بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


ترکیبات رنگی در سبک مونوکروم
استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ در این سبک را که توضیح دادیم، در ادامه با استفاده از المان‌هایی متفاوت از همان طیف رنگی، در فضای داخلی ویلاهای لوکس ، بافتی مطلوب و زیبا ایجاد خواهید کرد. طیف روشن تا تیره یک رنگ، سایه روشنی خاص ایجاد خواهد کرد.
پس بسیار دقت کنید که رنگی را انتخاب کنید که در مدتی کوتاه شما را خسته نکند و از آن دل‌زده نشوید! در اینجا برخی از رنگ‌های مناسب سبک مونوکروم که می‌توانید در ویلاهای شمال به کار ببرید را معرفی می‌کنیم.

مونوکروم سبز در ویلاهای مدرن
یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای دکوراسیون مونوکروم، رنگ سبز است. طراوت، شادابی، پویایی و جوانی، احساسات تراوش شده از این رنگ هستند. اگر می‌خواهید این رنگ را برای ویلاها انتخاب کنید، استفاده از گیاهان زیاد در فضای داخلی، جزئی جدایی ناپذیر از طراحی شما خواهد بود.
طیف‌های متنوع و جذابی از رنگ سبز وجود دارد که می‌توانید در ویلاهای شمال به کار ببرید. سبز یشمی، زیتونی، چمنی، کله‌غازی، زمردی، سدری و ...

رنگ سفید در سبک مونوکروم
استفاده از رنگ سفید در طراحی داخلی، یکی از انتخاب‌های هوشمندانه‌ای است که افراد می‌توانند داشته‌باشند. شما می‌توانید در سبک مونوکروم طراحی داخلی ویلا های شیک ما ، از رنگ سفید بهره ببرید و طیف‌های مختلف این رنگ را که چیزی جز دلبازتر شدن و یکدستی فضا به همراه ندارد، امتحان کنید. از آنجا که ممکن است فکر کنید فضا بی روح می‌شود، سعی کنید با استفاده از کنتراست‌های متفاوت، این موضوع را حل کنید. انواع طیف‌های رنگ سفید عبارتند از یخی، مرواریدی، استخوانی، مرمری، عاجی و کاپوچینویی.
رنگ سفید خلوص بسیار زیادی دارد و جان می‌دهد برای فضاهای کوچکی که نیاز دارند کمی بزرگ‌تر به نظر برسند. استفاده از رنگ سفید در ویلاهای شما، به عنوان یک خانه، آرامش دلخواه و مورد انتظار را برای شما به همراه خواهد داشت.
رنگ خاکستری در سبک مونوکروم ویلاها
حتما شما هم می‌دانید که خاکستری و طیف‌های مختلف آن، طرفداران بسیاری در خانه‌های مدرن و سبک‌های امروزی دارند!
مبلمان این طیف در نهایت زیبایی خاصی به ویلاهای شمال می‌بخشند و از مواردی هستند که به مرور زمان دچار کهنگی بصری نشده و همیشه می‌توانند نیازهای مخاطب را برآورده نمایند.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی