بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


خانه روستایی چیست
روستا فضایی است که از تجمع خانواده هایی تشکیل شده است که به دنبال کار های کشاورزی ، دامداری ، باغداری ، صنایع روستایی و از این قبیل فعالیت ها هستند . و از این راه برای تامین نیازهای زندگی خود استفاده می کنند . امروزه روستاها اقامتگاه بسیاری از مسافران و طبیعت گردان شده است ، به دلیل سرسبز بودن و داشتن فضایی دنج و آب و هوای معتدل روستا ها محبوبیت بالایی پیدا کرده اند .

خانه روستایی زیباترین جلوه در شمال
قابل به ذکر می باشد که معماری و ساخت انواع خانه روستایی در مناطق شمال و مازندران به خصوص در گیلان و نواحی سرخرود زمینه بسیار گسترده ای را برای جذب گردشگران و سرمایه گذاران زیادی فراهم کرده است . شمال ایران به داشتن خانه های روستایی و سنتی معروف می باشد و سالیانه مسافران و توریست های زیادی به آنجا سفر می کنند. در خانه های روستایی خبری از خوشبو کننده های لوکس نیست در این خانه ها کل محیط با بوی هیزم و چوب پر خواهد شد . شما با صدای دلنشین نم نم باران بر روی سقف و حلب بالای خانه بیدار خواهید شد . افراد زیادی به دنبال خرید خانه های روستایی هستند چرا که امروزه زندگی شهری با شلوغی و مشغله های زیادی به همراه است و این افراد برای دور بودن از شلوغی و فرار کردن از روزمرگی های خود خانه روستایی را خریداری می کنند .
ویژگی خانه های روستایی مناطق پر باران را بدانید
خانه های روستایی را به گونه ای می سازند که با شرایط مختلف بارندگی و رطوبت سازگار باشد . زیرا شمال ایران در دامنه های کوه البرز ونزدیکی دریای خزر بارندگی و رطوبت بسیار زیاد است . اگر تا به حال به معماری خانه های مناطقی که ذکر شد دقت کرده باشید ، متوجه می شوید که دارای دیوارهای کوتاه می باشند . و همین طور سقف تمام این خانه ها در استان مازندران و گیلان شیب دار ساخته شده اند . چرا که باید هنگام بارش باران و برف بار وارد شده به سختی را کاهش دهد و به سمت ناودانی برای خروج آب باران هدایت کند .
شاید تا به حال به این نکته دقت نکرده باشیداین خانه ها در مناطق شمال کشور معمولا در بخشی زیری خود زیرزمین ندارند . زیرا ممکن است آب باران و برف به پایین خانه نفوذ کند و چنین وضعی ممکن است فنداسیون خانه روستایی را تهدید رو به رو کند .
معمولا زیباترین و شیک ترین خانه های روستایی در شمال و مازندران را از مصالح طبیعی مانند چوب ، سنگ ، ساقه گیاهان و همین طور خشت می سازند . به همین دلیل است که وقتی افراد به شمال ایران سفر می کنند از نمای دور می توانند سبک روستایی و سنتی ویلا و خانه را تشخیص بدهند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

خانه های روستایی در مازندران و شمال ، بانگر احساسات

  • ۰۰/۱۱/۰۲
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی