بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


1. مقبره سعدیان : مقبره سعدیان یا گورستان سعدیان به عنوان مکانی برای دفن کردن پادشاهان و اشخاص بلند مرتبه و سرشناس شهر مراکش بود که در اواسط قرن شانزدهم ساخته شد . به گفته محققان آخرین بار مردی در سال 1792 در آن دفن شد و بعد از آن این مقبره متروکه شده است . در برخی از بخش های سازه های این مقبره شما شاهد سادگی و در برخی دیگر شاهد تزئینات بسیار زیادی هستید .

2. باغ ماژورل : هنگامی که حرف از استراحت کردن مسافران و گردشگران در مراکش می شود ، تمامی آن ها به باغ ماژورل که جایی آرام از بکرترین جاذبه های گردشگری مراکش می باشد می روند . گل های زیبا فضای خیره کننده ای را در آن خلق کرده اند ، پاسیوهایی دنج که مسافران می توانند در آن ها نشسته و از آرامش و زیبایی ساخته شده طبیعت بکر نهایت لذت را ببرند . به گفته عموم مردی به نام ژاک ماژورل ، به این باغ سفر کرده و عمر خود را برای دیزاین و طراحی آن صرف کرده سپس بعد از گذشت 40 از دنیا رفت . شاید از نظر دیدگاه افراد با ماژورل ، باغی کوچ باشد اما در حقیقت این باغ به طور ویژه دارای گیاهانی خاص و غریب ، فواره ها و پیاده رو های سنگفرش شده و خاص می باشد که هر کدام هنر و معماری خاص این بخش را به رخ می کشند .

3. مسجد حسن ثانی : مسجد حسن ثانی در شهر کازابلانکای کشور مراکش ساخته شده است که تا حدودی بر روی دریا بنا شده و مجموعه ای مذهبی و فرهنگی به شمار می رود . مسجد حسن ثانی مساحتی حدود 9 هکتار را شامل می شود که در آن نماز خانه ، وضو خانه ، مدرسه مذهبی ، کتابخانه و موزه وجود دارد . صحن نمازخانه مسجد حسن ثانی بسیار بزرگ است و مساحتی حدودا 20000 متر مربع و ظرفیت 25000 نماز گزار را داراست . همچنین در قسمت بیرون نیز صحن بیرونی بناشده که حدودا 80000 الی 105000 نمازگزار را پوشش می دهد و می توانند به عبات بپردازند .
4. قبه المرابطین : قبه المرابطین از قدیمی ترین و تاریخی ترین جاذبه های دیدنی مراکش محسوب می شود که رد قرن دوازدهم میلادی در زمان سلطنت علی بن یوسف ساخته شده است . با اینکه کاربردهای اصلی آن همچنان مشخص نیست اما به گفته برخی از کارشناسان ، ممکن است به عنوان وضوخانه مسجدی که زمانی در کنار درب قرار داشت مورد استفاده قرار می گرفت . نمای بیرونی آن مربع شکل با گنبدی بر بالای آن می باشد در حالی که فضای داخلی در قسمت سقف گنبدی از داخل دارای نقوش و طراح های خاص و زیبای سبک المراوید می باشد . تنها اثر باقی مانده که بعد از فتح توسط فاتحان Almohad هنوز پا برجاست قبه المرابطین مراکش است که همچنان نیز سالم و تماشایی است .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

4 نمونه از جاذبه های گردشگری مراکش که هرکسی باید بشناسد !

  • ۰۰/۱۲/۰۹
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی