بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


طراحی دکوراسیون اتاق کودک دوقلو از چالش بر انگیز ترین تصمیم ها و کارها برای پدرها و مادرها محسوب می شود ، این طراحی بستگی به جنسیت دوقلو ها و متراژ اتاق وابسته است ، البته انتخاب فرزندان شما نیز باید در این تصمیم گیری تاثیر گذار باشد . چرا که فرزند شما قرار است زمان بسیاری را در آن اتاق سپری کند و شب هنگام در آنجا استراحت کنند ، از همین رو توصیه می شود که در انتخاب رنگ ، دکوراسیون و حتی دیگر المان های اتاق کودک دوقلوی خود دقت نموده و از ایده های کودکان استفاده کنید .

نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق کودک دوقلو
طبق روال همیشگی اسباب بازی ، کمد ، تخت خواب ، میز و صندلی ، فرش ، تابلو و ... وسایلی هستند که در اتاق کودک و هر اتاق دیگری مورد استفاده قرار می گیرند . باید بدانید که علاوه بر متراژ اتاق ، جنسیت فرزندان در انتخاب رنگ و سبک و تم دکوراسیون داخلی تاثیر گذار خواهد بود ، در ادامه چند نکته شگفت انگیز را برایتان ذکر خواهیم نمود که می تواند به شما در طراحی اتاق فرزندانتان کمک بسیاری کند ، با ما همراه باشید .

رنگ اتاق باید مطابق با جنسیت دوقلو ها باشد ، اگر دوقلو ها پسر هستند می توانید از رنگ هایی همچون آبی ، بادمجانی ،قهوه ای ، کرم و ... استفاده نمایید . اگر دوقلو ها ، دختر هستند باید از رنگ های شاد و روشن همچون صورتی ، بنفش ، نارنجی و ... استفاده نمایید . اگر نیز دوقلوها همجنس نباشند ، وسایل شخصی ، پرده ها و دیگر عناصر باید در تناژ رنگ هایی باشد که برای هردو آنها مورد استفاده و قابل قبول باشد ، همچنین می توانید برای هرکدام از بچها رنگ هایی مجزا در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ترکیب رنگ زرد و طوسی به طوری که رنگ طوسی برای پسر باشد و رنگ زرد برای دختر .
برای دیزاین دیوارپوش ها از استیکر ها و طرح های فانتزی و جذاب استفاده نمایید . دیوارپوش ها می توانند در طرح های متنوع همچون ستاره ، گل ، ماه ، خورشید ، هواپیما ، ماشین ، انیمیشن و ... باشند . فرقی نمیکند که شما در چه سبکی از خانه زندگی می کنید چه ویلا باشد و چه آپارتمان و در هر متراژی می توانید ایده های زیبایی را برای بهینه سازی از فضا و زیبایی اتاق کودک پیاده نمایید . استفاده از تخت های دو طبقه در اتاق با متراژ کم استفاده نمایید و از تخت های جداگانه در صورتی که متراژ اتاق شما بزرگ است استفاده کنید .
همچنین برای اینکه فرزندان شما اهل مطالعه و کتاب شوند ، می توانید از میز مطالعه استفاده کنید ، گذاشتن اکسسوری ها و المان های زیبا و رنگی و خریدن کتاب های موردعلاقه آن ها ، کودکان را تشویق به کتابخوانی می کند . برای زیباسازی اتاق آن ها می توانید از تابلو های کودکانه ، زیبا و یا با طرح های طبیعت نیز استفاده نمایید .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نکات بی نظیر در  دکوراسیون اتاق کودک دوقلو که باید بدانید

  • ۰۰/۱۱/۲۸
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی