بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


آشپزخانه به سبک مینیمال انتخابی محبوب برای کسانی است که علاقمند به سادگی و دلربایی هستند ، این سبک در دکوراسیون داخلی از هر گونه شلوغی و گزاف کاری به دور است و می توان از آن در آشپزخانه ویلا ها ، آپارتمان ها و حتی در برج های ساحلی نیز استفاده نمود . از همین رو فرقی نمیکند که شما در چه خانه ای زندگی می کنید ، سبک مینیمال می تواند گزینه ای برتر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سبک مینیمال با بخشی آفیشیال تا انتهای مطلب همراه باشید .



مشخصات آشپزخانه به سبک مینیمال
همانطور که همه شما می دانید هرسبکی تعریف خاصی از خود دارد و ویژگی ها و شخصات منحصر به فردی را در خود جای می دهد . سبک مینیمال دنیایی از سادگی و کاملا به دور از اشرافی گرایی و زرق و برق است ، از جمله ویژگی هایی که می توان آن ها را به سبک مینیمال نسبت داد باید به موارد زیر اشاره نمود .
وسایل تمیز
وقتی می گوییم لوازم تمیز صرفا منظور ما آلودگی نمی باشد ، تمیزی می تواند مربوط به عناصر و وسایل صاف ، بدون طرح و ساده باشد . وسایل آشپزخانه به سبک مینیمالیستی به سرمایه گذاری شما کمک شایانی می کند ، چرا که این سبک بسیار ساده است و هیچگونه شلوغی و زرق برق به همراه اضافه کاری در آن یافت نمی شود . شما فقط کافی است پس زمینه ای ساده ، تمیز و شفاف را برای خود انتخاب نمایید .



رنگ های خنثی
انتخاب یک پالت رنگی خنثی و آرام برای دیوارها در سبک مینیمال بسیار حائز اهمیت است ، شما باید برای کمد ها ، کفپوش آشپزخانه و .... رنگی خنثی و شیک انتخاب نمایید تا سادگی و ظرافت کار را نمایان کنید . سبک مینیمالیستی می تواند ترکیبی از رنگ های جسورانه تر مانند سفید ، خاکستری روشن و حتی قرمز باشد ، چرا که رنگ های جسورانه عمق ظرافت و زیبایی را رخ خواهد کشید . این رنگ ها حالتی آرامش بخش و غیر تمرکزی دارند و حواس شما را از کاری که می خواهید انجام دهید ، پرت نخواهند کرد .
روشنایی زیاد
بخش مهم و باورنکردنی دیگری که در سبک مینیمال در آشپزخانه می تواند شما را به چالش بکشد ، نورپردازی آن می باشد . اگر نور خیلی گرم باشد ، آنگاه از سبک مورد نظر خود دور خواهید شد ، اگر نیز خیلی سرد باشد ، فضا ناخواسته سرد و بی روح به نظر خواهد رسید . با استفاده از نورهای هالوژن و غیر مستقیم ، می توانید نورپردازی خود را بهتر کرده و سطح چراغ ها را نیز متناسب با ظاهر دلخواهتان تنظیم نمایید . فراموش نکنید که قرار دادن لامپ های کوچک ال ای دی می تواند گزینه ای پر کاربرد و مهم برای زیباسازی سبک مینیمال شما در آشپزخانه باشد . نورپردازی می تواند زیبایی کابینت ها را در آشپزخانه رویایی شما چندین برابر کند .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

آشپزخانه به سبک مینیمال ، می تواند فضایی شیک را خالق باشد

  • ۰۰/۱۱/۱۴
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی