بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


نمای ویلا بیانگر فضای درونی آن می باشد
تمامی باز شوها ، تو رفتگی ها و هر گونه برجستگی که در نمای بیرونی ویلا به وجود خواهد آمد باید با برنامه ، اندازه گیری و دقیق باشد . موارد ذکر شده باید مطابق با تمامی جزئیات و قسمت های مختلف درونی ویلا باشد . به عنوان مثال در فضای داخلی نشیمن ، یا آشپزخانه باید نورپردازی بسیار بالایی وجود داشته باشد . در نتیجه برای این قسمت از ویلا پنجره به خصوص پنجره های بزرگ نیاز است تا نورگیری آن بالا باشد .

هماهنگی نمای بیرونی ویلا با فضای داخلی ویلا
تم و سبکی که برای طراحی ویلا انتخاب می شود فاکتور های جامع محسوب می شوند . و بهتر است به یک میزان تمامی جنبه را برای خانه های ویلایی را در بر بگیرد . به عنوان مثال سبک مدرن یک سبکی ساده و به دور از تجملات و برجستگی های بزرگ می باشد . فضای داخلی و خارجی در سبک مدرن ساده است و خطوط مستقیم و بدون جلوه های اضافی است . در حالی که سبک کلاسیک سبکی است که تجملات و شلوغی آن زیاد و به همراه برجستگی ها بزرگ می باشند . فضای داخلی سبک کلاسیک نیز تجمل گرایی را با فریم بندی ها و فضا سازی های مشخص بازتاب می دهد .

استفاده در از طرح و گرافیک برای طراحی نمای ویلا
در طراحی نمای ویلا باید به گرافیک و طرح آن دقت کنید . تمامی اجزا های تشکیل دهنده ی ویلا باید با تقارن و اندازه در جای درستی قرار بگیرند . جایگیری باز شوها ، مکان درب ورودی ، بیرون زدگی ها و تو رفتگی های تراس و بالکن کاملا باید به صورت قرینه طراحی شده باشند . در طراحی نمای کلاسیک معمولا از چنین اصولی پیروی می کنند و تمامی المان ها با رعایت قرینه طراحی و جایگذاری می شوند . نوع دیگری از طراحی ، نا متقارن می باشد در این طرح می توانید از پنجره های بزرگ و کشیده در یک سمت و یا دو پنجره کوچک تر در دو سمت متفاوت استفاده کنید . ایجاد چنین طرحی پیچیدگی و در عین حال زیبایی بیشتری را به وجود آورده است .

توجه به نورگیری و جهت گیری
وجه جنوبی بنا در کشورهایی که در نمیکره شمالی واقع هستند ، از بهترین نور و تابش آفتاب بهره مند است . بعد از آن نماهای شمالی ، شرقی و غربی قرار دارند . زیرا بیش ترین شیشه بندی و طراحی فضاهای واسط ویلا در وجه جنوبی و بعد وجه شمالی قرار می گیرند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

طراحی نمای ویلا با این نکات جالب را از دست ندهید !

  • ۰۰/۱۰/۲۷
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی