بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

تخت های کمجا ، ایده آل برای اتاق های خواب کوچک شما !

می دانید که یکی از معضلات اغلب افرادی که ساکن شهرهای بزرگ هستند زندگی در خانه های کوچک است. همانقدر که خانه ها با متراژمحدود دارای مزایایی بوده دارای معایبی هم هست . گاه کوچک بودن خانه چالش هایی را نیز به همراه دارد که یکی از آن کوچک بودن اتاق خواب است به طوری که فرد این تصور را می کند که هیچ تختخوابی به اندازه اتاقشان پیدا نمی شود . اما این تصور اشتباه سبب شده بدون تخت خواب بخوابید و روزها با کمر درد از خواب بیدار شوید . در ادامه با ما با شید تا شما را با تخت خواب های کمجا نیز آشنا کنیم و از این پس با تخت متناسب با سایز اتاق خود، اتاقی ایده آل داشته باشید . پس این مطلب را از دست ندهید .
شاید با خود بگویید چگونه یک تخت خواب دونفره می تواند جای کمی را بگیرد ؟ اما این موضوع کاملا ساده است با پیشرفت تکنولوژی و همچنین ایده های نو طراحی وسایل و اجزای خانه به طوری ساخته کی شوند که خیلی راحت مسئله کمبود جا را حل کرده است . یک نمونه آن تخت کشویی است : شما در حالت عادی یک تخت دارید اما در بخش زیرین آن یک تخت دیگر طراحی شده که در واقع یک تخت کمجا دو نفره در انتظار شماست.
تخت های تاشو : شاید دیگر نیازی به معرفی نباشند تخت های دیواری که امروزه در بین مردم شناخته شده هستند . شما می توانید در روز از اتاق خود استفاده کنید و در شب تخت خود را باز کنید و خواب شبانه راحتی داشته باشید . شما می توانید از چند قفسه ثابت برای نگه داری کتاب و یا اکسسوری برای زیباسازی بیشتر اتاق خواب خود طراحی کنید.
اما تخت خواب دیواری به دو صورت بوده که در ادامه به توضیح آن می پردازیم :
تخت خواب های مورفی در حقیقت نوع دیگری از تخت خواب دیواری تاشو است. با این تفاوت که این نوع تخت ها به صورت عمودی به واسطه یک اهرم که در زیر تخت باز و بسته می شوند.
اما از نمونه های دیگر تخت های دیواری به صورت افقی بوده که می تواند نمای فوق العاده را برای اتاق شما ایجاد نماید .
تخت های مبلی : از نمونه تخت خواب هایی پرکاربرد تخت خواب های مبلی است . شما می توانید مبل خود را جلوی تلویزیون خود بگذارید و در مواقع نیاز از آن به عنوان تخت خود استفاده کنید . این مورد از گزینه های ایده ال بوده که نه تنها یک کاناپه خوب را برای نشستن فراهم کرده بلکه دارای کلیه ویژگی های اساسی یک تخت را شامل می شود. این نوع تخت خیلی راحت بازو بسته می شوند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

تخت های کمجا ، ایده آل  برای اتاق های خواب کوچک شما !

  • ۰۰/۱۰/۲۸
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی