بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


شهر وان یکی از شهر های دیدنی در کشور ترکیه است ، بیشتر سفرهایی که از ایران به این شهر صورت می گیرد ، از طریق مرز زمینی تبریز به شهر وان نیز انجام می گردد . شهر وان در قسمت شرق کشور ترکیه واقع شده است ؛ از ویژگی های ویژه این شهر که احتمالا به گوش شما خورده است ، وجود گونه های نادری از گربه ها در اطراف دریاچه وان می باشد . این گربه ها دارای چشمانی دو رنگ هستند ، و علاقه بسیاری به شنا کردن در دریاچه بزرگ وان دارند .
تمدن ها و پادشاهانی که بر وان حکومترانی می کردند ، هر کدام بناهای قابل توجهی از جمله قلعه وان و کلیسای صلیب مقدس و ... را ساخته اند . در ادامه به بررسی دیدنی های بینظیر این شهر زیبا می پردازیم ؛
موزه وان
موزه وان در شهر زیبای وان دارای آثار دست سازی از دوره های مهم تاریخ ترکیه است ، دوره های پیش از تاریخ ، اورارتو و ترک عثمانی می باشد . این موزه به بخش های مختلفی تقسیم شده است ؛ در حیاط داخلی ، کتیبه هایی با خط میخی و لوح های حکاری قرار داد . در محوطه اصلی ، سنگ قبرهای اورارتو با نوشته های خطی دیده می شود ، در طبقه پایینی سفالگری های تراکوتا ، جواهرات طلای اورارتو و آثار دست ساز برنزی و همچنین در طبقه بالایی سفالگری های بیشتر ، سکه های باستانی و نوشته های خطی وجود دارد .

جزیره آختامار
در افسانه ها آمده است که نام این جزیره از عشق متولد شده است ، مردی عاشق دختری از این جزیره شده بود ، هر شب از دریاچه وان عبور می کرد تا دختر را ببیند ، روزی که به دیدن دختر به این دریاچه سفر کرده بود ، در موج های خروشان با قایق غرق شده و در حال غرق شدن نام دخترک را بر زبان می آورد ، نام آن دختر آختامار بود . معماری این کلیسا قابل توجه است ولی آثار هنری روی دیوارهای بیرونی که منظره هایی برگرفته از انجیل هستند ، بسیار قابل توجه و زیباتر می باشند .

قلعه هوشاپ
قلعه هوشاپ در صخره های ساحل هوشاپ واقع شده است ، در افسانه های محلی آمده که مقامات حکومتی دستان قلعه ، مردی کرد به نام محمود سلیمان ، را قطع کردند تا نتواند قلعه دیگری بسازد که با هوشاپ رقابت کند . این قلعه در سال 1643 ساخته و به قلعه های داخلی و خارجی تقسیم شده است ، چهل برج از قلعه بیرونی محافظت میکند که یک مسجد و چندین اقامتگاه دارد . همچنین از طرفی دیگر نیز قلعه داخلی در نور برونزد قرار گرفته است و سه حیاط دیواری دارد که در دو طبقه از هم جدا شده اند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

دیدنی های بی نظیر شهر وان در ترکیه

  • ۰۱/۰۱/۲۲
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی