بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۳۶ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قبل از پرداختن به نکات مبلمان ویلاهای مازندران، بیایید اشاره‌ای به تاریخچه مبلمان و طراحی داخلی داشته باشیم. مبلمان و طراحی داخلی دارای تاریخچه و قدمتی دیرینه است و از دیرباز و شاید اولین نمونه‌های کشف شده از زندگی بشر نیز این مسئله مطرح بوده‌است. در این میان، با پیشرفت جوامع و تغییر سریع سلایق، خواسته‌ها و هر آنچه مربوط به زیستن انسان است، گرایش ما به مبلمان نیز رنگ و رویی متفاوت به خود می‌گیرد و این مورد بسته به بسیاری از موارد ممکن است متفاوت باشد. فرهنگ، اقلیم، آداب و رسوم و بسیاری از این موارد در انتخاب نحوه مبلمان فضاها بسیار موثر بوده و هست. در این رابطه، زمانی که شما در پی انتخاب مناسب‌ترین مبلمان برای ویلاهای مازندران هستید، باید در گوشه‌ای از ذهن خود به تمام این موارد توجهی ویژه نشان دهید و آن‌ها را در خاطر داشته‌باشید.

1 11 - نکاتی کاربردی و جذاب برای مبلمان ویلاهای مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

خرید ویلا در شمال، ممکن است یکی از اهداف شما باشد که محقق هم شده‌است و در حال حاضر به دنبال ایجاد تنوع در مبلمان ویلای خود هستید و یا قصد دارید برای اولین بار به سراغ مبلمان ویلای خود بروید.

البته با خرید ویلا در مازندران ممکن است شما با یک ویلای فول امکانات مواجه شوید و با رضایت کامل از نحوه مبلمان آن ویلای خاص، آن را انتخاب کنید، و در برخی موارد هم در خرید ویلاهای مازندران ممکن است بخواهید خودتان با سلیقه و حساسیتی ویژه به مبلمان فضا بپردازید.

در رابطه با مبلمان ویلاهای مازندران می‌توان گفت که نه تنها در این مورد، بلکه در هر مورد وابسته به چیدمان فضا، شکل گیری بخشی از شخصیت و هویت کار بر عهده ما خواهد بود و باید به بهترین نحو آن را انجام دهیم.

در واقع مبلمان هر فضایی اصول منحصر به خود را دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

gif 2 - نکاتی کاربردی و جذاب برای مبلمان ویلاهای مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

چگونه با مبلمان به ویلاهای مازندران شخصیتی ویژه ببخشیم؟

ممکن است شما یکی از ویلاهای خزرشهر و یا یک ویلا در دریاکنار را خریداری کرده‌باشید و در مرحله مبلمان فضا، نیاز به آگاهی از اصول منحصر به فرد مبلمان فضا داشته باشید. برخی از ویلاها مبله هستند که البته این در قیمت ویلاهای شمال هم موثر خواهد بود ولی افزایش قیمت با توجه به مبلغ کلی که برای یک ویلا در مازندران می‌پردازید مبلغی هنگفت نخواهد بود، در این زمینه می‌توانید اگر مبلمان ویلا با سلیقه شما هم‌خوانی دارد آن را انتخاب کرده و از چیدمان خاص ویلاهای مازندران لذت ببرید. در غیر اینصورت می‌توانید ویلا را با هزینه و سلیقه خودتان مبلمان کنید، در این راستا ما راهکارهایی به شما ارائه می‌دهیم.

انتخاب سبک مبلمان ویلاهای مازندران

اولین قدم، انتخاب سبکی ویژه برای مبلمان ویلاهای مازندران است. سبک را چگونه بشناسیم و انتخاب کنیم؟ قبل از هرچیز به سبک کلی طراحی بنا دقت کنید و با توجه به آن سبک مبلمان خود را نیز انتخاب کنید. البته این نکته را اضافه کنیم که در هر یک از مراحل کار، می‌توانید از مشورت با یک متخصص طراحی داخلی بهره ببرید.

انتخاب سبک، یکی از مراحل مهم در مبلمان ویلاهای مازندران است. این کار از کلاژ و ناهمگونی و نامتوازن بودن مبلمان ویلا در شمال جلوگیری کرده و در نهایت بنا با مبلمان آن به حجمی واحد و یکپارچه خواهد رسید.

بسته به اینکه سبکی کلاسیک، میانه و یا مینیمال دارید، مبلمان خود را انتخاب کنید. برای مثال مبلمان‌های سلطنتی و تزئین‌های شلوغ مثل گچ‌بری‌های کلاسیک، لوسترهای پر زرق و برق، رنگ‌های آتشین و مواردی از این قبیل مناسب سبکی کلاسیک و گرم است. در قسمتی جداگانه به انتخاب رنگ چیدمان ویلاهای مازندران می‌پردازیم ولی در اینجا می‌توان این مثال را آورد که اگر در قسمتی از فرش استفاده می‌کنید، رنگ آن را با توجه به تم کلی کار انتخاب کنید و در انتخاب آن به فرهنگ و اقلیم مازندران نیز توجه داشته باشید. مردم شمال عاشق رنگ‌های پر نشاط و گرم هستند و شما می‌توانید در انتخاب سبک و رنگ از این الگو تبعیت کنید و در برخی از نقاط حتی اگر از سبک مینیمال استفاده می‌کنید، رنگ‌های گرم را به کار ببرید تا یادآور شور و نشاط خطه سبز شمال باشد.

سبک مینیمال در ویلاهای مازندران نیز سبکی بسیار پر مخاطب است که در آن از موارد اشاره شده در قبل خبری نیست و به نوعی از شعار معروف مینیمالیست‌ها یعنی “Less is more” تبعیت می‌کند. سادگی و ساخت و پرداخت‌های کم در کنار شفافیت و وضوح فضا که غالبا با استفاده از متریال شیشه در کار ایجاد می‌شود، مشخصه این نوع سبک است و در سوی دیگر رنگ‌های خنثی، احجام خالص و ترکیبات حجمی واضح نیز می‌تواند نماینده این سبک باشد. اگر در طراحی ویلای شما از سبک مینیمال بهره برده شده‌است، به مبلمانی مینیمال نیز احتیاج دارید. مبلمانی کاملا ساده که در آن به مینیمالیست بودن پایبند باشند.

2 13 - نکاتی کاربردی و جذاب برای مبلمان ویلاهای مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

دیدن ژورنال‌های طراحی داخلی برای مبلمان ویلاهای مازندران

در هر کاری، قبل از اقدام به هر نوع طراحی، بهترین کار دیدن نمونه‌های موجود است، چه خوب چه بد! چشم شما باید به دیدن عادت کرده باشد و آنقدر نمونه خوب و بد دیده باشد تا بتواند در این میان خواسته شما را تشخیص داده و آن را به کار گیرد. انتخاب نمونه‌های مناسب مبلمان برای ویلاهای مازندران نیز به همین صورت است و شما باید با دیدن نمونه‌های بد از اشتباهات آن‌ها درس بگیرید و با دیدن نمونه‌های عالی، ایده‌های ان‌ها را برای استفاده در مبلمان ویلاهای مازندران به کار ببندید.

در این راستا، در اینترنت به جست و جو بپردازید و برای مثال به سایت‌های معتبر خارجی در این زمینه سر بزنید و یا با دیدن مجله‌های موفق معماری در این زمینه به اطلاعات خود بیفزایید. این کار یکی از بهترین گام‌ها در زمینه انتخاب مبلمان و نحوه طراحی داخلی برای هر فضا و ویلاهای مازندران است.

انتخاب لوازم دکوراتیو مناسب برای مبلمان ویلاهای مازندران

دکوراتیوهای استفاده شده در یک ویلا در مازندران را نمی‌توان جدا از مبلمان آن دانست. این دکوراتیوها می‌توانند هرچیزی باشند. یک جا کلیدی، آینه، تابلوهای نصب شده به دیوار، بوفه‌های مخصوص لوازم دکوری، گل و گیاهان موجود در فضا، قفسه‌های کتاب، لوازم آشپزخانه و یا مبلمان‌هایی که بیشتر حالت دکوری دارند مثل صندلی‌های تاب مانند!

در انتخاب تمام این موارد باید حساس باشید، از رنگ گرفته تا تعداد و نحوه قرار گیری آن‌ها در فضا! به شدت از این امر بپرهیزید که فقط بخواهید فضا را پر کنید! هر چیزی در هر جایی از محیط ویلای شما که قرار می‌گیرد باید دقیقا به آن محل بخورد و گذاشتنش حداقل از لحاظ بصری ضرورت داشته باشد. البته این امر به سلیقه شما نیز بستگی دارد! بعضی از افراد از شلوغ کاری لذت می‌برند ولی حتی همان مبلمان شلوغ و استفاده از دکوراتیوهای بسیار زیاد در فضای ویلاهای مازندران نیز باید قاعده خاص خود را داشته باشد تا در دراز مدت منجر به آلودگی بصری و ناموزونی فضا نشود.

ما در اینجا برخی از لوازم دکوراتیو مناسب مبلمان ویلاهای مازندران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

می‌توانید از صنایع دستی مخصوص مازندران تهیه کرده و آن‌ها را در برخی نقاط به کار گیرید، این کار حرکتی نمادین نیز هست و تفاوت ویلاهای مازندران از سایر نقاط را نشان می‌دهد. در مسیر پله‌ها، تابلویی بزرگ نصب کنید و یا کل مسیر را با قاب‌هایی کوچک از مناظر زیبای مازندران بپوشانید.

اگر خودتان عکسی از قسمتی از مازندران گرفته‌اید، می‌توانید آن را چاپ کنید و به عنوان تابلو مورد استفاده قرار دهید.

در برخی فضاها از گونه‌های خاص گیاهان آپارتمانی که در فضای ویلاهای مازندران رشد مناسبی دارند استفاده کنید و در ادغام با مبلمان به زیبایی فضا بیفزایید.

بسته به سبک طراحی و مبلمان ویلاهای مازندران می‌توان بوفه‌ یا قفسه‌ای تهیه کرد و در آن لوازم خاص و یا عکس‌های خانوادگی که لحظاتی شاد را تداعی می‌کنند قرار داد.

فضاهای پرت را به فضاهایی قابل استفاده تبدیل کنید. اگر به نمونه‌های موفق طراحی داخلی نگاهی بیندازید، در اغلب موارد، فضاهایی مانند زیر پله‌ها به قفسه‌های کتاب و یا مکان‌هایی دنج برای نشستن تبدیل شده‌اند.

gif 5 - نکاتی کاربردی و جذاب برای مبلمان ویلاهای مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

نحوه چیدمان و رنگ در ویلاهای مازندران

و اما یکی از مهم‌ترین مسائل در مبلمان ویلاهای مازندران نحوه چیدمان مبلمان است. ممکن است شما مناسب‌ترین و بهترین مبلمان را انتخاب کرده‌باشید ولی در چیدمان آن اشتباه کنید! این مورد تمام موارد قبلی را ضایع می‌کند. در چیدمان به این موضوع دقت کنید که مسیرهای حرکتی و محل نشستن کاملا قابل تفکیک و دارای مرزبندی صحیح باشند و از سوی دیگر بهترین محل را برای نشستن انتخاب کرده باشید. در تنظیم مبلمان به بازشوها و منظر رو به روی آن توجه کنید. سعی کنید مبلمان به نوعی باشد که فرد در هنگام نشستن از فضای لذت بخش و منظره زیبای ویلا نیز بهره ببرد.

در سوی دیگر رنگ مبلمان را از خاطر نبرید، در انتخاب رنگ مبلمان به رنگ کف، دیوار، سلیقه خود و نوع فضا دقت کنید تا مبلمانی خاص برای ویلاهای مازندران ایجاد کنید که حتی بتواند الگوی بسیاری از افراد در این زمینه باشد.

خرید ویلا در شمال

اگر قصد خرید ویلا در مازندران را دارید و ویلایی فول امکانات مد نظر شماست که نحوه مبلمان داخلی آن نیز برای شما اهمیت دارد، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما همراه باشید و اطلاعاتی بیشتر از ویلاهای مازندران و موارد مربوط به آن‌ها کسب کنید.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

سرخرود در کنار دریای خزر و انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است. یکی از بکرترین و زیباترین شهرهای استان مازندران، سرخرود است. این شهر با جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیر خود، افراد بسیاری را برای خرید ویلا به خود جذب کرده است. با خرید ویلا در سرخرود، می توانید به راحتی از ویژگی های این شهر زیبای ساحلی و مزایای سرمایه گذاری در سرخرود، بهره مند شوید. بهترین گزینه برای خرید یک ویلای لوکس و زیبا و داشتن یک سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب یکی از شهرهای مشهور شمالی است. چنانچه سرخرود را برای سرمایه گذاری در شمال انتخاب کنید، مطمئن باشید هرگز از سرمایه گذاری در این شهر پشیمان نخواهید شد. از مهم ترین ویژگی های سرخرود ساحل چشم نواز آن است. این ساحل زیبا سبب شده است تا سالیانه  گردشگران بسیاری به سمت شهر ساحلی سرخرود جذب شوند.

gif7 - مزایای سرمایه گذاری در سرخرود چیست؟ - khane-vilaey, %d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d8%b3%d8%a7%d8%ad%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af

خرید ویلا در سرخرود یک سرمایه گذاری بلند مدت

قسمت شمالی کشور به دلیل برخوردار بودن از مزایا زیادی همچون : آب و هوای مطبوع، موقعیت جغرافیایی مناسب، وجود جنگل، دریا و مناظر زیبا محل مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد، در بین استان های شمال، مازندران می تواند بهترین گزینه برای شما در جهت سرمایه گذاری در شمال باشد.

و علت آن را میتوان راه های دسترسی و نزدیک بودن به پایتخت کشور، جاذبه های گردشگری فراوان دانست که سالیانه پذیرای مهمان ها و گردشگران زیادی است.

از شهرهای محبوب و پر طرفدار استان مازندران که برای سرمایه گذاری در شمال مناسب هستند و توانسته اند خوش بدرخشند می توان به: سرخرود، نوشهر، رامسر، محمود آباد، چمستان، بابلسر اشاره کرد

امکانات زیادی در شهر سرخرود وجود دارد. بنابراین شما می توانید در این شهر به آسانی به هر چیزی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. با خرید ویلا در سرخرود، می توانید به راحتی از ویژگی های این شهر زیبای ساحلی و مزایای ویلا ساحلی بهره مند شوید. بهترین گزینه برای خرید یک ویلای لوکس و زیبا و داشتن یک سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب یکی از شهرهای مشهور شمالی است. چنانچه سرخرود را برای سرمایه گذاری در شمال انتخاب کنید، مطمئن باشید هرگز از سرمایه گذاری در این شهر پشیمان نخواهید شد. از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در سرخرود، ساحل چشم نواز آن است. این ساحل زیبا سبب شده است تا سالیانه  گردشگران بسیاری به سمت شهر ساحلی سرخرود جذب شوند. از این رو خرید ویلا ساحلی سرخرود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد.

2 16 - مزایای سرمایه گذاری در سرخرود چیست؟ - khane-vilaey, %d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d8%b3%d8%a7%d8%ad%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af

موقعیت های اقتصادی سرخرود

سرخرود دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است. این موقعیت های اقتصادی بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد شده است. حضور گردشگران فراوان در سرخرود باعث شده تا شهر بر طبق نیازهای این گردشگران، فروشگاه ها و مغازه های متعدد و مختلفی را از سرمایه گذاران مطالبه کند. سرمایه گذاران جهت ارائه‌ خدمات، باید بتوانند از نیاز ها استفاده کرده و اقدام به تاسیس فروشگاه های مختلف کنند. تاسیس مراکز رفاهی از موقعیت اقتصادی پربازده سرخرود می باشد. می توان از حضور فراوان گردشگران ایرانی و خارجی سوددهی مناسبی را کسب کرد. از آنجایی که سرخرود شهری توریستی محسوب می شود بنابراین گردشگران برای اقامت نیاز به ویلا یا آپارتمان یا هتل دارند. درنتیجه می توان با تاسیس هتل در سرخرود یا خرید ویلا و آپارتمان و سپس اجاره دادن آن کسب درآمد نمود. این ها گوشه ای از مزایای سرمایه گذاری در سرخرود می باشد.

رویان سرخرود بهترین گزینه برای سرمایه گذاری

شهر سرخرود با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و جاده کنار گذر ساحل و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش ویلا در شمال است. این شهر توریستی امروزه به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگر شمال کشور، برای خرید ویلا تبدیل شده است. شمال سرخرود بهترین مکان برای خرید ویلا در سرخرود است. شهرک رویان سرخرود به عنوان منطقه ای ساحلی، با آب و هوایی معتدل بهترین گزینه برای خرید ویلا در سرخرود است. برای خرید ویلا در شهرک رویان به موارد زیر دقت کنید:

  • ویلای باید منظره ای فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد.
  • تا حد امکان به دریا نزدیک وارزش افزوده داشته باشد.
  • ویلای ساحلی نمایی زنده، به روز و بدون مشرف داشته باشد.
  • اصول مهندسی در آن رعایت شده باشد.
  • قیمتی مناسب و منصفانه داشته باشد.

1 16 - مزایای سرمایه گذاری در سرخرود چیست؟ - khane-vilaey, %d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d8%b3%d8%a7%d8%ad%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af

ویلای ارزان و زیر قیمت شهر سرخرود

افراد زیادی خواستار خرید ویلای ارزان و زیر قیمت در سرخرود هستند. معمولا قیمت گذاری ویلاها در شمال با توجه به موقعیت آن منطقه انجام می شود. همچنین بسته به شرایط و امکاناتی که دارند قیمت ها متغیر هستند. پایین بودن قیمت ویلا به معنای بد بودن آن نیست. چنانچه قصد خرید ویلا در شهرهای شمالی را دارید و شهر مورد نظر شما سرخرود است، ویلاهای شهرکی برای این سرمایه گذاری بهترین گزینه است. دیگر زمانیکه به شمال رفتید مجبور به اجاره ویلا نیستید. اگر تصمیم جدی شما خرید ویلای ارزان در سرخرود است، ویلاهای شهرکی به نسبت بقیه ویلاها ارزان قیمت بوده و اغلب زیر قیمت به فروش می رسد. ویلاهای شهرکی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت نیز  هستند. شما می توانید این ویلاها را با زیر قیمت خریداری کرده و پس از چند سال با قیمت بالاتر فروخته و سود نمایید.

خرید آپارتمان فرصتی استثنایی در سرخرود

خرید آپارتمان با خرید ویلا در سرخرود تفاوت هایی دارد. با توجه به شرایط حاکم در امر سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش ملک در شمال، خرید آپارتمان در شمال دارای محدودیت های بیشتری است. برای مثال هنگامی که شما آپارتمانی را خریداری می کنید، باید به قوانین آن ساختمان احترام بگذارید. همچنین باید در نظر داشته باشید برای رعایت حال دیگر ساکنین، نمی توان با تعداد جمعیت بالا در آن اقامت داشت. چرا که شلوغی زیاد باعث آزار همسایگان خواهد شد. گذشته از قوانین خاص آپارتمان نشینی، شهر زیبای سرخرو محل بسیار مناسبی برای خرید آپارتمان در شمال کشور است. تنوع انواع ملک های آپارتمانی با انواع قیمت ها در سرخرود باعث می شود که شما به راحتی بتوانید آپارتمان مورد نظرتان را خریداری کنید. با خرید آپارتمان در سرخرود یک سرمایه گذاری عالی، همراه با سود دهی بالا انجام داده اید.

gif 4 1 - مزایای سرمایه گذاری در سرخرود چیست؟ - khane-vilaey, %d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d8%b3%d8%a7%d8%ad%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af

کلام آخر

بخشی از مزایای سرمایه گذاری سرخرود، ارائه شد. سراسر خطه سرسبز شمال سرشار از نعمت های بی انتهای خداوند است. سرخرود شهر چهار فصل استان مازندران است. بهره بردن از طبیعت سرخرود به همراه مراقبت از محیط زیست، تجربه سفری لذت بخش برای تمام ایرانیان است. با توجه به آنچه گفته شد، زیبایی های این شهر تنها در سواحل آن ختم نمی شود. فاصله کم این شهر به دریا برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. با توجه به شرایط اقلیمی مناسب سرخرود و نیز امکانات گردشگری و تفریحی متنوع آن، فرصت خوبی برای سرمایه گذاران فراهم شده است. از این رو هر ساله سرمایه گذاران زیادی به منظور سرمایه گذاری اقتصادی و سرمایه گذاری  بلند مدت به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. با کوچک ترین اشتباه ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. راهنمایی های یک مشاور خوب به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرید.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

شهرک دریاکنار در فاصله حدود ۵ کیلومتری بابلسر واقع است. دریا کنار جزء بزرگترین و قدیمی ‌ترین شهرک های  مازندران محسوب می ‌شود. روش‌ های اداره شهرک دریا کنار خاص است. این شهرک توسط یک هیئت مدیره متشکل از یک مدیر، هفت عضو هیئت مدیره، پلیس ساختمان و دایره ساختمان تشکیل اداره می‌ شود. تمام امور مربوط به ساکنین شهرک دریاکنار، مربوط به محدوده شهر بابلسر است. مساحت این شهرک ۳۰۰ هکتار است و تعداد ۲۴۳۰ پلاک آپارتمان و ویلا در آن وجود دارد. قواره‌ های ویلا های شهرکی در آن معمولاً ۶۰۰ متر، ۳۰۰ متر و ۳۵۰ متر هستند. اما قواره‌ ویلاهایی که در سری اول این شهرک ساخته شده‌اند، ۱۰۰۰ متری هستند. مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی، از مهم‌ ترین امکانات ویلا است. تمام خیابان ‌های این شهرک دارای کانکس نگهبانی هستند. این هم جزء مهم ترین امکانات شهرک دریاکنار سرخرود محسوب می ‌شود.

امکانات شهرک دریا کنار

مهم ترین امکانات و ویژگی های خاص شهرک دریاکنار سرخرود کنار داشتن امنیت بسیار بالا و نگهبانی می باشد . امنیت شهرک دریاکنار سرخرود بسیار بالا می باشد . ویلاهای موجود در شهرک دریا کنار دارای معماری های بسیار شیک و چشگیر میباشند . محوطه ای که ویلاهای در آن ساخته شده اند به زیباترین شکل ممکن طراحی شده اند و برای طراحی آنها از گل ها و گیاهان بسیار زیبا استفاده شده است.

1 15 e1611661520514 - امکانات شهرک دریاکنار سرخرود شما را شگفت زده می کند - %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9, %d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1

تجربه سفری لذت بخش با امکانات تفریحی و رفاهی شهرک دریا کنار

با اجاره موتور و دو چرخه می توانید در سطح شهرک دریاکنار و در خیابان های جذاب آن و در کنار پارک ها و محوطه سر سبز آن با خانواده دوچرخه سواری یا موتور سواری کنید می توانید. اجاره این وسایل نقلیه به صورت دوچرخه های دو نفره و چهار نفره، و تک نفره و همچنین موتورهای چهار چرخ و چند نفره می باشد. به علاوه می توانید از کلوپ ورزشی استفاده کنید و فوتبال دستی بازی کنید یا ساعتی را به بازی تنیس مشغول باشید. امکانات رفاهی یاد شده در شرقی ترین قسمت های شهرک وجود درند. رستوران ساحلی، یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بخش های این شهرک است. این رستوران معمولا در ایام تعطیل فوق العاده شلوغ است و حضار با سرو چای، قهوه و حتی شام اوقات خود را سپری می کنند.

امنیت مثال زدنی شهرک دریا کنار

علت اینکه تقاضای خرید ویلا در شهرک دریاکنار با رشد خوبی مواجه بوده است، امنیت بالای محوطه شهرک است. شهرک دریا کنار با داشتن کادر مجرب و کامل از نگهبانان، امنیت تمام خیابان ‌های شهرک را  تامین کرده است. از نظر کنترل ورود و خروج افراد نیز در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد. ساکنین شهرک ویلایی دریا کنار، یک کارت تردد دارند. ساکنین باید از درب شماره یک شهرک وارد و خارج شوند. برای تردد مهمانان نیز تدابیری اتخاذ شده است. مهمانان از درب شماره ۲ تردد می کنند. همچنین باید کارت تردد مهمان داشته باشند و این کار با هماهنگی مالکین ساختمان‌ ها انجام می ‌شود. هر یک از درب ‌های شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته است که در ۴ شیفت کار می ‌کنند. در کل ۱۶ نفر در درب اول و ۱۶ نفر در درب دوم این شهرک نگهبانی می ‌دهند.

محوطه سازی بی نظیر شهرک دریا کنار سرخرود

۵۰ هکتار از مساحت ۳۰۰ هکتاری شهرک در یاکنار به مشاعات اختصاص دارد. زیبا سازی شهرک در بخش ‌های مختلف همین مشاعات اجرا شده است. در محوطه سازی شهرک دریا کنار، از پوشش گیاهی درختان استفاده شده تا نمای جذاب تری به خیابان‌ های اصلی، خیابان ‌های فرعی و نواحی اطراف ویلاها ببخشد. درختان شهرک در خیابان ‌ها به ویژه در فصل بهار و تابستان بسیار چشم نواز هستند و فضایی رویایی را مانند یک جنگل انبوه تداعی می ‌کنند. در برخی از قسمت‌ ها نیز، محوطه سازی با استفاده از پوشش‌ های درختچه‌ های کوتاه، گیاهان و گل ‌های رنگارنگ استفاده شده است. این منطقه دارای فضای بازی و فضای سبز است که جزء محوطه‌ های سرسبز داخل شهرک محسوب می ‌شود. بخش مشخصی از زمین نزدیک ساحل دریا به خوبی ساخت و ساز و امکانات رفاهی تفریحی نیز برای پذیرایی فراهم است.

gif 4 - امکانات شهرک دریاکنار سرخرود شما را شگفت زده می کند - %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9, %d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1

تابستانی خاطره انگیز در ساحل شهرک دریا کنار

شهرک دریا کنار حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی دارد. در واقع جزء گسترده‌ ترین ویلاهای شهرکی است که بیشترین نوار ساحلی را برای تفریح ساکنین به خود اختصاص داده است. دریا کنار دارای زیباترین ویلاها از نظر معماری و دکوراسیون داخلی می باشد. محوطه‌ ویلا هم برای هر یک از ساختمان ‌ها بسیار زیبا طراحی شده است. خیابان‌ های منتهی به ساحل همه دارای جذاب ترین منظره هستند و از پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان بهره گیری شده است. مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی از امکانات ویژه ویلا در شهرک دریا کنار است. تمام خیابان ‌های شهرک دارای کانکس نگهبانی هستند. در این شهرک پلاژ آقایان برای آفتاب گرفتن و ساحل اختصاصی برای شنا در نظر گرفته شده است. این امکانات شهرک دریاکنارسرخرود، برای بانوان نیز در دسترس است. افراد با اطمینان خاطر می ‌توانند به شنا و تفریح بپردازند.

زیبایی های شهرک دریا کنار سرخرود

دریا کنار به دلیل مجاورت با دریای خزر و داشتن فضاهای سبز انبوه و محیط خانوادگی دلچسب، معروف شده‌ است. جاده‌ های هراز، فیروزکوه، و کناره نیز امکان مسافرت ‌های بین شهری فراهم نموده است. اکثر مالکان آن، ایام تعطیل به خصوص عید نوروز و فصل تابستان را در آنجا سپری می‌ کنند. خیابان ‌های زوج شهرک به دریا می ‌رسد که با سنگ هایی بزرگ پوشیده شده‌ است. چیزی که در شهرک دریا کنار بسیار جلب توجه می کند، بافت اروپایی زیبای آن است. در سمت ساحل خیابان ششم و هفدهم، دو ساحل ماسه ای وجود دارد. بین این دو به فاصله ۳ کیلومتر ساحل سنگی قرار داده شده که می توان برای پیاده روی از آن استفاده کرد. علت سنگی بودن این ساحل به این خاطر است که امنیت کافی برای پیاده روی وجود داشته باشد و قایق ها به شهرک ورود نکنند.

امکانات رفاهی شهرک دریا کنار

در کنار تمامی امکانات گردشگری، مهمترین بخش این شهرک وجود امکانات رفاهی آن است. از جمله امکانات شهرک دریاکنار سرخرود، می ‌توان به وجود بانک ‌هایی اعم از تجارت، ملت و مسکن در این شهرک اشاره کرد. وجود این بانک ها امکان انجام سریع تراکنش‌ های بانکی شما را هموار ساخته تا در ساعات اداری از آن بهره‌ مند شوید. علاوه بر این وجود خود پرداز در این شهرک به شما این امکان را می دهد که در تمامی ساعات شبانه روز به شما این امکان را دهد که بسیاری از کارهای بانکی خود را با کمک آن انجام دهید. امکانات رفاهی که با خرید ویلا در شهرک دریا کنار در اختیارتان قرار می گیرد. برای یک تفریح لذت بخش چند روزه قطعا ساحل گردی، می تواند روحیه شما را بهبود بخشد اما استفاده امکانات رفاهی در شهرک دریا کنار به شما تجربه ویژه ای خواهد داد.

2 15 - امکانات شهرک دریاکنار سرخرود شما را شگفت زده می کند - %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9, %d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1

برترین ویژگی های ویلاهای شهرک دریا کنار

ویلا در شهرک دریا کنار در متراژ های متفاوتی ساخته می شود. در شهرک ویلایی دریا کنار، تقریباً تمام ویلاها از بهترین معماری برخوردار هستند. دکوراسیون داخلی و بیرونی ویلاها هم زیبا و چشم نواز هستند. خانواده ‌ها می‌ توانند اسباب و سایر وسایل را با سلیقه خود داخل ویلا بچینند. ویلاهای مختلف در این شهرک در یک بلوار اصلی و تعداد ۱۷ خیابان فرعی ساخته شده است. حداکثر محدوده ارتفاع برای ساخت و ساز ویلاها در دریا کنار تا سه طبقه است. یعنی می ‌توان حداکثر ویلای تریپلکس در این شهرک ساخت. در مجاورت شهرک دریا کنار، خبری از زمین صنعتی، فعالیت تولیدی یا زمین کشاورزی نیست. بنابراین ساکنین شهرک با اطمینان خاطر می ‌توانند بدون نگرانی درباره آلاینده‌ ها زندگی آرامی داشته باشند. پیشنهاد می کنیم افرادی که به دنبال ویلاهای زیبا با معماری کلاسیک یا مدرن هستند، از ویلاهای شهرک دریا کنار دیدن فرمایند.

پیشرفت شهرک های آپارتمانی ساحلی در شهرک دریا کنار

در سال های اخیر با رشد صنعت گردشگری ساخت و سازها در شهرهای شمالی رو به افزایش بوده است. افراد بسیاری به خاطر دوری از مشکلات شهرنشینی خرید آپارتمان در شهرک دریا کنار و زندگی در آن را به بودن در کلان شهر های شلوغ ترجیح می دهند. به صرفه بودن و امنیت بالا از مهم ترین فاکتورهای شهرک های آپارتمانی ساحلی است. امکانات شهرک دریا کنار سرخرود، از لحاظ رفاهی و تفریحی هیچ گونه کمبودی ندارد. آپارتمان های شهرکی ساحلی به خاطر محیط و فضای خاص خود در اطراف سواحل بیشتر مورد توجه خریداران است. سرمایه گذاران می توانند با خرید آپارتمان در شهرک دریا کنار از این امکانات بی نظیر بهره مند شوند. آپارتمان در شهرک دریا کنار با رعایت تمامی فاکتورهای نوین شهرسازی ساخته می شود. این آپارتمان ها نسبت به نفوذ رطوبت و همچنین زمین لرزه مقاوم می باشد.

gif 2 - امکانات شهرک دریاکنار سرخرود شما را شگفت زده می کند - %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9, %d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1

از دیگر مواردی که باید بدانید

  • بیشتر آمار تردد در طول سال در شهرک مربوط به ایام عید نوروز ،تعطیلات آخر هفته می باشد .
  • تمامی خرید و فروش ها با هماهنگی و زیرنظر مدیر این شهرک و مشاوران املاک معتبر در داخل شهرک انجام میگیرد
  • برای ثبت ورود و خروج مالکان ویلا در این شهرک کارت به عنوان مجوز در نظر گرفته شده است .
  • ورد افراد ناشناخته در این شهرک ممنوع میباشد ، مگر درصورتی که کارت مهمان داشته باشند تا شناسایی شوند .

کلام آخر

به افرادی که قصد خرید ویلا در شهرک دریاکنار را دارند این اطمینان را می دهیم که تمام ویلاهای شهرک دریا کنار به لحاظ استاندارد در سطح بسیار مناسبی قرار دارند. یکی از مهم ترین امکانات و مزایای شهرک دریاکنار سرخرود، داشتن آب، برق و گاز است که گاها در سایر ویلاها با مشکلات زیادی همراه می باشد. اما با خرید ویلا شهرکی دیگر هیچ نگرانی بابت تامین امکانات اولیه نخواهید داشت. چرا که در ویلا شهرکی به راحتی به این منابع دسترسی خواهید داشت. اکثر ویلاهای شهرکی در مناطق جنگلی ساخته می شوند. چرا که ویلا شهرکی در زمین های وسیع ساخته می شود، خیلی کم پیش می آید که زمین های ساحلی با متراژ وسیع موجود باشد. در صورت خرید ویلا در شهرک دریا کنار، دیگر در در سفرهای شمالی  بابت اجاره کردن ویلا و پیدا کردن ویلای مناسب در مناطق مورد علاقه خود یا خانواده تان نگرانی نخواهید داشت.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

اهرام مصر یکی از تعیین کننده ترین دستاوردهای معماری جهان باستان می‌باشد. محققان مصری با گذشت زمان تا به امروز نیز در حال جست و جو تحقیق در این سازه بوده و هر روزه اطلاعات بیشتری در این باره کسب می‌کنند.
این مجموعه اهرام از گذشته تا به امروز تور‌های بزرگ بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

با اینکه تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با این اهرام شکل گرفته است اما این سازه‌ها هنوز درگیر راز و رمز بوده و اسرار خود را به راحتی آشکار نمی کنند.

در پی تحقیقات گسترده در سالیان متمادی دانشمندان از طریق این سازه‌ها به حقایق گسترده‌ای در رابطه با مصر باستان پی بردند.

قدرت فنی آمیخته با افسانه ها و خرافات در آن زمان، فرعون ها را به ساخت این سازه های مهیب سوق داده است. امروزه ثابت شده است که اهرام یکی از تخریب ناپذیرترین قطعات معماری ایجاد شده در طول تاریخ زیستن انسان می‌باشد.

در ادامه به نکاتی در رابطه با این سازه‌ها خواهیم پرداخت که کمتر به گوش کسی خورده است.

1 e1623592606377 - رازهای باورنکردنی اهرام مصر - uncategorized

اهرام اندازه برابری ندارند.

درست مانند بسیاری از انواع ساختمان ها، مراحل مختلفی برای ساخت هرم وجود دارد. اهرام اولیه بر خلاف تصور ما ساختارهای نوک تیز نیستند آن‌ها در واقع مسطح بوده‌اند.

نمونه های بسیاری از این هرم‌ها در گورستان بزرگ ساقرا واقع در پایتخت مصر باستان و ممفیس یافت شده که بیانگر این حقیقت می‌باشد. اهرام شناخته شده در این مکان از جمله قدیمی‌ترین اهرام ساخت بشر می‌باشد.
به عنوان نمونه هرم Djoser در زمان سلسله سوم توسط معمار Imhotep طراحی و ساخته شده است.

این بنا یکی از قدیمی ترین بناهای تاریخی ساخته شده از سنگ تراشی می‌باشد. این هرم یک هرم پلکانی است که ایمهوتپ دارای مقادبا (مقبره های مصری) با اندازه کم شده روی یکدیگر قرار گرفته بود.

بیشتر اهرام در غرب رود نیل ساخته شده اند.

فرهنگ مصر باستان پر از نمادگرایی و خرافات است که بر روی تصمیم گیری عموم مردم تاثیر گذاشته است.  جالب است بدانید که اهرام مصر نیز از این باور‌های اساطیری تاثیر پذیرفته‌اند.

بیشتر این اهرام در ساحل غربی نیل ساخته شده اند، به باور محققان دلیل اصلی ساخت این سازه‌ها در ساحل غربی رود نیل بدون هدف نبوده است.
از آنجا که اهرام آخرین مکان استراحت فراعنه بودند  منطقی است که آنها باید در جایی زندگی کنند که روح آنها می تواند سفر خود را به زندگی پس از مرگ آغاز کند. برای مصریان باستان، زندگی پس از مرگ و خورشید بسیار نزدیک به هم بودند. اوزیریس، خدای مصری که از نزدیک با زندگی پس از مرگ ارتباط دارد، نشان دهنده قدرت زندگی جدید است.

به همین دلیل غروب خورشید  به عنوان نمادی از مرگ شناخته شد و خورشید هر شب در غرب مرگ را تجربه می‌کرد.

منظور از روح فراعنه این بود که قبل از طلوع دوباره صبح، که نمادی از زندگی ابدی است، با خورشید در حال غروب ارتباط برقرار کنند. با قرار دادن اهرام در غرب نیل، آنها درست در منطقه ای زندگی می کردند که از نظر استعاره‌ای مرگ را نشان می داد.

gif2 - رازهای باورنکردنی اهرام مصر - uncategorized

  تکنیک‌های عجیب ساختمانی مورد استفاده در این اهرام

 

یکی از بزرگترین اسرار در مورد اهرام مصر، تکنیک های ساختمانی است که برای برپایی آنها به کار رفته است. شاهکار باورنکردنی مصری ها با توجه به اینکه بیش از ۲ میلیون بلوک سنگ آهک و گرانیت برای ساخت هرم بزرگ جیزه استفاده شده است، حیرت انگیر است. وزن هر قطعه سنگ تراشی حدود ۲/۵ تن می‌باشد.

حال این سوال مطرح شده است که چگونه این بلوک های عظیم جابجا شده اند؟

یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ این تئوری را ارائه داد که نشان می‌دهد آب و شن و ماسه عامل اصلی جا‌به‌جایی بلوک‌ها در طول تاریخ بوده‌اند.

یک نقاشی دیواری مربوط به سال ۱۹۰۰ قبل از میلاد مسیحی نیز به این موضوع اشاره می‌کند.

در این نقاشی دیده می‌شود که مردان مجسمه بزرگی را روی یک سورتمه می‌کشند درحالی که یک نفر در جلو ایستاده و آب روی ماسه‌ها می‌ریزد. اگرچه در ابتدا تصور می شد که این حرکت کاملا تشریفاتی است، اما شواهد علمی وجود دارد که نشان می دهد این نقاشی رازهای عجیب این سازه‌ها را بیان می‌کند.

محققان با انجام آزمایش کشیدن مقدار زیادی از وزن بر روی سورتمه روی ماسه، دریافتند که وقتی مقدار مناسبی آب اضافه کنند، کار به طور قابل ملاحظه ای آسان تر می‌شود. رطوبت شن و ماسه اصطکاک را تا پنجاه درصد کاهش می‌دهد.

مصریان از نجوم برای هدایت ساخت استفاده کردند.

 

طبق گفته یک مصری شناس انگلیسی، ستارگان نیروی راهنما در چیدمان اهرام بودند. کیت اسپنس از دانشگاه کمبریج در سال ۲۰۰۰ تحقیقی را منتشر کرد که نشان می دهد چگونه از ستارگان مختلف برای تراز بندی اهرام در جهت شمال به جنوب استفاده شده است. اندازه گیری های آنها به قدری دقیق بود که فقط  مقدار بسیار خطا دارد. جالب است که با در دست داشتن این اطلاعات، می توان با استفاده از سوابق نجومی تاریخ هرم ها را تعیین کرد. تسلط داشتن بر نجوم به مصریان در ساخت این سازه‌های بسیار مقاوم یاری رسانده است. از این موضوع می‌توان همچنان نتیجه گرفت که نجوم در مصر یکی از علوم قدیمی محسوب می‌شده است.

ساخت اهرام توسط بردگان

 

برخی محققان بر این باورند که اهرام مصر به دست بردگان ساخته شده اند. کشف محل دفن این سازندگان نشان می‌دهد که آنها برده نبوده اند، بلکه بیشتر سازندگانی هستند که از خانواده های کم درآمد بوده اند. دفن آنها در مقبره نشان می دهد که نقش آنها در ساخت اهرام افتخار آمیز بوده است.

2 11 - رازهای باورنکردنی اهرام مصر - uncategorized

هرم بزرگ می‌تواند زمان را نشان دهد.

 

هرم بزرگ جیزه نه تنها شناخته شده ترین اهرام مصر است، بلکه همچنین تنها هفت عجایب جهان باستان است که هنوز پابرجاست. هرم بزرگ به دلایل زیادی معروفیت یافته است، یکی از جالب ترین ویژگی های این بنای یادبود این است که می تواند زمان را نیز بگوید. این سازه در واقع مانند یک ساعت آفتابی عظیم عمل می کند، سایه آن ساعت را با افتادن بر روی علامت‌های ساخته شده در سنگ می گوید. این هرم در بیان سال شمسی نیز به مصریان یاری رسانده است.

سنگ تراشی اهرام بزرگ

مصرشناسی یک حوزه بسیار فعال است، محققان از خواندن کتیبه ها فاصله می گیرند، اما همچنان به کاوش و استفاده از فناوری برای پاسخ به بسیاری از اسرار باقی مانده برای فاش کردن ادامه می دهند. به عنوان مثال، کشف اخیر یک سطح شیب دار ۴۵۰۰ ساله در شمال لوکسور، این راز را بیان می‌کند که چگونه مصریان باستان مسافت طولانی را سنگ تراشی کرده اند.

 

هرم ها زمانی بلندترین سازه های ساخته شده توسط بشر بودند.

 

هرم بزرگ جیزه، معروف به هرم خوفو  بین حدود ۲۲۵۰ سال قبل از میلاد ساخته شده است. این سازه واقعاً عظیم بوده و تا زمان ساخت کلیسای جامع لینکلن (با گلدسته اصلی خود) در سال ۱۳۱۱ میلادی بلندترین سازه ساخته شده توسط بشر باقی مانده است.  با توجه به دانش نسبتا ابتدایی مصر باستان در مورد ساخت و مهندسی این سازه یک موفقیت عظیم به شمار می‌رود.
امروزه نیز ساخت چنین سازه ای یک کار مهندسی عظیم است. به نظر شما استفاده از این رازها در جهت ساخت ویلا در مازندران امکان پذیر است؟

 

سنگ های هرمی بیش از یک فیل وزن دارند.

 

وزن متوسط ​​هر یک از ۲.۳ میلیون بلوک سنگی در هرم بزرگ حدود ۲.۵ تن است. بسیاری از این اهرام بیشتر از یک فیل نیز وزن دارند.

gif 4 1 - رازهای باورنکردنی اهرام مصر - uncategorized

اهرام کاملاً جامد نیستند.

 

شبکه پیچیده ای از معابر، شافت ها و محفظه ها در داخل و در زیر هرم های جیزه وجود دارد. هدف این ساختارها به طور کامل درک نشده است.

 

هاون مخصوص به زنده ماندن اهرام کمک می‌کند.

 

به نظر می رسد بخشی از دلیل بقای هرم انتخاب خمپاره سازنده آنها باشد. تجزیه و تحلیل نشان داده است که ممکن است از یک ملات فوق العاده مستحکم برای ثابت نگه داشتن سنگ‌ها در جای خود استفاده شده باشد.

طبق برخی تخمین ها، فقط در ساخت هرم بزرگ حدود ۵۰۰۰۰۰ تن خمپاره استفاده شده است. هاون مخصوص به ماندگاری اهرام مصر کمک کرده است.

 

درهای مخفی درون اهرام وجود دارد.

 

هرم بزرگ شامل سه اتاق اصلی است: اتاق ملکه، گالری بزرگ و اتاق پادشاه. مصر شناسان اخیراً دو تونل به عرض حدود ۲۰ سانتی متر کشف کرده اند که از دیوارهای شمالی و جنوبی اتاق ملکه امتداد یافته و درهای سنگی با دستگیره های مسی متوقف می شوند. درها اخیراً با استفاده از یک ربات کشف شده است. برخی معتقدند که می توانند به یک اتاق مخفی منجر شوند. گمان می‌رود در‌های مخفی زیادی در اهرام مصر وجود داشته باشند

 

هرم ها مانند الماس می درخشیدند.

 

در زمان ساخت، هرم بزرگ در جیزه این اهرام مصر با یک پوشش خوب از بلوک های سنگ آهک پوشیده شده بود. برخی اظهار داشتند که وقتی خورشید به محفظه برخورد می‌کند، مانند الماس می درخشد و از مایل های دور قابل مشاهده است. در طول هزاره ها، بیشتر بلوک ها از بین رفته و در سایر پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفتند.

نکات گفته شده تنها چند راز باور نکردنی در رابطه با اهرام مصر بود. تعداد این رازها بسیار بالا می‌باشد و بشر از بیان تمامی آنها ناتوان است.با اینکه هر روزه بر تعداد حقایقی که در رابطه با این اهرام باستانی مصر شناخته می‌شوند افزوده می‌گردد اما هنوز هم رازهای بیشتری در رابطه با این اهرام وجود دارد.

 

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

منظور از ویلای شهرکی، مجموعه ویلاهایی است که در داخل یک محدوده محصور می باشد. ویلا شهرکی از ابداعات جدید در حوزه ساخت و ساز و فروش ویلا است. اگر آپارتمان را به صورت چندین خانه عمودی روی هم تعریف کنیم، ویلاهای شهرکی را به صورت خانه ‌های افقی و کنار هم می توان تعریف کرد. معمولاً ویلاهای شهرکی توسط یک شرکت یا موسسه ساخته شده و در نهایت به خریداران واگذار می ‌شود. البته برخی دیگر به جای خرید ویلا، ترجیح می ‌دهند که زمین خریده و ویلای خود را درون شهرک احداث کنند. معمولا ویلاهای شهرکی دارای مشاعاتی از قبیل پارک، نگهبانی ۲۴ ساعته، استراحتگاه مهمان، درب ورود کنترلی، خیابان بندی های اصولی و… می باشد. تمامی این خدمات و مشاعات در اختیار صاحبان و ساکنان شهرک می باشد. چنین شهرک هایی دارای هیئت امنا بوده و تمامی هزینه ها بین اعضا تقسیم می شود.

آیا میدانید ویلای شهرکی چیست ؟

به مجموعه ویلاهایی که در یک محدوده محصورساخته شده و معمولا دارای مشاعاتی از قبلی پارک ، استراحتگه مهمان ، نگهبانی ۲۴ ساعته و در ورودی کنترلی و … هستند ویلای شهرکی گفته میشود . ورود و خروج به آن برای صاحبان و افراد ی که کارت مهمان دارند امکان پذیر می باشد .

gif3 - ویلا شهرکی چیست؟ - khane-vilaey, %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9

تفاوت ویلای شهرکی با ویلای مستقل

ویلایی که در زمینی بسیار وسیع در نزدیکی مجموعه ای از ویلاها احداث شده است ویلای شهرکی مشهور است. در مقابل سازنده ویلای مستقل زمینی که خریداری نموده است ویلای مد نظر خود را به صورت منفرد احداث می کند. ویلاهای شهرکی به صورت انبوه احداث می شوند. همچنین دارای طرح و نقشه یکسانی نیز می باشند. به لحاظ قیمتی ویلا شهرکی در مقایسه با ویلا مستقل ارزان تر می باشد. چرا که ویلاهای شهرکی به تعداد زیادی در یک محدوده مشخص ساخته می شوند سازندگان ویلا سعی کرده اند از زمین به صورت بهینه استفاده کنند. ویلاهای شهرکی مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته هستند. بنابراین چنانچه نمی خواهید به صورت دائم در ویلای خود اقامت کنید به لحاظ امنیتی ویلای شهرکی بهترین گزینه برای شماست. چون ویلای مستقل امنیت کمتری دارد بنابراین برای حفظ امنیت می توانید از دوربین مدار بسته، دزدگیر و درب های ضد سرقت استفاده کنید.

ویژگی های ویلاهای شهرکی

امکانات ویلاهای شهرکی کامل می باشد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در این شهرک نگهبانی ۲۴ ساعته وجود دارد و تمامی ورودی و  خروجی از آن چک میشود . تمامی انشعابات آب ، برق و گاز قانونی بوده و با مشکل قطع شدن این موارد مواجه نخواهید شد .خریداران هیچگونه دردسر برای قانونی کردن این موراد نخواهند داشت زیرا تمامی این موراد بر عهده سازنده می باشد و خریدار با سند کامل و امکانات کامل و طی شده ویلا را خریداری میکند .

2 14 - ویلا شهرکی چیست؟ - khane-vilaey, %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9

خصوصیات خوب ویلای شهرکی

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلاهای شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلای شهرکی با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. بنابراین شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

امنیت مثال زدنی ویلای شهرکی

علت اینکه تقاضای خرید ویلاهای شهرکی در شمال با رشد خوبی مواجه بوده است، امنیت بالای محوطه شهرک است. شهرک دریا کنار از جمله شهرک هایی است که با داشتن کادر مجرب و کامل از نگهبانان، امنیت تمام خیابان ‌های شهرک را  تامین کرده است. از نظر کنترل ورود و خروج افراد نیز در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد. ساکنین شهرک ویلایی دریا کنار، یک کارت تردد دارند. ساکنین باید از درب شماره یک شهرک وارد و خارج شوند. برای تردد مهمانان نیز تدابیری اتخاذ شده است. مهمانان از درب شماره ۲ تردد می کنند. همچنین باید کارت تردد مهمان داشته باشند و این کار با هماهنگی مالکین ساختمان‌ ها انجام می ‌شود. هر یک از درب ‌های شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته است که در ۴ شیفت کار می ‌کنند. در کل ۱۶ نفر در درب اول و ۱۶ نفر در درب دوم این شهرک نگهبانی می ‌دهند.

امکانات ویژه در ویلای شهرکی دریا کنار

شهرک دریا کنار حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی دارد. در واقع جزء گسترده‌ ترین ویلاهای شهرکی است که بیشترین نوار ساحلی را برای تفریح ساکنین به خود اختصاص داده است. ویلاهای شهرک دریا کنار دارای زیباترین معماری و دکوراسیون داخلی می باشند. محوطه‌ ویلا هم برای هر یک از ساختمان ‌ها بسیار زیبا طراحی شده است. خیابان‌ های منتهی به ساحل همه دارای جذاب ترین منظره هستند و از پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان بهره گیری شده است. مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی از امکانات ویژه ویلا در شهرک دریا کنار است. تمام خیابان ‌های شهرک دارای کانکس نگهبانی هستند. در این شهرک پلاژ آقایان برای آفتاب گرفتن و ساحل اختصاصی برای شنا در نظر گرفته شده است. این امکانات برای بانوان نیز در دسترس است. افراد با اطمینان خاطر می ‌توانند به شنا و تفریح بپردازند.

gif 5 - ویلا شهرکی چیست؟ - khane-vilaey, %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9

موقعیت و دسترسی

ویلاهای شهرکی در بهترین موقیت و لوکیشن ساخته میشوند . این ویلاها به تمامی مراکز تفریحی ، درمانی ، فروشگاه ها ، سوپرمارکت ها ، بانک ها و … دسترسی کامل دارند . شما نیازی به نگرانی در زمینه مسافت طولانی برای دسترسی به این موارد را نخواهید داشت .

تنوع بالای ویلاهای شهرکی

یکی دیگر از کارهایی که شرکت‌ های فعال در شمال انجام داده‌ اند، ایجاد شهرک ‌های مختلف با ویژگی‌ های مختلف است. در حال حاضر ۳ نوع شهرک ساحلی، جنگلی و معمولی در شمال کشور وجود دارد. هر خریداری با توجه به سلیقه خود و انتظاری که از ویلا دارد آن را انتخاب می ‌کند که کدام یک از انواع ویلاها را خریداری کند. تنوع در ویلای شهرکی باعث شده است خریداران گزینه ‌های متعددی در اختیار داشته باشند و در انتخاب خود محدود نباشند. ویلاهای شهرکی جنگلی معمولا در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته اند. این ویلاها چشم اندازی زیبا از طبیعت سرسبز را دارند و دارای آب و هوای پاکی می باشند که بسیار لذت بخش است. اما ویلاهای شهرکی ساحلی محبوبیت بیشتری از ویلاهای شهرکی جنگلی دارند. این ویلاها فاصله نزدیکی به ساحل دارند و دارای چشم اندازی زیبا از ساحل دریا هستند.

ویلای شهرکی قیمت مناسبی دارد

از دیگر ویژگی هایی که ویلاهای شهرکی را شامل میشود قیمت بسیار مناسب آنها می باشد . قیمت این ویلاها از دیگر آپارتمان و ویلاهای مستقل کمتر و مناسب تر می باشد . به همین علت تمامی افراد در قشرهای متفاوت توانایی خرید و اجاره این ویلاها را خواهند داشت .شرکت‌ های سازنده ویلای شهرکی از کمترین فضای ممکن نهایت بهره را می ‌برند. همچنین این فضا را به ویلاهایی با تراکم بالا و با طراحی تقریباً یکسان اختصاص می‌ دهند. از طرفی این شرکت ‌ها به دلیل حجم مصرف بالا، مصالح ساختمانی و اولیه خود را به صورت عمده تهیه می‌ کنند و هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار کم تمام می ‌شود. اگر قیمت این ویلاها را با ویلاهای معمولی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت بسیار پایین ‌تری دارند و از لحاظ اقتصادی به سود خریدار خواهد بود. پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند اما بودجه زیادی را برای خرید ویلاهای گران قیمت ندارند، خرید ویلای شهرکی می باشد. به علاوه افرادی که می خواهند در کنار استفاده از ویلا در شمال سرمایه گذاری هم انجام بدهند، خرید ویلاهای شهرکی توصیه می شود.

1 14 - ویلا شهرکی چیست؟ - khane-vilaey, %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9

کیفیت طراحی و ساخت ویلای شهرکی

طراحی شده بودن، یکی از مزایای ویلای شهرکی است. یعنی چنانچه یک ویلاهای شهرکی، دارای طرح و ساخت خوبی باشد کیفیت خدمات رسانی، تاسیسات و تجهیزات، دفع پسماند ها و… در آن به درستی انجام می شود. مزیت دیگر خرید ویلای شهرکی وجود مدیریت یکپارچه، برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک است. مدیریت ویلای شهرکی بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و… در شهرک نظارت کرده و ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می کند. با توجه به قیمت و سایز زمین امکان ساختن یک شهرک در مرکز شهر امکان پذیر نیست. هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی، بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… در خود شهرک لحاظ می شوند. همین مسئله موجب افزایش محبوبیت این نوع ویلا در میان افراد می شود.

با خرید ویلای شهرکی معامله ای مطمئن انجام دهید

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید ویلاهای شهرکی در شمال کشور را دارند مطمئن بودن از معامله یا اعتماد داشتن به فروشنده و صاحب ویلا می باشد. اما خوشبختانه این دغدغه در مورد ویلای شهرکی وجود ندارد. چرا که شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی می باشند شرکت های مشخصی هستند و تمام ویلاهایی که توسط این شرکت ها ساخته می شود اسناد و مجوزهای معتبری دارند که همگی قابل استعلام می باشند. درنتیجه با قاطعیت می توان گفت در خرید و فروش ویلا شهرکی در شهرک دریا کنار به هیچ عنوان امکان به وجود آمدن مشکل و کلاهبرداری وجود ندارد. با این وجود هرگز هنگام خرید ویلای شهرکی در شمال گول ویلاهایی با قیمت پایین را نخورید. چرا که اکثر ویلاهای شهرکی که با قیمت پایین تری به فروش می رسند با مصالح بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند.

کلام پایانی

هنگام خرید ویلای شهرکی توجه داشته باشید ویلایی را انتخاب کنید که دارای بهترین چشم انداز و به صورت استاندارد و کاملا اصولی ساخته شده باشد. چنانچه ویلای مورد نظر بهترین طراحی و یک چشم انداز عالی داشته باشد باعث می شود که بهترین خرید ویلا در شمال را تجربه کنید. حتما قبل از خرید ویلای شهرکی تمام امکانات رفاهی ویلاهای شهرکی را مورد بررسی قرار دهید تا در زمان ساکن شدن در ویلا شهرکی خود آسایش و رفاه تامین شده باشد. در آخر چنانچه برای سرمایه گذاری در شمال هدفتان خرید ویلای شهرکی می باشد حتما از طریق شرکت های معتبر برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید تا تمام موارد حقوقی معامله به درستی انجام شود. امروزه بسیاری از ویلاهای شهرکی که توسط شرکت های معتبر و برند عرضه می شوند مبله می باشند. خریداران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید ویلاهای شهرکی نمایند.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

ویلای زیبا چگونه است ؟ این سوال از مهم ترین دغدغه های تمامی افراد خانه دار می باشد . داشتن ویلای زیبا اصول مهم و کاربردی و ریزی دارد که شما با رعایت کردن آنها می توانید ویلای معمولی خود را به یک ویلای شیک تبدیل کنید . یک ویلای شیک در عین حال ساده می باشد ، سادگی زیباترین عنصر می باشد . شلوغ کردن فضای داخلی و خارجی بدون نظر نظر گرفتن متراژ و امکانات و فضای خالی نه تنها زیبا نیست بلکه باعث دل زدگی شما خواهد شد . در ادامه این مطلب ما هر آنچه که می تواند به شما کمک میکند تا بهترین دیزاین را برای ویلای خود انتخاب کنید را ارائه خواهیم داد .

1 10 - ویلای زیبا چگونه است ؟ - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

نمای بیرونی از اصول زیبا سازی ویلا محسوب می شود

به گفته تمامی مهندسین و افراد با تجربه در زمینه ساخت و ساز ، به خصوص افراد خریدار نمای بیرونی خانه جزو مهم ترین بخش ها خانه و یا آپارتمان محسوب میشود . در خانه های ویلایی نمای ویلا اهمیت بیشتری دارد زیرا اولین چیزی که چشم خریدار و بیننده را به خود جلب می کند نمای بیرونی خانه ویلایی خواهد بود . با این جمله به این نتیجه خواهید رسید که نمای بیرونی ویلا در زیبا سازی و شیک نشان دادن ویلا تاثیر گذار خواهد بود . از دوران قدیم تا کنون اکثر افراد بر این باور هستند که اگر نمای خارجی ویلا یا آپارتمانی زیبا باشد پس نمای داخلی و امکانات آن نیز بهتر و بیشتر خواهد بود . هر چه به زمان امروز نزدیک تر  می شویم در می یابیم که نمای خارجی ویلا نسبت به گذشته اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است .

نمای ویلا و ارزش خریداری

نمای ویلا و ارزش اقتصادی آن برای خریداری رابطه مستقیم دارند . هر چه نمای ویلا زیبا و شیک تر باشد ، نظر خریداران و بیننده ها را بیشتر به طرف خود جلب می کند . در نتیجه باید بگوییم ارزش آن ویلا نیز بالاتر خواهد رفت ، این زیبایی در ویلاها اصولی و متناسب می باشند .

استحکام و زیبایی پوشش سقف ویلا

یکی  دیگر از مواردی که در نمای اولیه  ویلای شما  تاثیر گذار خواهد بود ، انتخاب یک پوشش زیبا و با استقامت بالا می باشد . معمولا نیز از برترین نوع سقف هایی که در معماری ها به کار می رود استفاده از سقف های شب دار می باشد . یک سقف در عین زیبایی باید با دوام و مقاوم باشد و در مقابل سرما ، گرما ، باد ، باران و از این قبیل شرایط از شما محافظت کند . استقامت سقف بالای سر شما از مهم ترین قسمت هایی می باشد که باید به آن توجه ویژه داشته باشید .

gif 4 - ویلای زیبا چگونه است ؟ - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

به کار گیری عناصر برای زیبا سازی حیاط  ویلا

خانه های ویلایی در شمال  به دلیل داشتن حیاط های بزرگ و فضایی سرسبز بسیار معروف می باشند . خرید ویلا در مازندران و شمال سرمایه گذاری خوب و پرسود و در عین حال آرامش را به همراه خواهد داشت . شما هم حیاطی برای خود خواهید داشت و هم می توانید از فضای دلچسب و سرسبز و اکسیژن تازه لذت ببرید . همیشه خانه های ویلایی صفای بیشتری نسبت با خانه های آپارتمانی و حتی واحد های برج های ساحلی دارند . از جمله مواردی که می توانند زیبایی ویلای شما را چندین برابر کنند عبارتند از ؛

حوض یا استخر در حیاط ویلا

حوض از اصیل ترین و سنتی ترین بخش های  ویلاهای ایرانی می باشد . داشتن حوض در حیاط ویلا نه تنها  می تواند به زیبایی حیاط شما بیفزاید بلکه می تواند در عین حال فضایی نوستالژی و خاطره انگیزی را تشکیل دهد . اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به شنا کردن و آب دارید می توانید در حیاط ویلای خود استخری سرپوشیده یا سرباز و با تاسیسات و امکانات کامل راه اندازی کنید . استخر سرپوشیده برای تمامی فصول سال کاربرد خواهد داشت . ترکیب کاشی های آبی حوض یا استخر یا رنگ سبز درختان و گیاهان بسیار با صفا خواهد بود .

استفاده از درخت و گیاهان مختلف به همراه گل های زینتی

درختان سبز و طبیعت دلچسب به همراه گل های رنگی آرامش روح و فضای دلپذیری را به همراه خواهد داشت . به گفته روانشناسان طبیعت و گیاهان بهترین درمان و آرام بخش برای روح و روان افراد هستند . کاشتن درختان مثمر ثمر و کهن سال زیبایی حیاط ویلای شما را چندین برابر خواهد کرد . همچنین علاوه بر زیبایی میتوانید از خوشمزگی میوه ها فصلی آن نیز استفاده کنید . در فصول گرم سال درختان بهترین سایه بان برای شما محسوب می شوند . پرورش گل های زینتی با رنگ های مختلف برای شما هم سرگرم کننده خواهد بود و هم زیبایی حیاط ویلا را چندین برابر می کند .

2 12 - ویلای زیبا چگونه است ؟ - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

آبنما یا آبشار مصنوعی

از دیگر عناصری که می توانید برای زیباسازی محوطه خود به کار ببرید ، ساخت آبنما یا آبشا مصنوعی می باشد . حرکت جریان آب بر روی آبنما و شنیدن صدای آرام آن ذهن شما را آرام خواهد کرد . به عبارتی می توان گفت آبنما یا آبشار مصنوعی باعث به وجود آمدن آرامش خاطر در ذهن و روح شما می شود . شما با داشتن چنین فضای زیبایی هیچ گونه نیازی به دریا رفتن یا جنگل های سرسبز نخواهید داشت .

باربیکیو در زیبا سازی ویلا

از دیگر پیشنهادات ویژه  ما به شما داشتن باربیکیو در حیاط ویلا می باشد .خانواده های ایرانی در تعطیلات آخر هفته از باربیکیو استفاده بسیاری می کنند . تصور کنید شما با نزدیکانتان درون ویلا در حال استراحت و خوش گذرانی می باشید . در این شرایط داشتن باربیکیو لذت شما را چندین برابر خواهد کرد .

میز و صندلی یا تخت چوبی

مسلما بار ها برای شما پیش آمده است که در دور همی های خانوادگی و دوستانه دلتان بخواهد از فضای حیاط خود نهایت استفاده را ببرید . برای اینکه فضای دنجی را به وجود آورید می توانید از میز و صندلی یا تخت های چوبی برای دیزاین ویلا استفاده کنید . زیبایی حیاط ویلای شما با داشتن چنین مواردی چندین برابر خواهد شد . اگر علاقه زیادی به خوردن وعده های غذایی در هوای آزاد دارید می توانید بر روی این صندلی بنشینید و از خودن غذای خود لذت ببرید . الخصوص کودکان شما با داشتن چنین فضای زیبایی مشتاق به غذا خوردن خواهند شد .

gif3 - ویلای زیبا چگونه است ؟ - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

آلاچیق

آلاچیق از دیگر پیشنهاداتی است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است . با داشتن آلاچیق با چیدمان سنتی یا مدرن زیبایی حیاط ویلای خود را بیشتر خواهید کرد . شما می توانید در هر زمان که می خواهید برای استراحت و خلوت کردن با خوردتان به آلاچیق حیاط خود رجوع کنید و لحظاتی را با خود به تنهایی بگذرانید . حتی می توان با چیدمان شیک و لاکچری این آلاچیق برای خود و نزدیکانتان فضایی رویایی را به وجود بی آورید .

نورپردازی
از مهم ترین و اصلی ترین بخش در دیزاین ویلا یا هر خانه ای نورپردازی آن می باشد . ممکن است ویلای شما بسیار ساده  باشد اما با نورپردازی زیبا آن را به یک ویلای دنج و مدرن تبدیل کنید .  یادتان باشد ویلایی زیباتر است که نورپردازی بسیار خوبی داشته باشد . اگر نور در دسترس در حیاط  ویلای شما زیاد باشد می توانید در شب نیز در حیاط خود قدم بزنید . اصولا کودکان از تاریکی فضای خانه هراسان می باشند ، شما با اینکار نه تنها مانع از ترسیدن فرزندانتان خواهید شد بلکه به آن ها اجازه می دهید در حیاط خانه آزادانه به بازی مشغول شوند .

دکوراسیون داخلی و زیبا سازی ویلا

در نمای داخلی خانه های ویلای سادگی و در عین حال مرتب بودن شیک ترین عنصر می باشد . شلوغ بودن فضای داخلی خانه برای شما کسل کننده و تکراری خواهد بود . دکوراسیون داخلی ویلای شما باید به گونه ای باشد تا شما از فضای داخل لذت ببرید . برای چیدمان فضای داخلی ویلا خود از به کار بردن وسیله های اضافی پرهیز کنید ، در صورت بزرگ بودن فضای داخلی میتوانید از مجسمه های بزرگ برای جلوه بیشتر استفاده کنید .

4 2 - ویلای زیبا چگونه است ؟ - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

حمام و سرویش بهداشتی در زیبا سازی ویلا

از دیگر موارد مهم و تاثیر گذاری که باید در فضای داخلی خانه باشد وجود یک حمام و  دستشویی زیبا و لوکس است . این دکوراسیون می تواند حمام و دستشویی مدرن و با استفاده از تکونولوژی باشد و یا اینکه لوکس باشد . داشتن یک وان زیبا  در حمام می تواند نظر شما را نسبت به ویلای خود عوض کند . برای سرویس بهداشتی و حمام امروزه بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود . نورگیری در حمام و دستشوی حائز اهمیت می باشد ، همچنین نصب تهویه و بوگیر بسیار مناسب است .

ترکیب رنگ ها در زیبا سازی ویلا

همیشه از اصلی ترین عنصری که جلا بخش ویلا و آپارتمان محسوب می شود می توان به ترکیب و هارمونی رنگ ها اشاره کرد .استفاده کردن از رنگ های روشن مانند کرم ، سفید ، آبی روشن ، استخوانی ، نخودی و … نمای ویلای شما را بزرگ تر و لوکس تر نشان خواهد داد . در مقابل استفاده از رنگ های مشکلی ، طوسی ، قهوه ای تیره و … ویلای شما را کوچک تر نشان می دهد . اگر ویلای شما نورگیر نباشد علاوه بر کوچک نشان دادن آن موجب تاریک و دلگیر شدن خواهد شد . رنگ های روشن هم باعث روشن دیده تر شدن و دلباز تر شدن فضای داخلی می شوند و هم بزرگی و شیک بودن دکوراسیون داخلی را به چشم خواهند رساند .

کلام آخر

ویلای زیبا همیشه برای تمامی ما حائز اهمیت بوده است ، شما با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد ، می توانید باعث شیک تر شدن ویلای خود شوید . همچنین بزرگی ویلا و آپارتمان شما با چیدمان صحیح و استفاده از رنگ های یک خانواده و روشن نمایش داده خواهد شد . اگر از دسته افرادی هستید که علاقه به گل های طبیعی دارید می توانید برای زیباتر شدن جلوه حیاط ویلای خود و یا فضای داخلی آن از گل های طبیعی استفاده کنید . نه تنها فضای مدرن و آرام بخشی را خواهید داشت بلکه سبک زیبایی از دکوراسیون را به ارمغان خواهید آورد . برای زیبایی فضای داخلی و خارجی ویلا و آپارتمان خود ، فقط کافیست تمامی جوانب و سلیقه ها را بررسی کنید .

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

مدرن ‌ترین امکانات ساختمانی را این روزها می‌شود در برج‌ ها یافت. خانه ‌هایی که فرق چندانی با یک هتل ندارند. لابی، مجموعه ورزشی، نگهبان، رستوران، سالن اجتماعات، فضای بازی کودکان، استخر و سونا، شوتینگ زباله، آسانسور باربر و… از جمله امکانات موجود در برج ها می باشد. اما خرید برج ساحلی در شمال با دید کامل دریا حال و هوای دیگری دارد. سرخرود یکی از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر و جزو بهترین شهرهای شمالی برای سرمایه گذاری در زمینه برج است. از این رو هر ساله سرمایه گذاران بسیاری به منظور سرمایه گذاری اقتصادی و سرمایه گذاری  بلند مدت به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. خرید برج هم مانند سایر تصمیم گیری های هوشمندانه زندگی، نیازمند تحقیق و بررسی دقیق است. بنابراین در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات قبل از خرید برج درسرخرود بپردازیم.

1 36 - نکاتی که قبل از خرید برج درسرخرود باید بدانید - uncategorized

چه ویژگی هایی را هنگام خرید برج در سرخرود باید در نظر گرفت؟

  • تعداد واحدها برج

تعداد واحد ها از نکات حائز اهمیت هنگام خرید برج در سرخرود است. برخی برج ها ممکن است دارای ۳۰ واحد و برخی دیگر ۱۰۰ واحدی باشند.

  • لابی

لابی برج اولین قسمتی است که توجه خریدار را جلب می کند. یک لابی خوب ، لابی ‌امن با نگهبان برای افزایش

به شکل ۲۴ ساعته است.

  • داشتن چند آسانسور بعلاوه آسانسور حمل بار

آسمان خراش ها باید ۳ تا ۴ آسانسور داشته ‌باشند. آسانسور حمل اسباب و افراد باید مجزا باشد.

  • تراس

در برج نمی توان مانند آپارتمان نبود تراس را با پشت ‌بام جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد.

  • استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی

استخر، سونا و جکوزی جز لاینفک برج ها هستند. تجهیزات به کار رفته در این مکان ها باید از لوازم درجه یک و با کیفیت باشد.

123 4 - نکاتی که قبل از خرید برج درسرخرود باید بدانید - uncategorized

استخر ، سونا و جکوزی
هنگام خرید برج درسرخرود باید به موتورخانه و تهویه برجی که استخر دارد حتما دقت کنید .برخی از استخرها ممکن است با شرایط خوبی ساخته نشده باشند ، یا به عنوان مثال تصفیه کننده آب ، اصل وبا جنس نامتناسب دارند . به همین دلیل موجب کاهش کیفیت استخر میشود .

آسانسوری باربری

ساختمان ها و برج های بلند و با ارتفاع بالا باید سه الی چهار آسانسور داشته باشند . باید به آسانسور آن دقت کنید چرا که در غیراینصورت برای جابجای وسایل سنگین و بزرگ خود با مشکل مواجه خواهید شد .

پنت هاوس

نهایت هنر یک برج ساز پنت هاوس می باشد . مساحت آن به خاطر حیاطی که دارد کمتر از واحد های زیرین می باشد .اما متراژ پنت هاوس باید بدون در نظر گرفتن تراس ۲۰۰ متر به بالا باشد .

برای زندگی در برج به چه نکاتی باید توجه داشت؟

نام سازنده برج، عامل موثر در قیمت آن است. همچنین نام طراح نمای داخلی نیز برای برخی حائز اهمیت است. قیمت واحدهای مسکونی در برج ‌هایی که توسط افراد معتبر و صاحب نام ساخته و طراحی شده‌اند، بسیار بالا است. ممکن است بعضی از استخرها با شرایط خوبی ساخته نشده باشند یا دارای دستگاه تصفیه آب بی‌ کیفیتی هستند که کیفیت آب استخر را کاهش می ‌دهد. درنتیجه موتورخانه و تهویه برجی را که استخر دارد، باید بررسی کرد. هنگام خرید آپارتمان در برج سرخرود، بیش از دکوراسیون لابی به امکانات لابی دقت کنید. حضور لابی ‌من یا نگهبان چیزی است که لابی را با اهمیت می ‌کند. لابی برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است. مقاومت در برابر باد عامل مهم دیگری است که باید بدان توجه داشت. برج‌ ها به دلیل ارتفاع بلندشان باید در برابر باد مقاوم باشند.

gif 7 - نکاتی که قبل از خرید برج درسرخرود باید بدانید - uncategorized

بررسی امکانات برج های سرخرود

در برج های بلند مرتبه سرخرود به سبب افزایش طبقات، امکان جابه جایی اثاثیه با استفاده از پله ها وجود ندارد. لذا در این برج ها علاوه بر افزایش تعداد آسانسور های نفر بر، آسانسورهایی با شرایط ویژه برای حمل بار و اثاثیه در نظر گرفته شده است. این گونه آسانسور ها از فضای بزرگتری برخوردار بوده و توانایی حمل وزن بار بالاتری را دارند. تراس یکی از امکانات اساسی در برج های سرخرود است. چرا که در برج ها امکان دسترسی به حیاط و پشت بام ساختمان وجود نداشته و بایستی برای تامین بسیاری از نیاز های افراد مانند دسترسی به هوای آزاد به منظور تهویه هوای خانه، خشک کردن البسه و… تراس برای واحدهای این ساختمان ها تعریف شود. ابعاد تراس ها بر اساس قوانین موجود و متراژ خانه در نظر گرفته می شود و با افزایش متراژ بایستی تراس بزرگتری در نظر گرفته شود.

2 31 - نکاتی که قبل از خرید برج درسرخرود باید بدانید - uncategorized

موقعیت های اقتصادی سرخرود

سرخرود دارای موقعیت های اقتصادی مختلفی است. این موقعیت های اقتصادی بیشتر بر پایه صنعت توریست و گردشگری ایجاد گشته است. حضور گردشگران فراوان در سرخرود باعث شده تا شهر طبق نیازهای این گردشگران، فروشگاه ها و مغازه های مختلفی را از سرمایه گذاران مطالبه کند. فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران است باید بتوانند از نیازها استفاده کرده و اقدام به تاسیس فروشگاه های مختلف جهت ارائه‌ خدمات کنند. سرخرود شهری توریستی است. بنابراین گردشگران برای اقامت نیاز به ویلا یا آپارتمان یا هتل هستند. می توان با تاسیس هتل یا خرید برج در سرخرود یا خرید ویلا یا آپارتمان و سپس اجاره دادن آن کسب درآمد نمود. از لحاظ دسترسی، شهر سرخرود مابین دو شهر محمود آباد و فریدون کنار واقع شده استو فاصله کمی تا پایتخت دارد. نوار ساحلی شهر سرخرود یکی از زیبا ترین سواحل شهرهای شمالی می باشد که دارای مراکز تفریحی متنوعی می باشد.

پنت‌ هاوس اوج هنر یک برج ‌ساز

پنت هاوس بالاترین طبقه برج ها و ساختمان های بلند است. احتمالا پنت هاوس یکی از جذاب ترین ایده های شکل گرفته در جهان است. امروزه پنت هاوس طرفداران خاص خود را دارد. پنت هاوس علاوه بر اینکه جلوه ای لوکس به برج می دهد، بهره مندی از فضای باز در کنار متراژ بالای برج را نیز به همراه دارد. برج هایی که دارای پنت هاوس می باشند طبیعتا از دیگر امکانات سرشار بوده و شرایط بسیار ایده آلی برای یک زندگی مرفه دارند. از مهم ترین مزایای پنت هاوس چشم اندازی است که به بیرون دارد. با خرید برج در سرخرود منظره دید پنت هاوس شما دریای زیبا و جنگل های انبوه این خطه سرسبز است. به علاوه اغلب پنت هاوس  در شمال مجهز به باغچه اختصاصی نیز هستند. زندگی در بالاترین طبقه برج، شما را از شلوغی ها و سر و صدای اطراف دور خواهد کرد.

456 6 - نکاتی که قبل از خرید برج درسرخرود باید بدانید - uncategorized

سرمایه گذاری موفق با خرید برج در سرخرود

سرخرود از مناطق مستعد رشد در شمال است که می توان با خرید ملک در آن و افزایش ارزش آن به سود بالایی رسید. قیمت املاک در سرخرود در مقایسه با بسیاری از شهرها، مناسب و پایین تر است. این ویژگی این امکان را به سرمایه گذاران می دهد تا ملکی را با قیمتی معقول خریداری کنند. خرید برج درسرخرود را می توان از دیدی دیگر نیز بررسی کرد. چرا که می توان آن برج را به گردشگران حاضر در سرخرود اجاره داد و هم از افزایش قیمت و هم از اجاره دادن آن به سوددهی رسید. سرمایه گذاری در سرخرود را نباید به دید یک سرمایه گذاری کوتاه مدت دید. افرادی که سرمایه خود را در شهر سرخرود سرمایه گذاری می کنند، باید صبور باشند. در کل سرمایه گذاری در سرخرود برای رسیدن به سود نیازمند دید بلند مدت است.

خصوصیات برج نشینی در سرخرود

با بررسی دقیق نکات قبل از خرید برج درسرخرود، درمی یابیم که خرید برج در سرخرود دیگر دغدغه‌ هایی مانند ترافیک، هدر رفتن وقت، دوری راه و… وجود ندارد. اکثر برج‌ ها‌ و مجتمع‌ های مسکونی بزرگ در سرخرود مجهز به به امکاناتی نظیر ردیاب دود، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، سیستم تلفن داخلی، موتورخانه، آیفون تصویری با سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و… می باشند. با این وجود در صورت بروز اتفاقاتی مانند آتش ‌سوزی، قطعی برق، قطعی آب و… مشکلی برای ساکنان پیش نخواهد آمد. اغلب برج ‌های مدرن، اصولی ساخته شده ‌اند و در مقابل زلزله مقاوم هستند. در ساخت این برج‌ ها معمولا از مصالح و تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای بین ‌المللی استفاده می شود. مجتمع‌های مسکونی دارای قوانین و ضوابط خاصی هستند. رعایت این قوانین می ‌تواند امنیت بقیه ساکنین را تضمین کند.

gif4 - نکاتی که قبل از خرید برج درسرخرود باید بدانید - uncategorized

نگاهی به جاذبه های توریستی سرخرود

از زیبایی های سرخرود در فصل زمستان می توان به مهاجرت گروه های زیادی از قوهای مهاجر سیبری اشاره کرد. این پرندگان عاشق هرساله در بخش مشخصی از شالیزار های پر آب سرخرود اتراق می کنند. تالاب‌های محمود آباد و سرخرود در فصل زمستان به رنگ سپید قوهای آوازخوان یا فریادکش در می آید. طبیعت سرخرود در فصل زمستان با وجود این پرندگان زیبا به مقصدی جذاب برای سفر و ثبت لحظات به یاد ماندنی تبدیل می شود. علاوه بر این ساحل ماسه ای زیبایی به وسعت ۵ کیلومتر در شهر سرخرود وجود دارد. چشم انداز دلپذیر و نسیم روح بخش این ساحل مکان مناسبی برای سفری دلپذیر است. فعالیت شرکت های پره و صید ماهی از دریا نیز از دیگر چشم انداز های منحصر به فرد سرخرود است. شما می توانید با خرید برج در سرخرود، با چشم انداز دریا و جنگل بهترین اوقات را سپری کنید.

کلام آخر

با توجه به افزایش کیفیت زندگی در دنیای امروز و اهمیت خانه در زندگی بایستی به ویژگی های واحد های مسکونی در برج های سرخرود توجه کرده و درباره آنها اطلاعات لازم را داشته باشید. همانطور که گفته شد یکی از مواردی که در ابتدا می توان بررسی کرد نام سازنده برج است. چرا که برخی از سازندگان به سبب کیفیت کار و سابقه درخشانی که دارند ساختمانی تمام عیار تحویل خریداران می دهند. این مورد علاوه آرامش و اطمینانی که در زمان خرید به همراه دارد موجب بالاتر بودن قیمت اینگونه املاک نیز می شود. علاوه بر این این وجود امکاناتی چون سالن مطالعه، سیستم سرمایش و گرمایش ، برند مصالح استفاده شده، وجود واحدهای تجاری در طبقات ابتدایی برج و…  امتیاز ویژه ای محسوب می شود. و در  پایان جهت داشتن معامله ای موفق و رضایت بخش، بایستی نکات قبل از خرید برج درسرخرود دقیق رعایت کرد.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

برج سی ان نهمین سازه بلند ایستاده در جهان می‌باشد که در کانادا واقع شده است.
این برج در سال 1976 در سرزمین های راه آهن  سابق ساخته شد، نماد CN در اصل به Canadian National، شرکت راه آهن سازنده برج اشاره دارد.

شرکت سازنده این برج در پی تصمیم راه آهن برای واگذاری دارایی های غیر اصلی راه آهن باری قبل از خصوصی سازی این شرکت در سال 1995، برج را به شرکت Canada Lands Company که یک شرکت تاج فدرال مسئول توسعه املاک و مستغلات می‌باشد منتقل کرد. برج CN رکورد بلندترین سازه مستقل جهان را به مدت 32 سال در اختیار داشت تا در سال 2007 برج خلیفه از آن پیشی گرفت و بلند‌ترین برج جهان لقب گرفت.

این سازه هم اکنون  نهمین سازه بلند ایستاده  و همچنان بلندترین سازه آزاد در خشکی نیمکره غربی در جهان می‌باشد است. در سال 1995، برج CN یکی از هفت عجایب مدرن جهان توسط انجمن مهندسان عمران آمریکا اعلام شد و به فدراسیون جهانی برج های بزرگ تعلق دارد.

این برج سالانه بیش از دو میلیون بازدیدکننده بین المللی را به خود جلب می‌کند و تاثیر گسترده‌ای در رونق اقتصادی و گردشگری این کشور دارد.

1 9 e1623587517426 - نکاتی در رابطه با برج سی ان و معماری آن. - %d8%a8%d8%b1%d8%ac

تاریخچه برج سی ان

مفهوم اصلی برج سی ان اولین بار در سال 1968 زمانی که راه آهن ملی کانادا می خواست یک سکوی ارتباطی تلویزیونی و رادیویی بزرگ برای خدمت به منطقه تورنتو و به منظور نشان دادن قدرت صنعت کانادا و به ویژه CN ایجاد کند، به کار گرفته شد. این برنامه ها با گذشت چندین سال تکامل یافت و در سال 1972 رسمیت یافت.

این برج بخشی از مرکز مترو بوده است، یک مرکز توسعه بزرگ در جنوب خیابان Front در Railway Lands، که در حال از کار افتادن بود.
اعضای تیم اصلی پروژه NCK Engineering به عنوان مهندس سازه بودند.

با رشد سریع تورنتو در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970، برج های متعددی در هسته مرکز شهر ساخته شد که مهمترین آنها اولین cn می‌باشد.

ماهیت انعکاسی ساختمان‌های جدید کیفیت سیگنال‌های پخش را که نیاز به آنتن‌های جدید و بالاتر با طول حداقل ۳۰۰ متر (۹۸۰ فوت) داشتند را کاهش داد. در آن زمان، بیشتر ارتباطات داده ها از طریق پیوندهای مایکروویو نقطه به نقطه انجام می شد که آنتن های آنها سقف ساختمان های بزرگ را می پوشاند.

با اضافه شدن هر برج  جدید به مرکز شهر، پیوندهای دید قبلی دیگر امکان پذیر نبود. CN قصد داشت فضای هاب را برای پیوندهای مایکروویو اجاره کند. این فضا تقریباً از هر ساختمانی در منطقه تورنتو قابل مشاهده است. در نقشه اولیه این برج سه پایه متشکل از سه ستون استوانه ای مستقل دیده می‌شد که توسط پل های سازه ای در ارتفاعات مختلف به هم متصل شده بودند.

gif3 - نکاتی در رابطه با برج سی ان و معماری آن. - %d8%a8%d8%b1%d8%ac

نکات ساخت و سازی در رابطه با برج سی ان

برج سی ان  توسط شرکت سیمان کانادا (در آن زمان به نام شرکت بنیاد سیمان کانادا نیز شناخته می شود)   یکی از شرکت های تابعه Skanska سوئد، و یک گروه جهانی برای توسعه و ساخت پروژه ساخته شد.
ساخت و ساز در ۶ فوریه ۱۹۷۳، با حفاری های گسترده در پایه برج برای پی ریزی آغاز شد. تا زمان تکمیل پایه، ۵۶۰۰۰ تن (۶۲۰۰۰ تن کوتاه؛ ۵۵۰۰۰ تن طول) خاک و شیل به عمق ۱۵ متر (۴۹.۲ فوت) در مرکز برداشته شد و یک پایه ۷۰۰۰ متر مکعب(۹۲۰۰ مکعب سال) بتن با ۴۵۰ تن (۴۹۶ تن کوتاه ؛ ۴۴۳ تن طول) میلگرد و ۳۶ تن (۴۰ تن کوتاه ؛ ۳۵ تن طولانی) کابل فولادی به ضخامت ۶.۷ متر (۲۲ فوت) ساخته گشت.

با اینکه این بخش از ساخت بسیار سریع بود اما فقط چهار ماه بین شروع و پایه برای ساخت در ابتدا زمان برد.

برای ایجاد ستون اصلی پشتیبانی، کارگران یک لغزنده برجسته هیدرولیکی را در پایه ساختند. ساخت این سازه یک کار مهندسی کاملاً بی سابقه بود از یک سکوی بزرگ فلزی تشکیل می‌شد که خود را بر روی جک ها با سرعت ۶ متر (۲۰ فوت) در روز به عنوان بتن زیر تنظیم می کرد.

2 10 - نکاتی در رابطه با برج سی ان و معماری آن. - %d8%a8%d8%b1%d8%ac

مواد و روش ها

 

برج سی ان شامل 40500 مترمکعب (53000 مکعب yd) بتن است که همه برای اطمینان از قوام دسته ای در محل مخلوط شده اند.

دقت عمودی برج با مقایسه مکان فرم لغزش با حباب های سنگین آویزان از آن توسط تلسکوپ های کوچک از زمین مشاهده می شود، حفظ می‌شود.

قطعه آنتن بالابر Skycrane” Olga در آگوست 1974 ساخته شد. این آنتن‌ها با استفاده از 45 فیش هیدرولیکی متصل به کابل‌هایی که از یک تاج فولادی موقت لنگر انداخته شده در بالای برج قرار داشتند.

حدود دوازده فرم براکت چوبی و بزرگ با حالت‌های ایستاده و خمیده نیز در این سازه موجود می‌باشد.

از این فرم ها برای ایجاد براکت هایی که سطح اصلی را پشتیبانی می کنند و همچنین پایه ای برای ساخت سطح اصلی، استفاده می شود. عرشه فضایی  )SkyPod در حال حاضر نامیده می شود) از بتنی ساخته شده است که در یک قاب چوبی متصل به میلگرد در سطح پایین تر قرار گرفته و سپس با یک باند فشرده سازی فولادی بزرگ در خارج از آن تقویت شده است.

برج سی ان رسماً در ۳۱ مارس ۱۹۷۵ به بلندترین سازه مستقل جهان تبدیل شد با اینکه در این تاریخ هنوز به پایان نرسیده بود.

استفاده از هلی کوپتر برای نصب آنتن‌ها ماه ها در زمان ساخت صرفه جویی کرد و این مرحله به جای شش ماه برنامه ریزی شده فقط سه و نیم هفته به طول انجامید. این برج در ۲ آوریل ۱۹۷۵، پس از ۲۶ ماه ساخت  به طور رسمی رکورد ارتفاع از برج استانکینو مسکو را از زد و مجموع جرم را به ۱۱۸۰۰۰ تن (۱۳۰،۰۰۰ تن کوتاه ؛ ۱۱۶،۰۰۰ تن طول) رساند.

gif 7 - نکاتی در رابطه با برج سی ان و معماری آن. - %d8%a8%d8%b1%d8%ac

افتتاحیه برج سی ان

برج سی ان در تاریخ ۲۶ ژوئن ۱۹۷۶ برای عموم افتتاح شد. هزینه های ساخت این سازه حدود ۶۳ میلیون دلار کالیفرنیا (۲۷۸ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ دلار) در مدت پانزده سال بازپرداخت شد.

با توسعه منطقه اطراف برج ، به ویژه با اتمام مرکز همایش های مترو تورنتو (ساختمان شمالی) در 1984 و SkyDome در 1989 (که در سال 2005 به مرکز راجرز تغییر نام یافت)، زمین های راه آهن سابق دوباره توسعه یافت و برج به مرکز شهر تبدیل شد، یک منطقه تفریحی تازه توسعه یافته که گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده بود.

با ساخت SkyWalk در سال 1989 که برج و SkyDome را به ایستگاه راه آهن و ایستگاه مترو یونیون ایستگاه در نزدیکی متصل می کرد دسترسی به سیستم عابر پیاده زیرزمینی PATH بسیار بهبود یافت.
در اواسط دهه ۱۹۹۰، این مرکز به یک منطقه گردشگری پر رونق تبدیل شد.

سال های اولیه افتتاح برج سی ان سه عامل جذب گردشگر وجود داشت.
اولین عامل جذب SkyPod (در آن زمان به عنوان عرشه فضایی شناخته می شد) با 447 متر (1467 فوت)، دومین عامل سطح رصد داخلی (که بعداً به عنوان سطح سطح داخلی نامیده شد) با 346 متر ( 1،135 فوت) و سومین عامل این جذب و
تراس مشاهده فضای باز (در همان سطح طبقه شیشه) در ۳۴۲ متر (۱،۱۲۲ فوت) بود.

3 5 - نکاتی در رابطه با برج سی ان و معماری آن. - %d8%a8%d8%b1%d8%ac

ساختار برج سی ان

برج سی ان از چندین زیرسازی تشکیل شده است. قسمت اصلی برج یک ستون شش ضلعی بتنی توخالی است که شامل راه پله ها و اتصالات برق و لوله کشی می‌باشد. شش آسانسور برج در سه زاویه معکوس ایجاد شده توسط شکل شش ضلعی برج (دو آسانسور در هر زاویه) قرار دارند. هر سه شاخه آسانسور با شیشه پوشانده شده است، در حالی که آسانسورهای پنجره شیشه ای از برج عبور می‌کنند، می‌توانند مناظر شهر را مشاهده کنند. راه پله در ابتدا در یکی از این زاویه ها قرار داشت (گوشه ای که رو به شمال است) اما به داخل گودال مرکزی برج منتقل شد.

آسانسورهای پنجم و ششم جدید برج سی ان در زاویه شش ضلعی قرار گرفتند، این مکان زمانی حاوی راه پله بود.

در بالای قسمت اصلی بتنی برج، یک آنتن پخش فلزی با طول ۱۰۲ متر (۳۳۴.۶ فوت) قرار دارد که سیگنال های تلویزیونی و رادیویی را حمل می کند.

طبقه شیشه ای و تراس مشاهده در فضای باز، که هر دو در ارتفاع 342 متر (1112 فوت) واقع شده اند و سطح داخلی (که قبلاً سطح مشاهده داخل نامیده می شد) واقع در 346 متر (1113 فوت) ) و SkyPod مکان‌های پر بازدید این برج می‌باشند.

شکل شش ضلعی بین دو ناحیه قابل مشاهده است. در زیر عرشه اصلی، سه پایه بزرگ پشتیبانی به شکل برج یک سه پایه بزرگ قرار دارد. سطح عرشه اصلی هفت طبقه می‌باشد که بازدید از برخی آن‌ها برای عموم آزاد است.

در زیر مناطق عمومی در 338 متر (1110/9 فوت)  یک رادوم بزرگ وجود دارد که شامل فرستنده های UHF ساختار می‌باشد.

هنگامی که برج برای اولین بار افتتاح شد، دارای یک دیسکو به نام Sparkles (در سطح رصد داخلی) بود که به عنوان بالاترین دیسکو و کف رقص در جهان معرفی می‌شود. SkyPod زمانی بالاترین سطح مشاهده عمومی در جهان بود تا اینکه در سال 2008 توسط مرکز مالی جهانی شانگهای از آن پیشی گرفت.

برج سی ان دارای یک راه پله فلزی پس از هزار و 776 پله  و SkyPod صد متر (328 فوت) می‌باشد که گستردگی این برج را نشان می‌دهد.
به نظر شما بهره گیری از اطلاعات سازه ‌ای این برج می‌تواند به فرد در ساخت ویلا در جاجرود یاری رساند

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

قبل از خرید ویلا شهرکی در خزرشهر، ابتدا باید با قوانین ویلاهای شهرکی و زندگی در این ساختمان ‌ها آشنا شوید. سبک زندگی در ویلاهای شهرکی در مقایسه با سبک زندگی در ویلا های مستقل تفاوت هایی دارد. محوطه ویلاهای شهرکی برای همه ساکنین شهرک، مشترک است. درنتیجه شما به راحتی و به تنهایی اجازه تغییرات در محوطه داخل شهرک را ندارید. توجه کنید که برای ایجتد تغییر در نمای ویلا نیاز به کسب مجوز دارید. خرید ویلا شهرکی در خزرشهر، به منزله تامین امنیت بالا برای زندگی است.  معمولا ویلاهای شهرکی خزرشهر، دارای مشاعاتی از قبیل پارک، نگهبانی ۲۴ ساعته، استراحتگاه مهمان، درب ورود کنترلی، خیابان بندی های اصولی و… می باشد. تمامی این خدمات و مشاعات در اختیار صاحبان و ساکنان شهرک می باشد. چنین شهرک هایی دارای هیئت امنا بوده و تمامی هزینه ها بین اعضا تقسیم می شود.

خرید ویلای شهرکی چه مزایایی دارد؟

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلا شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلا شهرکی با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین ویلاهای شهرکی الزامی است. شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

123 3 e1610978327926 - قوانین ویلاهای شهرکی خزرشهر حافظ امنیت شما هستند - %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9, %d8%ae%d8%b2%d8%b1%d8%b4%d9%87%d8%b1

قوانین ساخت شهرک‌های ویلایی

شهرک‌های ویلایی به سه دسته معمولی، جنگلی و ساحلی تقسیم بندی می‌شوند. این شهرک‌ها بنا بر سلیقه و امکانات متفاوت ساخته شده‌اند. ویلاهای شهرکی جنگلی به جنگل راه دارند و فضاهای آن به سبک جنگل نزدیک است. مسیر دسترسی به ساحل در ویلاهای شهرکی ساحلی امکان پذیر است. ‌شهرک‌های ویلایی معمولی نیز به شهر نزدیک بوده و دارای ‌امکانات شهری است. بنابراین مطابق با نوع شهرک، ضوابط طراحی آن متفاوت است.

توجه به قوانین هنگام خرید ویلای شهرکی

رعایت قوانین ویلاهای شهرکی و احترام به آن، اولین نکته‌ ای است که به هنگام خرید از خریدار خواسته می ‌شود. ویلاهای شهرکی به صورتی هستند که احتمال ارتباط و تعامل در آن ها به دلیل ارتباط موجود بین ویلاها بسیار بالاست. درنتیجه شرکت‌ های انبوه ساز برای رعایت قوانین ویلاهای شهرکی و برقراری آرامش در این شهرک ‌ها، اقدام به وضع قوانین عمومی می ‌کنند. ممکن است این قوانین حتی در قرارداد خرید ویلا نیز ذکر شود. برای مثال ممکن است قوانینی در مورد رعایت حریم خصوصی دیگران، در مورد نحوه پارک کردن خودروها، نحوه عبور و مرور و زمان تردد، مواردی ازاین ‌دست وضع شود که چندان هم سخت نیستند. این قوانین صرفاً برای رفاه حال خریداران ویلای شهرکی در نظر گرفته شده ‌اند. معمولاً زمان خرید این قوانین به صورت کامل به خریدار گفته می ‌شوند و او متعهد به اجرای آنها می ‌شود.

قانون پرداخت هزینه‌های ماهانه و سالانه

برخلاف سایر ویلاها، خرید ویلای شهرکی ممکن است هزینه ‌های سالانه و ماهانه داشته باشد. همانگونه که در آپارتمان‌ ها برای نظافت و تعمیرات به صورت روزانه اقدام به پرداخت شارژ می شود و هزینه نگهداری از تجهیزات را تقسیم می ‌کنند، در مورد ویلاهای شهرکی نیز این قوانین وجود دارد. هزینه ماهانه و سالانه یک ویلا در شهرک ‌خزرشهر شامل، هزینه نگهبان یا حراست، هزینه نگهداری از فضای سبز، هزینه نظافت محیط شهرک، هزینه نورپردازی و زیباسازی شهرک و مواردی برای تأمین امکانات اولیه می‌شو. این قوانین هنگام خرید ویلای شهرکی به طور کامل به شما تذکر داده می‌شود و حتی در برخی از موارد مبلغ شارژ ماهانه نیز تعیین می ‌شود. ممکن است در نگاه اول این هزینه ها زیاد به نظر برسد، اما با توجه به اینکه این هزینه بین ویلاها تقسیم می‌ شود، بنابراین سهم کمی به شما خواهد رسید.

توجه به انواع ویلای شهرکی

وقتی صحبت از ویلای شهرکی به میان می آید، احتمالاً ذهن بسیاری به سمت شهرک ‌های شلوغ و پرجمعیت می ‌رود که روی هم انباشته شده و زندگی در آنها بسیار مشکل است. اما اینگونه نیست و این شهرک‌ ها به سه دسته معمولی، جنگلی و ساحلی دسته بندی می ‌شوند. در هر کدام از این شهرک ها خصوصیات منحصر به فردی تدارک دیده شده است. سه نوع شهرک برای افراد با سلایق گوناگون طراحی شده‌ و امکانات متفاوتی دارند. با خرید ویلای شهرکی جنگلی دسترسی شما به جنگل راحت تر است و فضای آن نیز به سبک جنگل طراحی شده است. شهرک ‌های ساحلی همانطور که از نامش پیداست در نزدیک ساحل بوده و احتمالاً یک مسیر مشخص به ساحل دارند. اما ویلاهای معمولی بیشتر در نزدیک شهرها با دسترسی به امکانات شهری ساخته شده ‌اند. گردشگران می ‌توانند برای بازدید از ساحل و جنگل از شهرک خارج شوند.

احترام به همسایه ‌ها و حریم خصوصی آنها

یکی دیگر از قوانین ویلاهای شهرکی، احترام به حریم خصوصی سایر ساکنین و همسایه‌ ها می باشد. اگر از درون این شهرک ‌ها یا از ویلاهای شهرک خزرشهر بازدید کرده‌ باشید، احتمالاً با این صحنه روبرو شده اید که این ساختمان ‌ها در کنار هم و دیوارهای آنها به هم چسبیده است. از طرفی افرادی که برای تعطیلات به این ویلاها می‌آیند دوست دارند یک فضای آزاد و بدون دغدغه در کنار خانواده خود داشته باشند و ممکن است برخی محدودیت ‌ها برای خود قائل نشوند. در این شرایط احترام به حریم خصوصی افراد اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند. شما نیز به عنوان یک خریدار ملزم به رعایت قوانین ویلاهای شهرکی هستید. البته فضای این ویلاها به صورتی نیست که فضای سایر ویلاها مشخص باشد. اما به ‌هرحال قوانین آن در هنگام خرید ویلا در شهرک خزرشهر به شما متذکر می‌ شوند.

456 5 - قوانین ویلاهای شهرکی خزرشهر حافظ امنیت شما هستند - %d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9, %d8%ae%d8%b2%d8%b1%d8%b4%d9%87%d8%b1

 

هماهنگی با نگهبان و تیم حراست شهرک

از دیگر نکاتی که احتمالاً با تأکید زیاد به هنگام خرید ویلای شهرکی خزرشهر از شما خواسته می ‌شود و برای حفظ امنیت ویلا حیاتی است، هماهنگی با نگهبان و تیم حراست شهرک خزرشهر می باشد. شرکت ‌های انبوه ساز برای حفاظت از ویلاهای خود و همچنین افراد ساکن در شهرک اقدام به استخدام نیروهای حراستی می ‌کنند که وظایف مشخصی دارند. معمولا کلیه کارهای شهرک تحت نظر نیروهای حراستی انجام می‌ شود. به منظور اینکه مشکلی برای ویلاها رخ ندهد، این کنترل به اندازه‌ ای است که ساکن شدن خریداران یا جابجا شدن وسایل باید با هماهنگی آنها انجام شود. این سیستم نگهبانی برای زمان نبودن ساکنین ویلاها اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل افراد ساکن در شهرک خزرشهر باید کارهای خود را با آنها هماهنگ کنند. بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلا شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد.

 

شارژ شهرک

در این ویلاها هزینه‌های سالانه و ماهانه برای نظافت و تعمیرات در نظر گرفته می‌شود. پرداخت این هزینه‌ها جزئی از قوانین بوده و پرداخت شارژ اعلام شده اجباری است. هزینه نگهبان یا تیم حراست، هزینه نگهداری از فضای سبز، هزینه نورپردازی و زیباسازی شهرک، هزینه نگهداری از تاسیات و آسانسور از جمله هزینه‌هایی است که از مبلغ شارژ شهرک تامین می‌شود. این هزینه‌ها در بین ویلاها تقسیم می‌شود و سهم هر ویلا تعیین خواهد شد. هزینه‌های اداری و حق‌الزحمه مدیر یا مدیران‌ نیز از این طریق بدست می‌آید.

قانون مشاعات شهرک

زندگی در ویلاهای شهرکی با ویلا‌های مستقل متفاوت بوده و نیاز به رعایت مقرارتی شبیه به مقررارت شهرک‌های مسکونی چند واحدی است. یکی از مهمترین این قوانین احترام به همسایه‌ها و حفظ حریم خصوصی دیگران است. این شهرک‌ها از ویلاهای چسپیده کنار هم تشکیل شده است و محدودیت‌هایی برای صاحبان دارد. البته این فضاها به گونه‌ای نیست که فضاهای سایر ویلاها مشخص باشد، اما رعایت قوانین تصویب شده الزامی‌ است.

راهنمای خرید ویلا در شهرک خزرشهر

  • به معماری و ساخت ویلا دقت کنید.
  • دسترسی ها و جانمایی ویلا را چک کنید.
  • سراغ مشاورین املاک کار بلد و معتبر مانند جناب آقای دکتر محمد بخشی جهت راهنمایی بهتر بروید.
  • بودجه ی خود را به طور دقیق تعریف کنید.
  • پیدا کردن افراد مطمئن برای خرید ویلا در شمال نکته ی بسیار مهمی است.
  • به هرکسی نباید اعتماد کرد. با توجه به رونق خرید ویلا در شمال افرادی سودجویی ادعای تبحر در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال را دارند.
  • کارهای انتقال سند را فورا انجام دهید واز مالک بخواهید که وضعیت مالکیت را برای شما توضیح دهد.
  • امکانات ویلا را بررسی کنید.
  • فریب قیمت های پایین را نخورید.
  • فروشنده های مطرح و قابل اعتماد را شناسایی کنید. فروشنده ی معتبر مانند سندی است که ملک ویلا را برای شما ابدی می کند.

کلام آخر

افرادی که اقدام به خرید ویلا شهرکی در شهرک خزرشهر می کنند باید بدانند که خرید و فروش ویلا شهرکی با خرید یک ملک یا ویلای عادی متفاوت می باشد. چنانچه آشنایی کافی در خصوص این سازه ها نداشته باشند مطمئنا به مشکل برمی خورند. با توجه به آنچه گفته شد، به طور کلی زندگی در ویلا شهرکی از یکسری قوانین خاصی تبعیت می کند. رعاین قوانین ویلاهای شهرکی برای تمامی صاحبان ویلا ضروری است. معمولا ویلاهای شهرکی که در شهرک خزرشهر ساخته شده اند متراژ یکسانی دارند. مگر آنکه ویلاها بعضی از شهرک های ویلایی به طور ویژه ای طراحی و ساخته شده باشند. در بین گزینه های زیادی که برای خرید ویلا شهرکی موجود می باشد می توان ویلاهای لوکس یا حتی ویلاهای استخردار هم پیدا کرد. قبل از خرید ویلای شهرکی تمام امکانات رفاهی را مورد بررسی قرار دهید تا در زمان ساکن شدن در ویلا شهرکی خود آسایش تامین شده باشد.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

خرید ویلا در شمال، فرآیندی است که نیاز به ارزیابی دقیق و حساسیت زیاد دارد. ویلاهای شمال، مثلا ویلاهای مازندران که بیشتر صحبت ما درباره آن‌هاست، مخاطبان بسیاری دارند و همین امر ممکن است گاهی منجر به منحرف شدن خریداران این ویلاها بشود.

قبل از خرید ویلاهای مازندران باید مشخص کنید که این ویلا را برای چه هدفی می‌خرید و از سوی دیگر باید بدانید خرید و اجاره کاملا متفاوت هستند و ممکن است نکاتی درمورد اجاره ویلا مطرح باشد که درباره خرید ویلاهای مازندران کاربرد خاصی نداشته باشد. پس در این زمینه دقت کافی را به خرج دهید.

1 8 - در هنگام خرید ویلاهای مازندران چه نکاتی را در نظر بگیریم - uncategorized

یکی از مواردی که باید قبل از خرید درمورد آن تصمیم بگیرید منطقه‌ای از مازندران است که می‌خواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید. در این رابطه باید بدانید تنوع ویلاهای مازندران بسته به مکان آن‌ها بسیار بالاست، برای مثال خرید ویلا در سرخرود، ویلا در خزرشهر و یا  ویلا در دریاکنار و خانه دریا ممکن است به دلیل نزدیکی مناطق، شباهت‌هایی داشته‌باشند ولی قاعدتا با ویلا در بخشی دیگر از مازندران تفاوت‌هایی خواهند داشت. پس باید از هر منطقه و دلایل خرید ویلا در مازندران در آن منطقه خاص آگاه باشید.

زمانی که قصد خرید ویلاهای مازندران را دارید باید بدانید که آیا در آن سکونتی دائم خواهید داشت و یا فقط در برخی مواقع به آن سر می‌زنید؟ از طرفی باید بدانید که هدفتان چیست، برخی از ویلاهای مازندران، از نظر موقعیت در جنگل قرار دارند و آنتن دهی مناسبی از نظر اینترنت و موبایل نیز ندارند و ممکن است با اهداف شما جور در نیاید.

ممکن است برای گذراندن اوقات فراغت به دنبال ویلا در مازندران باشید، در این صورت، منظره ویلا و محیط پیرامون آن و شاید دسترسی‌ها برای شما اهمیت داشته باشد که در این صورت ویلا باغ یا ویلای ساحلی در مازندران بیشتر برای شما مناسب است.

مراقب باشید که در تصمیم خود در خرید ویلاهای مازندران عجول نباشید. مواردی مانند دسترسی‌ها، امکانات ویلا، نوع منطقه و میزان خرید وفروش ویلا در آن و به اصطلاح درصد خرید و فروش در آن را بررسی کنید تا اگر زمانی به هر دلیلی قصد فروش ویلای خود را داشتید، مشتری برای ویلا وجود داشته باشد و سرگردان نشوید!

اگر می‌خواهید با دیگر نکات طلایی خرید ویلاهای مازندران آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

gif2 - در هنگام خرید ویلاهای مازندران چه نکاتی را در نظر بگیریم - uncategorized

 

نکات ویژه خرید ویلاهای مازندران

لیستی از شرایط و محدودیت‌های خود داشته باشید تا بدانید دقیقا باید به سمت کدام یک از ویلاهای مازندران بروید. این لیست به شما کمک می‌کند تا بتوانید از تکنیک حذف مواردی که به شرایط شما نزدیک نیست استفاده کنید و دقیقا به سراغ مواردی معقول بروید و وقت خود را تلف نکنید. برای مثال محدودیت‌ها می‌تواند بودجه شما، موقعیت مکانی ویلا، متراژ و … را در بگیرد.

دسته‌بندی‌هایی که در ادامه ارائه می‌دهیم در زمان خرید ویلاهای مازندران به شما کمک خواهد کرد.

اگر هدف شما از خرید ویلاهای مازندران، کسب درآمد است و قصد سرمایه‌گذاری در این رابطه را دارید، بهتر است به سمت مناطقی مانند سرخرود بروید که گردشگران زیادی دارند. در اینجاست که متراژ ویلا نیز اهمیت پیدا می‌کند و شما با یک ویلا با متراژ پایین هم می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید، چرا که برای گردشگران، غالبا متراژ ویلا اهمیت چندانی ندارد و برای اقامتی چند روزه ویلا را اجاره می‌کنند. در این مورد بازگشت سرمایه شما نیز به صورتی سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

نیازی نیست حتما در یک ویلا با متراژ بالا ساکن شوید که از اقامت خود در ویلاهای مازندران لذت ببرید، به ویژه اگر تعداد افراد خانواده شما کم است. یک ویلای دنج با یک محوطه خاص و زیبا هم می‌تواند اقامتی دلچسب را برای شما فراهم کند. در صورتی که ویلا را برای مراسم‌های مختلف و اجاره آن برای این مراسم‌ها می‌خرید، در این صورت، متراژ بزرگتر بیشتر شما را به هدفتان نزدیک می‌کند و محوطه نیز در اینجا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

در واقع، شما باید هدف و نیاز خود را مشخص کنید و در این راستا به خرید ویلاهای مازندران اقدام کنید.

بررسی موقعیت جغرافیایی و همسایگی‌های ویلا، یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید ویلاهای شمال است. بررسی فاصله ویلا تا مرکز شهر، نیز در خرید ویلاهای مازندران اهمیت پیدا می‌کند. بسته به نیاز خود ببینید چه فاصله‌ای برای شما برای رسیدن به مراکز تجاری، اداری، رفاهی، درمانی و … مناسب‌تر است.

در این زمینه اغلب ویلاهای مازندران که ساحلی هستند دسترسی بهتری نسبت به ویلاهای جنگلی دارند. ویلاهای شهرکی نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که نمی‌خواهند خیلی زیاد هم از زندگی شهری فاصله بگیرند و فقط می‌خواهند از زیبایی‌های شمال و سبک زندگی در آن لذت ببرند.

همسایگی‌های ویلاهای مازندران را با توجه به خواسته و نیاز خود حتما از نظر بگذرانید، سپس اقدام به انتخاب کنید.

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید ویلاهای مازندران، قیمت تمام شده ویلا می‌باشد. ممکن است ویلا تمام شده و ساخته شده باشد و یا ساخته نشده و در مرحله پیش فروش باشد. در هر صورت باید از دلایل قیمت، نحوه قیمت‌گذاری و عوامل تعیین کننده قیمت نهایی ویلا در مازندران آگاهی یافته و آن را تطبیق داده و مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را با توجه به شرایط ویژه خودتان اخذ کنید.

البته این مورد را در نظر داشته باشید که عواملی مانند قدمت بنا و یا امکانات لحاظ شده در آن می‌تواند قیمت دو ساختمان کنار هم را کاملا متفاوت کند، حتی اگر متراژ یکسانی داشته باشند! در این مرحله استفاده از اطلاعات افراد آگاه بهترین انتخاب است. در اینجا، با مقایسه امکانات ویلا است که می‌توانید به مقایسه قیمت‌ها بپردازید.

2 9 - در هنگام خرید ویلاهای مازندران چه نکاتی را در نظر بگیریم - uncategorized

بررسی کامل سند ویلا قبل از خرید ویلاهای مازندران

در برخی از موارد دیده شده‌است که خریداران در زمان خرید ویلاهای مازندران به شش دانگ بودن سند ویلا توجهی ندارند و بعد از خرید ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. توجه کنید که ویلا به صورت شش دانگ به نام خریدار ثبت شده‌باشد، بدون هیچ ابهام و شبهه‌ای!

برخی از مشاورین املاک قراردادی قولنامه‌ای بین خریدار و فروشنده تنظیم می‌کنند با این ادعا که سند به نام پیمانکار بوده و در نهایت بعد از اتمام ساخت، ویلا به نام خریدار زده خواهد شد. در مواردی که با ساخت انبوه و عمده مواجه هستیم این مورد بسیار دیده می‌شود. دقت کنید سند شش دانگ در زمانی که ساخت ویلا تمام نشده، عملا وجود ندارد و تا پایان کار اصلا وجه را به صورت کامل پرداخت نکنید. اغلب معامله صحیح به این صورت است که قسمتی به صورت پیش پرداخت، درصدی در زمان سند، درصدی در زمان تحویل و ممکن است مابقی قسطی پرداخت شود.

در زمان خرید ویلاهای مازندران بسیار دقت کنید که سند در رهن بانک نباشد و وامی نیز روی آن گرفته نشده باشد. این موارد را اگر به صورت دقیق مورد بررسی قرار ندهید، ممکن است در موارد مربوط به مالکیت ویلا در مازندران به مشکلی جدی برخورد کنید.

خرید قسطی یا نقد ویلاهای مازندران

این مورد را در نظر داشته باشید که ویلاهای مازندران از نظر قیمت ممکن است در رنج‌های بسیار متفاوتی قرار گرفته باشند. موقعیت و امکانات خاص یک ویلا بر قیمت نهایی آن تاثیر به‌سزایی داشته و درمورد ویلاهایی ویژه عموما هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کرد، در صورتی که می‌توان ویلاهایی نیز با قیمتی کمتر یافت که یا قدمت بیشتری دارند و یا امکانات و موقعیت خیلی خاصی ندارند.

این مورد را می‌توان با مراجعه به افراد درگیر در این فرآیند بررسی نمود و امکان خرید اقساطی را بررسی کرد، زیرا بسیاری از افراد با خرید قسطی یک ملک می‌توانند به خواسته خود برسند و توان پرداخت کل مبلغ را به صورت یکجا ندارند. در مورد ویلاهای شهرکی اغلب این امکان برای خریداران ویلا فراهم شده‌است و متقاضیان با پرداخت‌های قسطی می‌توانند در یکی از ویلاهای مازندران ساکن شوند.

gif 5 - در هنگام خرید ویلاهای مازندران چه نکاتی را در نظر بگیریم - uncategorized

 

پس خواسته و بودجه خود را بررسی کرده و سپس با توجه به شرایط خود اقدام به خرید ویلاهای مازندران کنید.

مراجعه به افراد معتبر برای خرید ویلاهای مازندران

یکی از مهم‌ترین نکات در رابطه با خرید ویلاهای مازندران این است که تمامی مراحل معامله باید در معاملات املاک با اعتبار صورت پذیرد! در نتیجه در نظر داشته‌باشید که به هیچ عنوان خودتان به صورت توافقی با فروشنده وارد خرید و فروش نشوید، چرا که برای سند زدن ویلا و حل مشکلات مربوط به تنظیم سند، معامله باید توسط مرجعی معتبر صورت پذیرفته‌باشد.

بسیاری از افراد به دنبال صرفه‌جویی در برخی هزینه‌ها اقدام به معامله مستقل می‌کنند که این خود اثرات سوء و ضررهای بعدی را در پی خواهد داشت. برای مثال ممکن است شما اطلاعات کافی نداشته باشید و وجود مشکلی در سند ویلا را متوجه نشده و تبعات بعدی آن را نیز نتوانید از سر بگذرانید و با اینکه وجه را کامل پرداخت کرده‌اید، ملک نتواند به نام شما زده شود؛ و یا ممکن است با سندی قلابی و یا وام‌دار مشکلاتی پیچیده برایتان ایجاد شود.

پس اگر قصد خرید ویلاهای مازندران و سرمایه‌گذاری در این بخش را دارید، قبل از هرچیز باید از طریق مشاورین املاک معتبر اقدام به این کار کنید. در این راستا، تیم مجرب دکتر بخشی پاسخ‌گوی تمام سوالات شما در این زمینه است. از طریق راه‌های ارتباطی با ما همراه باشید و از مشاوره قبل از خرید ویلا در مازندران بهره‌مند شوید.

  • بخشی آفیشیال