بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۳۵ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


اتاق های مستر با توجه به امکاناتی که دارد ، تعیین می شود ، همان طور که برخی از شماها میدانید امکانات اتاق مستر شامل حمام ، سرویس بهداشتی ، فضایی برای پرو لباس ، نشیمن و مطالعه ، آشپزخانه کوچک ، سونا و جکوزی و .... می باشد . از همین رو کاربردهای این اتاق علاوه بر اتاق خواب ، در زمینه هایی دیگری همچون تفریح و مطالعه و ... نیز می باشد .

مهم ترین ویژگی های اتاق خواب مستر
• داشتن مساحت زیاد اولین ویژگی اتاق خواب مستر می باشد ، بدون شک اتاق مستر بایستی متراژ بالایی از نظر مساحت داشته باشد چرا که باید امکانات بالایی را در بر گیرد .
• وجود حمام و سرویس بهداشتی مجزا از ویژگی های خاص اتاق خواب مستر است .
• تخت خواب ، میز پا تختی ، کمد ، دراور و میز کنسول آینده دار از لازمه های اتاق خواب مستر هستند .
• در این اتاق حداقل یک پنجره وجود دارد و پرده های شیک و زیبا نمای هر اتاقی را چشم نواز می کند .

مزایای اتاق خواب مستر
از مزایای ویژه و منحصر به فرد مستر روم فضایی خصوصی و مستقل می باشد به طوری که تمام نیازهای شخصی افراد در اتاق مستر خود تامین می شود ، بنابراین برای دیگر اعضای خانواده ایجاد مزاحمت نخواهد کرد .


اهمیت رنگ در طراحی اتاق مستر

اتاق خواب مستر برای استراحت افراد است ، در دکوراسیون داخلی اتاق مستر می توانید از رنگ های آرامش بخش مثل آبی و سبز استفاده کنید . رنگ هایی که دوست دارید بهتر است ملایم و روشن باشند تا پتانسیل و انررژی مثبت را برایتان به ارمغان بیاورد ، البته بد نیست بدانید که رنگ های روشن فضا را جذاب تر و بزرگتر نمایان کرده و روشنایی بسیاری به وجود می اورد .
اگر در آپارتمان زندگی می کنید و اتاق مستر شما آنقدر ها هم بزرگ نیست ، اکیدا توصیه می شود که از به کار بردن رنگ های تیره و پر رنگ خودداری نمایید . رنگ های روشن که نور را بازتاب می دهد و فضا را دلنشین تر و بزرگ تر نشان می دهد . همچنین بد نیست بدانید که استفاده از سبک های مینیمال در چنین فضاهایی توصیه می شود .
پرده های بلند در اتاق مستر
پرده المان بسیاری مهمی در فضای داخلی اتاق مستر می باشد ، حال چون فضای اتاق مستر بزرگ می باشد ، پرده های بلند برای نصب شما مناسب تر است و همچنین بهتراست از رنگ هایی که با تم و دکوراسیون داخلی همخوانی دارند استفاده کنید تا هارمونی بی نظیری را ایجاد کنید .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

حقایقی جالب در  رابطه با اتاق مستر  یا مستر روم

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


طراحی دکوراسیون اتاق کودک دوقلو از چالش بر انگیز ترین تصمیم ها و کارها برای پدرها و مادرها محسوب می شود ، این طراحی بستگی به جنسیت دوقلو ها و متراژ اتاق وابسته است ، البته انتخاب فرزندان شما نیز باید در این تصمیم گیری تاثیر گذار باشد . چرا که فرزند شما قرار است زمان بسیاری را در آن اتاق سپری کند و شب هنگام در آنجا استراحت کنند ، از همین رو توصیه می شود که در انتخاب رنگ ، دکوراسیون و حتی دیگر المان های اتاق کودک دوقلوی خود دقت نموده و از ایده های کودکان استفاده کنید .

نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق کودک دوقلو
طبق روال همیشگی اسباب بازی ، کمد ، تخت خواب ، میز و صندلی ، فرش ، تابلو و ... وسایلی هستند که در اتاق کودک و هر اتاق دیگری مورد استفاده قرار می گیرند . باید بدانید که علاوه بر متراژ اتاق ، جنسیت فرزندان در انتخاب رنگ و سبک و تم دکوراسیون داخلی تاثیر گذار خواهد بود ، در ادامه چند نکته شگفت انگیز را برایتان ذکر خواهیم نمود که می تواند به شما در طراحی اتاق فرزندانتان کمک بسیاری کند ، با ما همراه باشید .

رنگ اتاق باید مطابق با جنسیت دوقلو ها باشد ، اگر دوقلو ها پسر هستند می توانید از رنگ هایی همچون آبی ، بادمجانی ،قهوه ای ، کرم و ... استفاده نمایید . اگر دوقلو ها ، دختر هستند باید از رنگ های شاد و روشن همچون صورتی ، بنفش ، نارنجی و ... استفاده نمایید . اگر نیز دوقلوها همجنس نباشند ، وسایل شخصی ، پرده ها و دیگر عناصر باید در تناژ رنگ هایی باشد که برای هردو آنها مورد استفاده و قابل قبول باشد ، همچنین می توانید برای هرکدام از بچها رنگ هایی مجزا در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ترکیب رنگ زرد و طوسی به طوری که رنگ طوسی برای پسر باشد و رنگ زرد برای دختر .
برای دیزاین دیوارپوش ها از استیکر ها و طرح های فانتزی و جذاب استفاده نمایید . دیوارپوش ها می توانند در طرح های متنوع همچون ستاره ، گل ، ماه ، خورشید ، هواپیما ، ماشین ، انیمیشن و ... باشند . فرقی نمیکند که شما در چه سبکی از خانه زندگی می کنید چه ویلا باشد و چه آپارتمان و در هر متراژی می توانید ایده های زیبایی را برای بهینه سازی از فضا و زیبایی اتاق کودک پیاده نمایید . استفاده از تخت های دو طبقه در اتاق با متراژ کم استفاده نمایید و از تخت های جداگانه در صورتی که متراژ اتاق شما بزرگ است استفاده کنید .
همچنین برای اینکه فرزندان شما اهل مطالعه و کتاب شوند ، می توانید از میز مطالعه استفاده کنید ، گذاشتن اکسسوری ها و المان های زیبا و رنگی و خریدن کتاب های موردعلاقه آن ها ، کودکان را تشویق به کتابخوانی می کند . برای زیباسازی اتاق آن ها می توانید از تابلو های کودکانه ، زیبا و یا با طرح های طبیعت نیز استفاده نمایید .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نکات بی نظیر در  دکوراسیون اتاق کودک دوقلو که باید بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


فضای راه پله داخل ساختمان استفاده های فراوانی دارد ، در صورتی که منزلتان دوبلکس است ، از این فضا نهایت استفاده را ببرید و از بیهوده نگه داشتن این بخش از منزل خود خودداری نمایید . در ادامه چند ایده بسیار خفن و کاربردی را برای استفاده از راه پله های ساختمان دوبلکس به شما معرفی خواهیم نمود .
استفاده از راه پله برای کتابخانه
اگر خانه دوبلکس و بزرگی داری ، در مقابل نیز علاقمند به کتابخوانی هستید ، پیشنهاد اولیه ما به شما ایجاد فضایی همچون کتابخانه را برای خود ایجاد نمایید . با قفسه بندی فضای زیر پله ، کتابخانه ای متفاوت خلق کنید . همچنین می توانید برای استفاده کاربردی و هر چه بهتر در صورت داشتن فضایی وسیع تر میز و صندلی را در این فضای خالی قرار دهید و بخش کاری شبیه به دفتر کار برای خود ایجاد نمایید .

استفاده از راه پله به عنوان کابینت
کابینت های آشپزخانه ها هر چقدر هم که زیاد باشند ، اما باز هم خانه ها نیازمند کابینت های بیشتری هستند . شما می توانید از این بخش نهایت استفاده را ببرید و فضایی بزرگ در اختیار داشته باشید ، وسایل و ظروفی را که جای بیشتری اشغال می کنند در این بخش بچینید و از استفاده بهینه از فضا نهایت لذت را ببرید . اما بد نیست بدانید بهتر است کابینت هایی که در این بخش از ساختمان خود استفاده می کنید دارای در های چوبی باشد تا وسایل درون آن دیده نشود ، چرا که در این صورت بهتر است و نمای زیباتری را به نمایش خواهد گذاشت .
استفاده از زیر پله ها به عنوان جا کفشی
اگر راه پله داخل ساختمان شما نزدیک به درب ورودی است ، ایجاد جاکفشی می تواند ایده ای مناسب و بهینه باشد . با نصب کمد ها یا کشوهایی در فضای زیر پله علاوه بر کفش می توانید وسایلی همچون توپ ، اسکیت و ... را در این محل نگهداری کنید .

استفاده از این فضا برای دکور و تزیین

اگر خانه دوبلکس شما به اندازه کافی بزرگ است و برای آشپزخانه ، نشیمن ، سرویس بهداشتی و ... فضای کافی در اختیار دارید ، فضای زیر پله می تواند گزینه بسیار ویژه ای برای قفسه بندی زیر پله باشد . شما می توانید با چیدمان مجسمه ها و وسایل نزئینی زیبا و .... نمای زیبایی را برای خود ایجاد نمایید . علاوه بر اجرای چنین ایده هایی که ذکر نموده ایم ، شما می توانید در این بخش از ساختمان خود دیوار سبز و یا حتی باغچه ای تزئینی و فانتزی ایجاد کنید . اینکار می تواند به انرژی و پتانسیل مثبت فضای داخلی منزل شما بیفزاید .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

ایده های کاربردی برای راه پله ساختمان دوبلکس

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


پارتیشن بندی یکی از اصول مهم و کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی است که رعایت یک سری نکات مهم و ظریف در اجرای آن باعث میشود تا منزل شما از فضای زیبا و جذابی برخوردار شود.
پارتیشن در واقع به معنای جداسازی و تقسیم بندی فضای ساختمان است، استفاده از پارتیشن در منازل امروزی که معمولاً فضای کمی در اختیار دارند بسیار کاربردی و مناسب است زیرا با استفاده از آنها می‌توان دو فضای کاملا تفکیک شده و مجزا در محیط ایجاد کرد.
بسیاری از افراد نیز از پارتیشن به عنوان یک مانع که باعث کمتر دیده شدن یک قسمت منزل میشود بهره میگیرند و یا صرفا از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده میکنند.
برای اینکه بهتر بتوانید از پارتیشن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا فضای مورد نظر خود بهره بگیرید بهتر است ابتدا با انواع پارتیشن و کاربرد آنها آشنا شوید که در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

انواع پارتیشن و کاربرد آن ها
به صورت کلی پارتیشن ها در دو نوع ثابت و متحرک عرضه می شوند؛ نوع ثابت پارتیشن همانطور که از نام گذاری آن مشخص است به وسیله پیچ و مهره در زمین غیر قابل حرکت و ثابت می شوند و نوع متحرک پارتیشن از قابلیت حمل و جا به جایی برخوردار است.
به صورت معمول پارتیشن های نوع ثابت تا سقف مکان مورد نظر ادامه پیدا می کنند تا در آنجا نیز پیچ شوند، بدین وسیله پارتیشن از استحکام بیشتری برخوردار می شود.
این نوع پارتیشن بیشتر در ساختمان های اداری تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، زمانی که یک شرکت تصمیم بگیرد محیط بزرگ سالن را برای تعدادی از کارمندان خود تقسیم بندی کند یا تصمیم به ساخت اتاق پرینتر بگیرند از این نوع پارتیشن استفاده می کنند.
اما در طراحی دکوراسیون داخلی در بیشتر مواقع از پارتیشن های متحرک نیز بهره گرفته می شود البته پارتیشن های ثابت زیادی هستند که به واسطه طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارند در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
از متداول ترین انواع پارتیشن می توان به پارتیشن های شیشه ای، MDF، شیشه و MDF، PVC، پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی، شیشه ای و آلومینیومی و پارتیشن های مدرن با طراحی های منحصر به فرد اشاره کرد.

کاربرد انواع پارتیشن
از آنجایی که پارتیشن ها سبک، ارزان، شیک و قابل حمل هستند در بیشتر مواقع می توان آن ها را یک وسیله مناسب برای جایگزین کردن دیوارهای ضخیم آجری و هزینه بر دانست.
طراحی پارتیشن ها به شیوه ای انجام شده است تا بتوانند از سه عنصر زیبایی، کارایی و جذابیت در کنار همدیگر برخورار باشد و مانع توزیع نور و صدا در طراحی کوراسیون داخلی منزل نباشند به همین دلیل استفاده از آنها میتواند در مکان هایی که از یکدیگر نور میگیرند و یا به وسیله ی یک سیستم گرمایشی و یا سرمایشی، گرم یا سرد میشود بسیار مناسب باشد و عملکرد رضایت بخشی داشته باشد.
از بهترین و مناسب ترین فضاهای منزل که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی می توان از پارتیشن برای جداسازی آنها استفاده کرد میتوان به فضای بین اتاق نشیمن و سالن نهارخوری اشاره کرد و یا اینکه از آنها به عنوان وسیله ای که جلوی دید مهمانان به فضای اتاق خواب ها را میگیرد استفاه کرد که از ظاهری زیبا و دکوراتیو نیز برخوردار است.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

هر آنچه که باید در رابطه با استفاده از  پارتیشن و پارتیشن بندی در ویلا خود بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

صرف هزینه سنگین برای خرید لوازم خانه مانند مبلمان، فرش، پرده و ... یک طرف قضیه است و طرف دیگر آن نحوه چیدمان صحیح آنهاست. صرف اینکه ما هزینه زیادی را صرف خرید وسایلمان کنیم کافی نیست. چیدمان نادرست و بی قاعده موجب می شود تمام انرژی و هزینه ای که صرف خرید وسایل کرده ایم به کلی هدر برود. یک سری اشتباهات در چیدمان وجود دارد که از قضا خیلی هم رایج هستند، و نه تنها سبب زیبایی دکوراسیون نمی شوند بلکه فضا را بسیار آشفته و متشنج جلوه می دهند.
از رایج ترین اشتباهات در دکوراسیون داخلی، نحوه چیدمان مبل است. برخی از افراد یا به دلیل کمبود فضا و یا به هر دلیل دیگری مبل ها را مانند پشتی به صورت ردیفی و چسبیده به دیوار می چینند، این نحوه چیدمان سبب می شود زیبایی و جلوده ای که قرار است مبلمان به منزل ببخشد را از بین می برد. بهتر است یک فضای مشخص و کافی برای مبلمان در نظر بگیرید.

شاید مدت زمان خیلی زیادی از ورود مبلمان به منزل همه ما ایرانی ها نگذشته است. خانه های قدیمی و اصیل ایرانی که اغلب دارای سالن پذیرایی بزرگی بوده اند که مزین به فرش های خوش نقش و نگار ایرانی می شده اند، و دور تا دور آن را با چیدن پشتی هم برای آسایش و هم برای زیبایی بیشتر، مزین می کردند. گسترش زندگی آپارتمان نشینی به سبک مردمان غربی باعث شد پای مبلمان به منزل همه ما راه بیابد و چون از مدت زمان این نوع از سبک زندگی خیلی نمی گذرد اغلب ما با اصول و قوانین خریداری و چیدمان مبلمان آشنایی زیادی نداریم و به همین دلیل در چیدمان دچار اشتباهات فاحشی می شویم!
برای آگاهی از این که بدانید مبلمان و سایر وسایل خانه را چگونه خریداری کنید و چگونه در جای مناسب خود قرار دهید تا منزلی شیک و لوکس داشته باشید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چه نوع مبلی بخریم؟
امروزه به دلیل تنوع در سبک های مختلف مبلمان، افراد هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند. در اولین گام برای خرید مبل بهتر است نگاهی به متراژ و اندازه خانه خود داشته باشید. اگر خانه کوچکی دارید و رفت و آمدی زیادی ندارید بهتر است یک نیم ست کوچک تهیه کنید اما اگر قرار است در این خانه رفت و آمد زیادی شود و میهمانی برگزار کنید، به سراغ مبل های ال شکل بروید زیرا این مبل ها فضای کمتری اشغال می کنند.
مبل های ست هفت نفره برای خانه ای که متراژ متوسطی دارد گزینه مناسبی است. مبل های ست نه نفره که می تواند با ست ناهارخوری آن همراه باشد مناسب خانه هایی است که متراژ بسیار زیادی دارند. در این نوع منازل که دارای سالن بزرگ هستند می توان در کنار این ست نه نفره از یک نیم ست راحتی نیز استفاده کرد. انتخاب سبک و نوع مبلمان کاملا وابسته به سلیقه خودتان است که دوست دارید سبک حاکم بر منزل تان از چه نوع باشد.


https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

رایج ترین اتفاقات اشتباه در چیدمان ویلاها که باید بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


شاید شما هم اولین چیزی که بعد از خریدن خانه برای شما مبحث چالش برانگیز می باشد چیدمان مبلمان است. مبلمان به دلیل ابعاد اندازه خود تاثیر بسیار زیادی در نمای ظاهری دکوراسیون داخلی خانه شما دارند . اما این همه چیز نیست متراژخانه و طرز ساخت خانه نیز در چیدمان این عنصر اساسی نیز اهمیت بسیار زیادی نیز دارد که برخی از ان ها به دلیل متراژ زیاد یک دست مبل به نظر خنده دار به نظر بیاید و یا بلعکس متراژ پایین نشیمن گنجایش دو دست مبل را ندارد به همین دلیل خانه خیلی پر و شلوغ به نظر می رسد .
ما در ادامه قصد داریم تا شما را با طرز چیدمان دو دست مبل در نشیمن نیز آشنا کنیم :
چیدمان دو دست مبل پشت هم : اگر خانه ای با پلان باز دارید می توانید هر فضا را با چیدن مبلمان مخصوص به خود تفکیک کنید . به طور مثال شما می توانید مبل نشیمن خود را راحتی و پذیرایی خود را کمی رسمی تر انتخاب کنید . برای این کار دو کاناپه را پشت هم قرار دهید و این دو فضا کاملا از هم جدا کنید . شما می توانید این دو مبل را بهم بچسبانید اما بهتر است برای رفت و آمد راحت تر بین آن ها نیز فاصله ایجاد نمایید .
اگر علاقه دارید خانه تان مقادر زیادی باز باشد می توانید دو دست مبل را روبروی هم قرار دهید تا از فضای بین آن ها نیز کمال استفاده را ببرید البته این چیدمان خانه شما را به یک محیط باز در آورده و فضای آن را دو تکه نمی کند.
اگر فضای شما به گونه ای است فرم مستطیل آن دارای ابعاد کوچکی است پیشنهاد می کنیم یک دست مبلمان شما مبل ال شکل باشد و این مبل در مقابل تلویزیون که نقطه کانونی فضای نشیمن است قرار گیرد در این حالت هم یک دست مبلمانتان را مشخص کرده اید، هم تمامی افرادی که روی مبل می نشینند می توانند به تلویزیون اشراف داشته باشند و هم اینکه محیطی گرم و صمیمی را طراحی کرده اید
اما از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید :
توجه به هماهنگی بین رنگ های دو دست مبل: در بالا ذکر کردیم که شما می توانید به تناسب محیطی که مشخص می کنید می توانید مبل مخصوص به ان را نیز انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که این تفاوت آن قدر زیاد نباشد که هارمونی خانه را نیز بهم بزند خصوصا در رنگ مبلمان نیز سنخیتی ایجاد کنید .
https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

چگونه خانه خود را با دو دست مبل دیزاین کنیم ؟

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


کفپوش بامبو
بامبو نوعی کفپوش چوبی است که می‌تواند در یک ویلا در مازندران مورد استفاده قرار بگیرد. بامبو یک نوع نی است و از چوب سخت نیست ولی از نظر سختی مثل بلوط بوده و برای استفاده در کف یک ویلا در خزرشهر، هرچند که ظاهرا سست به نظر می‌رسد؛ مقاوم است. کفپوش‌های بامبو در دو رنگ بلوند و کهربایی وجود دارند و نصب آن‌ها به صورت افقی و یا عمودی است.
مزایای استفاده از کفپوش بامبو در ویلا در خزرشهر عبارت است از:
1. سختی بامبو و زیبایی و گرمابخشی آن
2. انبساط کمتر نسبت به سایر کفپوش‌های چوبی. بنابراین برای آب و هوای شمال مناسب‌تر است.

استفاده از کفپوش PVC در ویلا در خزرشهر
این نوع کفپوش نیز برای استفاده در ویلاهای شمال و ویلا در خزرشهر مورد استقبال قرار گرفته‌است. این نوع از کفپوش که با عنوان وینیل نیز از آن یاد می‌شود، انعطاف‌پذیر بوده و از لایه‌های به هم فشرده ساخته شده‌است. کفپوش PVC، نوعی کفپوش کامپوزیتی و رزینی است. برای استفاده از این نوع از کفپوش در انواع ویلا در خزرشهر، می‌توانید به تنوعی که در طرح‌های این کفپوش وجود دارد فکر کنید. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• نگهداری و نصب راحت
• خاصیت ارتجاعی بالا
• مقاومت بالا
• ضد آب بودن
• طرح و رنگ متنوع
• اما این نکته را در نظر بگیرید که PVC، برای نصب به چسب و زیرسازی نیاز دارد.
استفاده از سرامیک در انواع ویلا
یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین کفپوش‌های ساختمانی، سرامیک است. سرامیک از سفال و خاک رس تهیه می‌شود و به صورت مات و یا براق وجود دارد. از طرفی، ممکن است در طراحی کفپوش سرامیک از طرح سایر متریال‌ها مثل چوب نیز بهره گرفته شده‌باشد. بهترین مکان‌ها برای استفاده از سرامیک، فضاهای خیس مثل حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. البته در مواردی کف فضاهایی مثل نشیمن و پذیرایی نیز ممکن است با سرامیک پوشانده شود.
در زمان خرید سرامیک برای یک ویلا در خزرشهر به مواردی مثل مقاومت در برابر ضربه، ضریب اصطکاک، کیفیت و ... دقت کنید.مزایای سرامیک عبارتند از دوام بالای آن در کنار قابلیت شست و شوی راحت! در زمان نصب، سطح زیر سرامیک باید یکدست بوده و نصب سرامیک نیز آسان نیست و به پشتیبانی نیاز دارد.

فرش و موکت به عنوان کفپوش
از دیرباز به ویژه در میان ایرانیان، این نوع کفپوش، از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای پوشش کف خانه بوده‌است. بسته به رنگ و طرح انتخابی شما، این نوع کفپوش می‌تواند حال و هوایی خاص به فضای داخلی منزل شما بدهد. در منازلی که این نوع کفپوش استفاده می‌شود، در واقع، نوعی عایق صوت و حرارت نیز ایجاد می‌شود. اغلب این نوع از کفپوش بر روی سایر انواع کفپوش و یا در تلفیق با آن‌ها کاربرد دارد.
می‌توانید با انتخاب رنگ مناسب در فرش یا موکت، به وسعت فضا بیافزایید و یا با هارمونی رنگ‌ها، یک طراحی داخلی شکیل برای یک ویلا در خزرشهر به وجود آورید.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

انواع کفپوش در ویلاهای خزرشهر ، از راه های زیباسازی ویلاهای مازندران

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


بخش اعظم زیبایی هر خانه نور پردازی آن به شمار می رود به ندرت پیش می آید که کسی از خانه تاریک خوشش بیاید. احتمالا تجربه کرده اید که به خانه ای دعوت شده اید اما با وجود وسایل گران قیمت دکوراسیون آن زیبایی خاصی ر بازتاب نمی دهد امال اشکال کار کچاست ؟ عدم رعایت در قانون نورپردازی . توجه به اصول نورپردازی از خانه که سبب نمایان ساختن زوایای پنهان و جزئیات خانه شده که در نهایت منجر زیبایی می شود. اما اگر خانه شما از نور طبیعی خوبی برخوردار باشد قطعا در هر فصل نور خانه شما نیز تغییر خواهد کرد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که نور پردازی اصولی و مناسب در هر فصل چگونه باشد ؟ فصل ها با تابش خورشید دارای نور های متفاوتی هستند پس این موضوع را در نورپردازی مسئله بسیار مهمی است که در ادامه برای شما نیز توضیح خواهیم داد .
بهار فصل به رخ کشیدن زیبایی ها است و دارای نور زیاد که می تواند زیبایی خانه شما را چندین برابر نماید. پس موقعیت خوبیی است که از نور طبیعی نیز نهایت بهره را ببرید این نور را از منزل خود دریغ نکنید از پرده های طریف مانند حریر و یا توری در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید . شما می توانید با دیزاین بهاری و پرده های گلدار نیز زیبایی خانه خود را چندین برابر کنید
تابستان : تابش نورخورشید در این فصل به صورت مستقیم بوده و نور زیاد همراه با گرما وارد خانه می شود که گرمای آن کمی آزار دهنده می باشد. اماشما می توانید با نصب یک پرده سفید ( پشت پرده ای ) از نور آفتاب نیز کمال بهره را ببرید و از گرمای آن نیز بکاهید . همچنین شما می توانید با نصب یک آینه انعکاس نور را در فصل تابستان بیشتر کنید و از طرفی فضای خانه‌های کوچک را نیز بزرگتر از قبل نشان دهید .
نورپردازی خانه در پاییز و زمستان
با آمدن فصل سرما بیشتر خانواده ها سعی می کند که پرده ای ضخیم را نصب کنند تا سرمای کمتری به خانه نیز وارد شود همین موضوع موجب دور شدن افراد از فضا و نور طبیعی خورشید می شود. پس باید توجه کرد نورپردازی خانه در پاییز بسیار مهم است. شما می‌توانید با ایجاد چند تغییر مختصر در نورپردازی منزل، از نور بیشتری در داخل آن استفاده کنید می‌توانید نور فضاهای داخلی را با استفاده از لوسترهای بزرگ و پرنور بیشتر کنید. افزایش نور با استفاده از این روش به درخشان شدن فضای خانه شما و افزایش انرژی در آن کمک قابل توجهی می‌کند. بهتر است برای این کار به سراغ لامپ‌های کم مصرف بروید که در عین اینکه نور بیشتری به فضای شما می‌دهند، مصرف کمتری نیز داشته باشد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

اصول و قواعد نور پردازی دکوراسیون داخلی  در فصول مختلف

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


کابینت ها از المان های اصلی هر آشپزخانه به حساب آمده که نه تنها به نظم و سامان آشپزخانه کمک می کند بلکه زیبایی آن از هر جهت به دکوراسیون آشپزخانه نیز کمک اساسی می کند. اما آیا تا به حال فکر به کابینت بدون دستگیره فکر کرده اید ؟ احتمالا چیزی که به شما ثابت می شود این است نبود این گزینه جزئی چقدر به زیبایی کابینتتان لطمه وارد می کند؟ ما در این مطلب سعی داریم شما را با انواع دستگیره کابینت آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
دستگیره های استیل : استیل از فلزات بسیار مقاوم بوده که به دلیل رنگ ثابت بودن در اکثر ظروف آشپزخانه نیز بکار می رود . پس اگر دستگیره ای با طول عمر زیاد می خواهید این نمونه می تواند گزینه ایی ایده ال باشد. فرقی ندارد شما آشپزخانه ای با سبکی مدرن دارید و یا کلاسیک چراکه این نوع دستگیره می تواند با همه نوع دکوراسیونی منطبق شود. اما اگر بخواهیم از مزایای دستگیره استیل بگوییم می توانیم از براقیت آن اشاره کنیم که زیبایی کابینت یا چند برابر کرده و به راحتی نیز تمیز می شود.
دستگیره چوبی : از انواع دیگر دستگیره ، دستیره چوبی بوده که زیبایی تمام عیاری را به نمایش می گذارد. این نوع دستگیره ها معمولا برای کابینت های ساده و چوبی بکار می روند و جلوه بسیار زیبایی را به نمایش می گذارند. اما باید بدانید که جنس آن ها نیز متفاوت بوده که دارای طرح و رنگ متفاوتی هستند شما می توانید برای جلوه بیشتر از تضاد رنگی بهره ببرید.
دستگیره برنج : برنج از دیگر موادی است که در ساخت انواع لوازم خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگیره کابینت هم می توانند از برنج ساخته شوند. دوام ، استحکام و زیبایی ماده برنج سبب شده که کاربرد های فراوانی نیز داشته باشد و به اشکال متفاوت نیز در بیایند .
دستگیره کابینت مخفی از دیگر انواع آن بوده که در ظاهر کابینت هیچ گونه دستگیره ای ندارد اما در به طور نامحسوس در بخش هایی از کابینت نصب می شوند به طوری که قابل مشاهده نیستند.‌ اما برخی دیگر نیز‌ در واقع دستگیره به حساب نمی آیند! درب این نوع کابینت ها که هیچ دستگیره ای ندارند، به صورت فشاری باز و بسته می شوند. در این نوع دستگیره، از جک ها و لوازم خاصی استفاده شده که چنین قابلیت ویژه و منحصر به فردی را به کابینت ها بخشیده است.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

5 دستگیره کابینت که ظاهر کابینت شما را تغییر می دهند !

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


خرید ویلا در مازندران به میزان گستردگی این استان، گزینه دارد، از ویلا در سرخرود و خزرشهر گرفته تا ویلاهای دریاکنار و ویلا در خانه دریا، همه و همه می‌توانند انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای برای شما باشند. پیمانکاران بسیاری ساخت و ساز ویلا در مازندران را، به دلیل آینده روشن آن، در اولویت قرار داده‌اند و به مخاطب پسندتر بودن این خطه باور دارند.


مهم‌ترین نکات در خرید ویلا در مازندران که باید بدانید

بودجه خود را تعیین کنید و متناسب با همان بودجه هدف‌گذاری کنید. مسائل مالی در خرید ویلا در مازندران بخشی بسیار مهم را تشکیل می‌دهند، ممکن است شما بخواهید ویلایی لوکس خریداری کنید ولی بودجه فعلی شما به آن نرسد، در اینجا می‌توان به سراغ ویلاهایی رفت که امکان خرید اقساط برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌است و می‌توانید با گرفتن وام نیز به خواسته خود برسید. در این زمینه نیز ما به شما مشاوره‌های لازم را خواهیم داد.
فراموش نکنید که عاقلانه‌ترین کار در پروسه خرید ویلا در مازندران، مراجعه به مشاورین املاک معتبر است. چرا که به دلیل تمایل بالای افراد به خرید ویلاهای مازندران، بازار کلاهبرداری نیز داغ است و ممکن است ویلا و یا زمینی با مسائل قانونی جدی را به شما بفروشند و وقتی متوجه شوید که کار از کار گذشته باشد و شما را در فرآیندهای قانونی طولانی قرار دهد. مشاورین املاک با کنترل اسناد و مدارک، مانع از بروز چنین اتفاقی می‌شوند.



از طرفی، مراجعه به مشاور املاک معتبر، نوعی صرفه‌جویی در وقت و هزینه است و شما از قانونی بودن مراحل نیز مطمئن خواهید بود.
به خاطر داشته باشید که زیبایی ویلا در مازندران تنها ملاک انتخاب آن نیست، بلکه باید موارد عملکردی و زیبایی‌شناسانه، تواما در کنار یکدیگر تحقق یافته باشد تا بتوان یک ویلا را جزء ویلاهای موفق و مناسب برای زندگی در نظر گرفت. مسائل اقلیمی، سازه‌ای، فنی و ... همه و همه در جای خود مهم هستند.
در زمان خرید ویلا در مازندران باید به جمعیت خانواده خود هم دقت کنید، ویلاهای با متراژ بالا اغلب گران‌تر هستند، اگر نیازی به این میزان فضا ندارید، سرمایه خود را کمی با دقت تر خرج کنید و آن را در جایی قرار دهید که مطابق با نیازهای شماست.
سرخرود فقط منطقه‌ای زیبا و جایگاه قوهای وحشی نیست! بلکه در کنار طبیعت بی مانند خود، توانسته است در زمینه ویلا و برج ساحلی بسیار عالی عمل کند. سرخرود به منطقه‌ای گردشگری تبدیل شده‌است و همین موضوع باعث شده‌است که تسهیلات بسیاری برای آن در نظر گرفته شود. برج‌های ساحلی سرخرود نیز مورد توجه افرادی است که خواهان تجربه زندگی در مکانی متفاوت و نزدیک به ساحل رویایی سرخرود هستند.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

راز های بی همتا که برای فروش ویلا در مازندران باید بدانید

  • بخشی آفیشیال