بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


واریوم
واریوم ممکن است بسیار کوچک و مناسب برای نگهداری روی یک میز باشد ، مانند تراویوم و یا آکواریوم ممکن است سازه ای بسیار بزرگ باشد که امکان پرواز گونه های نگهداری را داشته باشد . شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که فرق بین واریوم و آکواریوم در چیست ؟

در جواب به این سوال باید بگوییم در آکواریوم شما از جانوران آبزی نگهداری می کنید در حالی که با داشتن ویواریوم شما می توانید جانوارن غیر آبی و نیمه آبی را نیز نگهداری کنید . گیاهانی که برای این سیستم می توان استفاده نمود ، گیاهان سازگاربا زندگی شهری بوده و به طوری که شما بدون نیاز به نور نیز می توانید از آنها مراقبت کنید ، این نگهداری تنها نیاز مند به نور خورشید نخواهد بود و می توانید تنها با لامپ نیز از آن ها مراقبت کنید . البته باید بدانید که هیچ نوری جایگزین نور طبیعی نخواهد بود ، افرادی که در ویلاهای مازندران و یا حتی در برج های ساحلی این استان زندگی می کنند به راحتی می توانند با داشتن ویواریوم ، زندگی خود را جذاب تر کرده و به زیبایی محیط داخلی ویلا و برج خود بیفزایند .

با شهری شدن زندگی افراد و سرمایه گذاری کردن آن ها بر روی آپارتمان ها و یا برج های ساحلی و یا حتی ویلاهایی که به مرکز شهر نزدیک هستند، بی شک از زیبایی ها و طبیعت و حتی گردش به دورن شهر دور شده اند ، داشتن تراویوم و یا آکواریم می تواند حس زندگی و انرژی و پتانسیل مثبت را برای آن ها به وجود بیاورد .
این سیستم نیازمند رسیدگی روزانه نخواهد بود و در صورت اینکه شما نیازمند به رفتن به سفر هستید حتی اگر بلند مدت باشد ، مشکل ساز نخواهد بود و به راحتی به زندگی و رشد خود ادامه می دهند .
تراویوم
تراویوم در لغت به معنی باغ شیشه ای است و عبارتند از محیطی است که برای پرورش و نگهداری گیاهان و به بیان دیگر محیطی برای ایجاد ریز افلیمی با رطوبت بالا برای گیاهانی که بیشتر بومی جنگل های مرطوب جنوب ، مرکز آمریکا هستند مناسب است ، تراویم محیطی است که بر اساس مناطق خشک و وحشی کره زمین شبیه سازی شده است .
در این مجموعه گیاهانی مانند :
1. کراسوله ها
2. برومیده ها
3. بنفشه آفریقایی
4. و حیوانات کوچک و و حشرات و پرنده های کوچک را می توان نگهداری کرد . در تراویم های در بسته سیستم آبیاری چرخشی است ، به نحوری که آب تبخیر شده از سطح خاک و گیاهان ، به سطوحی که تراویوم را در بر گرفته اند برخورد کرده و مجدد به صورت قطرات آب به خاک بر میگردد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

واریوم و تراویوم در ویلا ها و برج های ساحلی مازندران

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی