بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


پتینه نسبت به رنگ های روغنی و کچی ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و دوام بسیار زیاد آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است . علاوه بر ماندگاری می تواند به طرح های گوناگون و زیبا که افزو بر طرح های کاغذدیواری است همراه خواهد داشت . از دیگر برتری آن قابلیت استفاده بر روی تمامی سطوح می باشد ، شما نمی توانید رنگ ها و کاغذ دیواری ها را بر روی دیواری های کج و دارای نقص استفاده نمایید ، در صورتی که از پتینه می توانید بر روی تمامی سطوح استفاده کنید . چنین مزیت قابل توجهی زیبایی خیره کننده ای بر روی تمامی سطوح اجرا شود و فضای مورد نظر را دگرگون کند .
پتینه می تواند بر روی تمامی سطوح به عنوان پوششی خاص انجام گیرد ، و به اصطلاح طرح و سبکی جدید را خلق نماید ، در حقیقت می تواند کهنگی و قدیمی بودن سطح مودنظر را تا میزان قابل توجهی پوشش دهد . با ما همراه باشید تا در ادامه با کاربرد های مختلف آن آشنا شوید ؛

پتینه در چه زمینه هایی کاربرد دارد ؟
همان طور که کمی قبل تر اشاره نموده ایم از پتینه می توان در تمامی سطوح و دیواره ای اماکن استفاده نمود ، همچنین در طرح ها و رنگ های گوناگون می تواند بر روی مجسمه های نیز کار شود . در صورتی که قصد بازسازی فضای داخلی و یا خارجی ویلای خود را دارید ، می توانید از پتینه ها برای زیباسازی ویلای مورد نظر استفاده کنید . همچنین علاوه بر جنبه زیبایی و تماشایی باید به جنبه اقتصادی آن نیز اشاره نمود ، چرا که با اجرای آن بر ارزش آن ملک نیز افزوده خواهد شد . در صورتی که از سبک مدرن و یا سبک کلاسیک برای دکورسیون داخلی استفاده نموده اید ، بهتر است حتما این روش را به دکوراسیون خود اضافه نمایید تا ویو و منظره بی نظیر خاصی را در حین سادگی به ارمغان بیاورید .

پتینه کاربردهای گوناگونی را در عرصه زیبایی و طراحی از آن خود کرده است ، از همین رو هزینه های کمتری را نیز برای افراد به همراه خواهد داشت . این متد امروزی و خاص می تواند برای بازسازی و نوسازی دیوار ها خلق کند ، در صورتی که علاقمند به سبک های قدیمی ، کلاسیک و سنتی هستید می توانید از نوع کهنه کاری آن استفاده نمایید تا ظاهری خاص و شگفت انگیز را بیافرینید .
اما باید بدانید در صورتی که از نقاشی ها برای زیباسازی دیوار ها و سقف ها استفاده می نمایید ، بهتر است به انتخاب طرح ، رنگ و نوع پتینه آن دقت نمایید ، علاوه بر این حتما به نوع رنگ بندی نقاشی و تنالیته رنگی آن بسیار توجه داشته باشید تا متناسب با سبک داخلی و دیگر دیوار های همخوانی داشته باشد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

برتری های شگفت انگیز  پتینه نسبت به رنگ ها و کاغذدیواری ها

  • ۰۰/۱۱/۱۴
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۱)

مطالب خوبی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی