بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


اتاق های مستر با توجه به امکاناتی که دارد ، تعیین می شود ، همان طور که برخی از شماها میدانید امکانات اتاق مستر شامل حمام ، سرویس بهداشتی ، فضایی برای پرو لباس ، نشیمن و مطالعه ، آشپزخانه کوچک ، سونا و جکوزی و .... می باشد . از همین رو کاربردهای این اتاق علاوه بر اتاق خواب ، در زمینه هایی دیگری همچون تفریح و مطالعه و ... نیز می باشد .

مهم ترین ویژگی های اتاق خواب مستر
• داشتن مساحت زیاد اولین ویژگی اتاق خواب مستر می باشد ، بدون شک اتاق مستر بایستی متراژ بالایی از نظر مساحت داشته باشد چرا که باید امکانات بالایی را در بر گیرد .
• وجود حمام و سرویس بهداشتی مجزا از ویژگی های خاص اتاق خواب مستر است .
• تخت خواب ، میز پا تختی ، کمد ، دراور و میز کنسول آینده دار از لازمه های اتاق خواب مستر هستند .
• در این اتاق حداقل یک پنجره وجود دارد و پرده های شیک و زیبا نمای هر اتاقی را چشم نواز می کند .

مزایای اتاق خواب مستر
از مزایای ویژه و منحصر به فرد مستر روم فضایی خصوصی و مستقل می باشد به طوری که تمام نیازهای شخصی افراد در اتاق مستر خود تامین می شود ، بنابراین برای دیگر اعضای خانواده ایجاد مزاحمت نخواهد کرد .


اهمیت رنگ در طراحی اتاق مستر

اتاق خواب مستر برای استراحت افراد است ، در دکوراسیون داخلی اتاق مستر می توانید از رنگ های آرامش بخش مثل آبی و سبز استفاده کنید . رنگ هایی که دوست دارید بهتر است ملایم و روشن باشند تا پتانسیل و انررژی مثبت را برایتان به ارمغان بیاورد ، البته بد نیست بدانید که رنگ های روشن فضا را جذاب تر و بزرگتر نمایان کرده و روشنایی بسیاری به وجود می اورد .
اگر در آپارتمان زندگی می کنید و اتاق مستر شما آنقدر ها هم بزرگ نیست ، اکیدا توصیه می شود که از به کار بردن رنگ های تیره و پر رنگ خودداری نمایید . رنگ های روشن که نور را بازتاب می دهد و فضا را دلنشین تر و بزرگ تر نشان می دهد . همچنین بد نیست بدانید که استفاده از سبک های مینیمال در چنین فضاهایی توصیه می شود .
پرده های بلند در اتاق مستر
پرده المان بسیاری مهمی در فضای داخلی اتاق مستر می باشد ، حال چون فضای اتاق مستر بزرگ می باشد ، پرده های بلند برای نصب شما مناسب تر است و همچنین بهتراست از رنگ هایی که با تم و دکوراسیون داخلی همخوانی دارند استفاده کنید تا هارمونی بی نظیری را ایجاد کنید .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

حقایقی جالب در  رابطه با اتاق مستر  یا مستر روم

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی