بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


درختان میوه
خوشبختانه مهم ترین موضوع در ویلاهای مازندران و شمال شرایط آب و هوایی می باشد . بارندگی و شرایط آب و هوایی بسیار عالی است و می توان از درختان میوه برای محوطه سازی استفاده کرد . بهترین درختان در مازندران و شمال پرورش داده می شوند . شما میتوانید در ویلای خود درخت آلو ، زیتون ، آلوچه ، گیلاس ، انواع مرکبات ، انار ، ازگیل ، آلبالو ، پرتقال و ... پرورش دهید .

درختانی که رشد سریع تری دارند
مهم ترین و بهترین درختانی که برای طراحی محوطه سازی ویلا همیشه پیشنهاد می شوند ، درختانی هستند که رشد سریع تری نسبت به مابقی درختان دارند . به عنوان مثال درختانی همچون درخت سرو نقره ای ، اقاقیا ، چنار ، زیتون ، توت آمریکایی و از این قبیل موارد رشد بسیار خوب و سریعی دارند . این دسته از درختان به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان محوطه ویلای خود را سبز و زیبا کنید .

درختان معطر
از دیگر پیشنهاداتی که به افراد داده می شود استفاده از درختان معطر در زیباسازی ویلا می باشد . به عنوان مثال درخت اقاقیا ، منگولیا و برگ بو نمونه هایی از این درختان معطر و خوش بو هستند .

درختانی که با خاک های آهکی سازگارند
با توجه به مواردی که گفته شد اگر خاک منطقه ای آهکی باشد از درختانی استفاده شود که با چنین شرایطی عادت و سازندگاری دارند . مانند زیتون ، درخت زبان گنجشک و چنار از این نمونه ها می باشند .

دیگر موارد پیشنهادی
علاوه بر درختانی که در بالا به آن ها اشاره کردیم ، برخی دیگر از گیاهان مناسب برای محوطه سازی ویلا شامل درختانی هستند که طول عمر کوتاه یا بلندتری دارند . برخی دیگر از درختان از فرسایش خاک جلوگیری میکنند ، برخی دیگر نیز برای کاشت در زمین های شیب دار مناسب هستند . تعداد دیگری از درختان برای شرایطی که نورگیری کم می باشد و یا بادهای سهمگین می وزد مناسب هستند .
• گیاهان پوششی
از دیگر گیاهانی که برای محوطه سازی استفاده می شود گیاهان پوششی هستند . این گیاهان ارتفاع حداکثر یک متر را به خود اختصاص داده اند و از پرکاربرد ترین گیاهان در ساخت طبیعت ویلاها استفاده می شوند . نام دیگر این درختان درختچه و یا بوته ای می باشد ، برای نتیجه بهتر می توانید درختان بوته ای را به همراه چمن به کار برید تا زیبایی ویلای خود را چندین برابر کنید . این گیاهان پوششی نیز مانند دیگر گیاهان نیاز به مراقب و آبیاری دارند ولی چون ارتفاق آن ها کمتر از یک متر است نیازی به هرس کردن ندارند . شما فقط می توانید در صورت نیاز شاخه ها و یا برگ های اضافی این گیاهان را قیچی کنید .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

از چه درختانی برای محوطه سازی ویلا می توانیم استفاده کنیم ؟

  • ۰۰/۱۰/۲۷
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی