بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


در خانه هایی که سقف شیبدار دارند ، به اتاقی که در بالاترین طبقه ، زیر سقف شیبدار قرار دارد ، اتاق زیر شیروانی گفته می شود که معمولا از آن به عنوان انباری استفاده می کنند ، اما جالب است بدانید که گزینه های بسیاری برای استفاده از این اتاق وجود دارد که می توانید آن را برگزینید ، تا انتهای مطلب با بخشی آفیشیال همراه باشید .

دکوراسیون اتاق زیر شیروانی برای اتاق بازی بچه ها
معمولا بچه ها برای بازی به محیطی بزرگ و جادار نیاز دارند ، اگر اتاق زیر شیروانی شما از مساحت نسبتا زیادی برخوردار است ، این فضا را به محل بازی فرزندانتان اختصاص دهید تا سر و صدایشان شما را نرنجاند .
اتاق مطالعه برای فرزندان
در صورتی که علاقمند به اجرای بهترین ایده ها برای اتاق زیر شیروانی هستید ، می توانید این اتاق را تبدیل به اتاق مطالعه کنید . برای تشویق کردن آن ها می توانید دکوراسیون داخلی را متناسب با سلیقه و استعداد آن ها دیزاین نمایید . ممکن است فرزند شما تاریخ و یا حتی نجوم علاقه بسیاری نشان دهد ، در این صورت می توانید اتاق زیر شیروانی را با استفاده از کهکشان ، ستارگان و ... دیزاین نمایید . در صورتی که مایل باشید می توانید تلسکوپی برای او تهیه کنید تا به تماشای ستارگان بپردازد .

اجرای سبک مینیمال در اتاق زیرشیروانی
ساده بودن و شیک بود هر دو اصلی مهم در زیبایی محسوب می شوند ، در حالت کلی بهترین ایده ها زمانی خیره کننده خواهند شد که در عین سادگی بتوانند نهایت زیبایی را به نمایش بگذارند . در سبک مینیمال معمولا از رنگ های خنثی همچون سفید ، خاکستری ، طوسی ، بژ ، کرمی و ... استفاده می شود که به راحتی قابل ترکیب شدن با دیگر رنگ ها و المان بوده تا هارمونی شگفت انگیزی را ایجاد نمایند .
جالب است بدانید برای فضاهایی که دارای متراژ کم هستند ، سبک مینیمال گزینه مناسبی است که می تواند جلوه و بزرگنمایی ویژه ای را به وجود بیاورد . همان طور که می دانید رنگ های روشنی که در سبک مینیمال به کار می رود ، باعث ایجاد روشنایی بیشتر شده و فضای پرانرژی و چشمگیری را خلق می نماید .
سبک ماوریک در اتاق زیر شیروانی
سبک ماوریک زیر مجموعه ی از سبک مدرن است که رویکردی مبتکرانه دارد . طراحی این سبک در اتاق زیر شیروانی مملو از ایده های مبتکرانه و نوآوری است و از هیچ قانونی پیروی نمی کند ، در سبک ماوریک همچنین از تجهیزات و مبلمان روز استفاده می شود ، تجهیزاتی عجیب و نامتعارف و در عین حال کاربردی . این سبک سرشار از ایده ها و ترکیبی جسورانه است که نوآوری ، ایده های خلاق و انرژی را به افراد منتقل می کند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

ایده های ناب در دکوراسیون اتاق زیر شیروانی

  • ۰۰/۱۲/۰۳
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی