بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به افزایش مشکلات شهرنشینی، افراد بسیاری با هدف دوری از فضای شهر یا سرمایه‌ گذاری اقتصادی به دنبال خرید یک ویلا در منطقه ‌ای خوش‌آب ‌وهوا هستند. اما باید توجه داشته باشید که انتخاب یک ویلا به راحتی انتخاب یک آپارتمان نیست. خرید ویلا در شمال برای بسیاری از خریداران، چالش برانگیز است. بهتر است قبل از خرید یا اجاره، وسواس زیادی به خرج دهید و ارزیابی ‌های دقیقی نسبت به ویلا و منطقه آن انجام دهید. یکی ار فاکتورهای مهمی که قبل از خرید ویلا باید به آن توجه کنید، نوع سند آن است. خرید ویلای دارای سند نوید بخش معامله ای مطمئن و موفق برای شما است. بنابراین بهتر است که یک مشاور با تجربه و متخصص همراه شما باشد. مشاور املاک بهترین گزینه های خرید ویلا در سرخرود را به شما معرفی و خصوصیات هر ملک را شفاف سازی می کند.
بررسی شش دانگ بودن سند قبل از خرید ویلا

هنگام خرید ویلا در سرخرود، دقت کنید که سند باید به صورت شش دانگ به نام خریدار خورده باشد. نباید هیچ گونه ابهامی درباره شش دانگ بودن سند وجود داشته باشد. برخی از خریداران ویلا پس از قطعی شدن خرید ویلا با مشکلات مربوط به شش دانگ بودن سند مواجه می شوند. چنانچه قصد خرید ویلای نیمه ساخت را دارید، تا زمانی که ساخت آن به پایان نرسیده نباید وجه را به صورت کامل پرداخت کنید. در این حالت تنها باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت بپردازید تا زمانی که ساخت ویلا به اتمام برسد و سند به نام شما ارائه گردد. نکته مهم دیگر اینکه هنگام خرید ویلا در سرخرود حتی در صورت خرید ویلای دارای سند، بررسی کنید چرا که سند ویلا به هیچ عنوان نباید در رهن بانک باشد و هیچ گونه وامی نباید روی آن گرفته شده باشد.
هنگام خرید ویلا در سرخرود تنها به افراد معتبر اعتماد کنید

خرید و فروش ویلا در سرخرود یا هر جای شمال باید در بنگاه های مشاور املاک انجام شود. بهتر است هرگز بصورت توافقی با فروشنده یا خریدار تنظیم سند نکنید. تنها در حضور یک مرجع معتبر معامله را تنظیم و سپس مبلغ را پرداخت و سند را به نام بزنید. چنانچه برای صرفه جویی در هزینه از مراجعه به مشاور املاک امتناع کنید، باید منتظر ضرر و زیان و عواقب معامله نیز باشید. از دیگر مشکلات موجود در این زمینه، قلابی بودن سند است. چنانچه سند قلابی بوده یا در گرو بانک برای وام باشد، خرید ویلای شما تبدیل به یک پروژه پیچیده و طولانی خواهد شد. بنابراین برای اینکه با مشکلات گفته شده مواجه نشوید به شما توصیه می کنیم حتما با فعالان و متخصصان در زمینه خرید و فروش ملک جهت خرید ویلا دارای سند با قیمت دلخواه تان، مشورت کنید.
چند نکته مهم برای خرید ویلا در سرخرود

از مهمترین مسائل در خرید ویلای دارای سند، محل ساخت ویلا و منطقه قرارگیری آن می باشد. اینکه ویلای شما در چه نقطه ای از شهر قرار دارد. این موضوع برای زمانی که قصد فروش آن را داشتید بسیار مهم است. هنگام خرید ویلا در سرخرود، گول قیمت های ارزان و کاذب پیشنهادی را نخورید. حداقل ویژگی خرید ویلا در سرخرود این است که صاحب ویلایی در خوش آب و هواترین منطقه کشور خواهید شد. با خرید چنین ویلایی می توانید برای تمدد اعصاب و دوری از فضای پر ترافیک و آلوده شهری به آن پناه ببرید. حتی می توانید ویلای خود را اجاره بدهید. با این حال یک منبع درآمد خوبی خواهید داشت. معمولا قیمت اجاره این ویلاها رضایت بخش است. طبیعت جذاب شمال کشور همیشه جلوه ‌های متنوع و دلخواهی برای تماشا دارد. امکان ندارد از سرمایه گذاری در خرید ویلا در این خطه بهشتی احساس ندامت کنید.

https://bakhshiofficial.com/2022/11/25/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af/

  • ۰۱/۰۹/۲۳
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی