بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


کاستلو دی میراماره

دیوارهای سفید و درخشان Castello di Miramare بسیار زیبا و جذاب ، در برابر آب های تماشایی خلیج تریست ، به طرز چشمگیری خودنمایی می کنند . این قلعه در فاصله یک سنگری از تریست در شمال شرقی ایتالیا واقع شده است . در رابطه با زمان ساخت این سازه باید بدانید که قلعه در دهه 1850 میلادی ساخته شد تا اسقف اعظم اتریش ، فردیناند ماکسیمیلیان و همسرش را در خود جای دهد . قلعه Castello di Miramare که اکنون یک موزه بسیار محبوب است ، بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان را به خود جلب می کند .


قلعه پیشجاما
این قلعه یکی از زیبا ترین قلعه های جهان می باشد که در کنار یک صخره بزرگ قرار گرفته است . بدون شک این سازه یکی از زیبا ترین سازه های ساخت بشر می باشد . موقعیت مناسب آن در دهانه یک غار ، حمله را بسیار دشوار می کرد و مدافعان می توانستند از طریق یک شبکه مخفی از معابر غار ، تجهیزات خود را افزایش دهند . این بنا در طول قرن ها بارها ساخته شده و تخریب شده است . در رابطه با مکان قرار گیری این سازه باید بدانید که قلعه Predjama را می توان در فاصله کمی از پایتخت اسلوونی لیوبلیانا بیابید .

کلیسای ابی
این سازه که یکی از مستحکم ترین و زیبا ترین قلعه های جهان می باشد و در غرب ایرلند واقع شده است ، در ابتدا به قلعه Kylemore معروف بود . این سازه توسط راهبه های بلژیکی که از جنگ جهانی اول فرار می کردند به یک صومعه بندیکتین تبدیل شد . ابی کایلمور با کوههای دل انگیز ، دریاچه های انعکاسی و رودخانه های بسیار زیبا از مدت ها پیش یکی از محبوب ترین جاذبه های شهرستان گالوی بوده است .

قلعه دی هار

قلعه دی هار که از میان یک آشفتگی درهم و برهم باغ های گل رز محوطه ای عاشقانه ظهور می کنند ، جادویی تر به نظر می رسد . از نظر طراحی نئوگوتیک ، این قلعه زیبا درست در خارج از اوترخت در هلند قرار دارد که در اطراف آن خندق های با شکوه ، دریاچه ها و باغ هایی بسیار زیبا واقع شده است . فضای داخلی این سازه نیز بسیار زیبا و چشم نواز می باشد . دویست اتاق این قلعه با شکوه به وسیله نقاشی های زیبا و وسایل افسانه ای تزئین شده اند . این سازه در ابتدا در سال 1391 میلادی ساخته شده است اما نسخه رمانتیک شده فعلی مربوط به سال 1892 می باشد ، زمانی که این قلعه از حالت ویرانگر خود مرمت و بازسازی شده است .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

زیباترین قلعه های جهان را با ما بشناسید

  • ۰۰/۱۰/۲۶
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی