شاخه و برگ های گل نیز به زیبایی بیارایید. جالب است که بدانید این گیاهان به مراقبت خاصی نیاز ندارند . شما می توانید به راحتی با گیاهان رونده به زیبای خانه خود نیز کمک کنید.
2. گیاه پول چینی یکی از گیاهان معروف است که می تواند به دیزاین خانه های لاکچری نیز بسیار کمک کنند . این گیاه به دلیل ظاهر منحصربه فرد و دوام بالایی داشته و با هفته ای یک بار آبیاری می توانند زیبایی شما را چند برابر کنند.
3. گیاه مار: این گیاه با نام هایی مختلف نیز شناخته می شود که بیشتر به سانسوریانیز معروف است.خیلی جالب است بدانید که این گیاه هوای داخل خانه را بیشتر از هر گیاهی دیگر تصفیه می کند .گیاه مار جز آن دسته از گیاهانی است که داخل گلدان، خیلی تمیز و مرتب رشد می کند و می توانید آن را در گوشه ای از منزل با یک گلدان بسیار شیک قرار دهید که جذابیت بی نظیری به آن خواهد بخشید. این گیاه انواع مختلفی داشته که می تواند زیبایی خانه شما را نیز چند برابر کند.
3. اکسالیس : اگر به دنبال گل هایی به رنگ های متنوع هستید این گل با برگ های قرمز می تواند انتخابی ایده آل باشد. شما می توانید برای نمای بهتر آن را در گلدان های سفید رنگ بکارید و جزو گل های
4. زاموفیلیا : این گیاه می تواند در نور غیر مستقیم ، رشد بسیار زیادی داشته باشد . به همین خاطر می توانند به راحتی در آپارتمان خود قرار دهید و محیط خانه خود را بسیار لاکچری و لوکس نشان دهید.
5. بونسای : نمونه کوچک شده در ختان بزرگ در طبیعت هستند که می تواند نمایی بسیار لاکچری در فضای خانه نیز ایجاد کنند. این گیاهان کوچک در حقیقت ترکیبی از علم باغبانی و هنر هستند که زیبایی چشم‌نوازی را به وجود می‌آورد.
6. برگ انجیری : می دانید که زیبایی گل ها به متفاوت بودنشان است این گل با برگ های بزرگ می تواند خود را از بقیه گل ها نیز متمایز کند. به طوری که از دور می توان نوع آن را تشخیص داد . شما می توانید با یکی از ساقه های آن نیز یگ گلدان پر از برگ انجیری زیاد داشته باشید. گیاه برگ انجیری هم جزء آن دسته از گیاهان بسیار زیبایی است که نور غیر مستقیم برای این گیاه معجزه می کند . شما می توانید در همه قسمت های خانه از این گیاه استفاده کنید.
https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

این گل ها در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز معجزه می کنند

  • ۰۰/۱۰/۲۵
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی