بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


در دنیای امروزی همه ما می دانیم که هر رنگ بیانگر چه احساسات و عواطفی است ، شخصیت هر فرد بر رنگی تکیه می کند ، در حقیقت هر رنگ برای فضایی و برای ایجاد حا و هوایی خاص مناسب است . یکی از سخت ترین چالش ها انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی است که افراد در خانواده بر روی آن بسیار حساسیت نشان می دهند .
برخی می گویند رنگ سفید به یادآوری خاطرات کمک بسیاری می کند که خوشبختانه کمی تا حدودی نیز واقعیت داشته و رنگ سفید در القای حس نوستالژی چندان بی تاثیر نیست . به کارگیری از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی منازل می تواند فضا را شیک ، مدرن و دنج نمایان کند و حس آرامش را به افراد منتقل کند .

فواید به کارگیری رنگ سفید
تاثیر رنگ سفید در نورپردازی بی نظیر است ، می تواند فضا را روشن تر جلوه دهد ، به همین خاطر است که برای اتاق هایی که نورکافی به اندازه کافی به آنها نمی رسد و دسترسی آن به نور سخت است ، از رنگ سفید استفاده می شود .
انتخاب برخی از المان ها و حتی مبلمان ها آن هم به رنگ سفید ، به بزرگنمایی ، تمیزی و اوج خلاقیت و جسارت شما اشاره می کند . این رنگ می تواند قدرت و زیبایی را به رخ بکشد ، چرا که سفید رنگی فوق العاده روشن است و برخی از افراد از این رنگ دوری می کنند و سعی می کنند به صورت جزئی از سفید استفاده کنند .
آشپزخانه به رنگ سفید
رنگ سفید آشپزخانه را بزرگ ، پر نور و بسیار پاکیزه نشان می دهد و همین دلیل برای انتخاب آن کافی است ! بیشتر آشپزخانه ها مقداری رنگ سفید را در خود دارند ، اما در این جا ما توصیه می کنیم که از این رنگ به عنوان عنصر غالب آشپزخانه استفاده کنید .
برای افزایش زیبایی و به وجود آوردن هارمونی بهتر می توانید از رنگ های صورتی ، سبز ، نارنجی ، مشکی ، قهوه ای و ... به خصوص طلایی استفاده کنید که کمی از بی روحی فضا بکاهید . فراموش نکنید که گل های زنده و گلدان ها تاثیر کمی در زیبایی نخواهند نخواهند داشت ، نمی توان از تاثیر فوق العاده آن در زیبایی چشم پوشی کرد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی چه تاثیری دارد ؟

  • ۰۱/۰۱/۲۹
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی