بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


انتخاب رنگ کابینت از مباحث مهم و سخت در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به حساب می آید. چراکه میزان روشنایی و نور محیط موثر است ؛ به خصوص زمانی که آشپزخانه شما و نمای کابینت شما نیز در دید همگان باشد. می دانید که در چند دهه اخیر به دلیل حفظ طبیعت و از طرفی با پیشرفت تکنولوژی متریال های گوناگونی برای ساخت اجزای خانه از جمله کابینت ها نیز شکل گرفته ما در این مطلب سعی به داریم به رنگ های ایده آل کابینت ممبران نیز بپردازیم .
چوب ممبران از متریال های عالی در این زمینه به شمار رفته که جایگزین بسیار خوبی برای چوب های طبیعی می باشد. این چوب های مصنوعی با دوام و استحکام بالا و تنوع رنگی زیاد توانسته از جمله چوب های محبوب به شمار رود . اما سوال این جاست بهترین رنگ کابینت ممبران چه رنگی است ؟ در ادامه با ما باشید تا شما را با چند نمونه از رنگ های ایده آل برای کابیت ممبران نیز آشنا کنیم.
در ابتدا به رنگ چوب می پردازیم چراکه هیچ رنگی نمی تواند مانند رنگ چوب برای کابینت آشپزخانه زیبا و جذاب باشد. این نگ به دلیل اینکه از رنگ های طبیعت بوده و همچنین در دسته تناژهای گرم می باشد گرمی و آرامش خاصی را به فضای اطراف می بخشد. به همین سبب از محبوبیت و طرفداران زیادی برخورداراست. اما برای انتخاب این رنگ به طور حتم به متراژ و سبک خانه خود نیز توجه داشته باشید. اگر آشزخانه تان متراژ به نسبت بالایی داشت رنگ تیره با طرح شلوع تر می تواند ایده ال باشد. اما اگر آشپزخانه ای کوچک دارید از رنگ های ملایم با طرح چوب نیز برای کابینت خود استفاده کنید چراکه در نمای کوچک و بزرگ آن نیز تاثیر بسزایی دارد .
کابینت هایی رنگ تیره از انتخاب های بسیار خاص و شیک است که جسارت بالایی برای انتخاب آن نیز احتیاج دارد . برخی از افراد بر این عقیده هستند که کابینت های ممبران رنگ تیره به دلیل مات بودن سبب دلگیری و تاریکی فضای آشپزخانه می شوند که این نظر تا حدودی درست است. اما شما می توانید با راهکار هایی چون نور پردازی این رنگ ها را برای کابینت خود استفاده کنید . همانطور که پیش تر گفته شد رنگ های تیره برای آشپزخانه های کوچک مناسب نبوده اما اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید می توانید با خیال راحت رنگ های تیره مانند نوک مدادی ، مشکی ، سبز سیر و سرمه ای بکار بگیرید .
رنگ های روشن و پاستلی از دیگر پیشنهاد های ویژه چراکه به دلیل تنوع رنگی می تواند دست شما را در انتخاب رنگ نیز باز بگذارد خوشبختانه اغلب رنگ های موجود در سایه پاستیلی و روشن جذابیت خاص خود را داشته و زیبا به نظر می رسند.
در آخر کابینت از عناصربزرگ آشپزخانه محسوب می شوند که در دید همگان نیز قرار دارد به همین دلیل انتخاب رنگی که باعث خستگی چشم و و همچنین دلزدگیی نشود بسیار مهم است پس اگر قصد استفاده از رنگ پاستیلی برای کابینت های ممبران خود را دارید، از رنگی استفاده کنید که تماشای آن همیشه برای شما لذت بخش است.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

رنگ های ایده ال  کابینت ممبران

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی