بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


در وهله اول شاید شما به این بیندیشید که این دو سبک کاملا مشابه به هم هستند و ظاهری مطابق به هم دارند ، اما بد نیست بدانید که این دوسبک کاملا هم شبیه به هم نیستند و ویژگی هایی که دارند آن ها را ازهم متمایز کرده اند . سبک کلاسیک بیانگر ظاهری اشرافی گری و زرق و برق گرایی است که در اروپایی دوران باستان دوران اوج خود را سپری می کند .
کابینت های سبک کلاسیک کاملا سبکی مجلل و باشکوه دارند که زرق و برق را در خود جای داده اند در حالی که کابینت هایی که به سبک نئوکلاسیک هستند سبکی جدید می باشند که هم دارای سبک مدرن و هم سبک کلاسیک می باشند . این کابینت با اینکه ظاهری به شکل کلاسیک دارد اما همچون سبک مدرن ساده ، جا دار و امروزی می باشد .

کابینت های سبک مدرن
برخلاف سبک کلاسیک ، کابینت های مدرن در نهایت سادگی و با کم جزئیات ترین و طرح های ظاهری در بازار عرضه می شوند . کابینت های مدرن در حین سادگی و بی آلایش بودن ، دارای ظاهری کاملا شیک و مدرن اند . از همین رو افرادی که به دنبال ایجاد فضایی ساده و بی آلایش هستند آن را بر می گزینند .
کابینت های مدرن در متریال های متفاوتی ساخته می شوند که از محبوب ترین آن ها می توان به چوب های ام دی اف ، هایگلاس و ممبران اشاره نمود . استفاده از سبک کابینت مدرن در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها باعث می شود که محیطی زیبا ، ساده و بسیار منظم به وجود بیاید و در عین حال ظاهری شیک و فوق العاده را به آشپزخانه شما می بخشد .



ویژگی های کابینت های نئوکلاسیک
از مواردی که در کابینت های سبک نئوکلاسیک استفاده می شود وجود خط های منحنی و دایره ای شکل ساده ای است که آن ها را شیک و زیباتر نشان می دهد . همان طور که کمی قبل تر اشاره نموده ایم تنوع در طرح و رنگ این کابینت ها بسیار بالا است و سازندگان آن ها را در رنگ ها و طرح های بسیاری متنوعی به بازار عرضه می کنند تا خریداران مطابق با سلیقه و دکوراسیون داخلی ویلای خود آن ها را بر گزینند . اما از پر کاربردترین رنگ ها می توان به دو رنگ طوسی و سفید اشاره نمود که به تمامی دکوراسیون ها مچ شده و فضایی شیک را به وجود خواهد آورد .
از دیگر ویژگی های این سبک ها می توان به سایز های مختلف آن اشاره نمود ، آن ها می توانند در سایز های کوچک و بزرگ ساخته شوند و شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید آن ها را مورد استفاده خود قرار بدهید . همچنین این کابینت ها ظاهری بسیار ساده ، منظم و شیک دارند که نظم و طرح های با توجه به دقت و حساسیت بالای طراحان ایجاد شده اند . در طراحی کابینت های نئوکلاسیک از رنگ های ملایم و سرد استفاده شده است تا نقش ریشه های تاریخی را به نمایش بگذارند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک را بشناسید

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی