بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


کاغذ دیواری یکی ازعناصر زیبا سازی خانه است که به مرور زمان گرد و خاک بر روی آن ها نشسته و نمای اولیه خود را از دست می دهد . اما چطور کاغذ دیواری خود را به حالت اولیه خود برگردانیم ؛ همانطور زیبا با رنگ های جذاب اولیه ؟ ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش های جدید و بسیار کارآمد برای نو کردن کاغذ دیواری های قدیمی نیز یاد دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.
ابتدا برای تمیز کردن آن احتیاج است که یک شناخت کلی درباره نوع کاغذ دیواری خود نیز داشته باشید . شما با این کار عمر کاغذ دیواری را افزایش می دهید از صرف هزینه های زیاد و تعویض دوباره آن ها نیز جلوگیری نمایید. می توانید برای شناخت بهتر کاغذ دیواری خود مطالبی در این باره بخوانید نحوه نگه داری آن ها را یاد بگیرید.
اما بهتر است در ابتدا چند نکته را یادآور شویم :
• اگر دیدید کاغذ دیواریتان لک شده است تنبلی نکنید و همان موقع در پاک کردن آن اقدام نمایید .
• کاغذ دیواریتان را از بالا به پایین تمیز کنید .
• از مواد شوینده به صورت خیلی کم استفاده کنید .
• برای آسیب رسیدن حداقلی به کاغذ دیواری سعی کنید از پارچه نرم و یا ابر استفاده کنید .
• محلول تمیزکننده به‌هیچ‌وجه نباید الکل یا روغن داشته باشد.
• برای لک‌ زدایی هرگز از سفیدکننده‌ها استفاده نکنید.
• هرگز برای شست‌وشو، کاغذ دیواری را بیش از حد مرطوب نکنید.
شما نمی توانید همان اول کاسه آب و دستمال خیس را بگیرید و شروع به خیس کردن آن کنید. در ابتدا سعی کنید با پارچه خشک گرد و غبار نشسته را از روی آن ها بگیرید و آن را خاک زدایی کنید. یکی از آسانترین روش غبار روبی ، غبارروبی با جارو برقی است شما می توانید با سادگی خاک های روی آن ها را تمیز کنید. و از رنگ کاغذ دیواریتان که ماه هاست با خاک ها پنهان شده است نیز لذت ببرید .
اگر کاغذ دیوار تان جنس کاغذ نباشد می توانید با دستمال خیس شروع به پاک کردن آن کنید. برای این کار یک قطعه ابر را مرطوب کنید و آن را از بالا به پایین بکشید . اما توجه داشته باشید آن ها را خیس رها نکنید و با هر بار انجام قسمتی با یک دستمال خشک، خیسی آن را پاک کنید . در غیر این صورت کاغذ دیوارتان پف کرده و خراب می شود .
اما اگر فرزندتان با مداد شمعی دیوار را نقاشی کرده است نگران نباشید سعی کنید با یک پارچه نرم آن را با کمی مایع و آب پاک کنید اما اگر دید لک آن بجا مانده است یک دستمال توالت برروی آن بگذارید و سپس با یک اتو با حرارت ملایم بر روی آن قرار دهید این کار سبب جذب مواد باقی مانده به دستمال می شود . این ترفند می تواند در از بین بردن لک های چربی بر روی کاغذ دیواری هم قابل اجرا باشد.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

کاغذ دیواری قدیمی خود را با این ترفند های طلایی نیز نو کنید !!

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی