بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۲۴ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سنگ اسلب چیست ؟


همانطور که می دانید از اولین متریال هایی که بشر از آن برای ساخت سرپناه خود استفاده می کرد سنگ بوده که به دلیل مقاومت ، زیبایی ، عایق صدا حرارت و... تا به امروز از متریال های مختلف در نمای ساختمان کف و در بعضی مواقع دیوار و... کار برد دارد و در دکوراسیون داخلی منزل نیز بسیار محبوب است. ما در این مطلب سعی داریم در رابطه با مزایا و معایب این سنگ نیز سخن بگوییم اگر علاقه مند به این موضوع هستید ، با ما همراه باشید .
اسلب SLAB در زبان انگلیسی به معنای برگه ویا قطعه است. اما همانطور که از نام آن بر می آید به سنگ هایی به قطعات بزرگ گفته می شود که از سنگ های معمول کمی بزرگ تر و ضخیم تر است. به این معنا که سنگ های دیگر مانند مرمر و... را می توان به اندازه سنگ های اسلب در آورد. ابعاد سنگ اسلب به صورت استاندارد معمولا از سایزهای بالاتر از 220× 120 سانتی متر می باشد.

مزیت های سنگ اسلب
مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه های زیاد ، تنوع در طرح و رنگ ، شفافیت بسیار زیاد ، سایز بسیار مناسب که کمترین پرتی را داشته و شستشوی راحت از جمله مزیت های این سنگ است . این مزایا باعث شده که بسیاری از معماران نیز از این متریال نیز استقبال کنند . می دانید که امروزه سنگ هابا سایز های کوچک جای خود را به سنگ های بزرگ داده اند چراکه نمای زیبا تر را به نمایش می گذارد. همچنین از این موضوع نگذریم که سایز و همچنین شفافیت این سنگ سبب انعکاس نور موجود شده و فضای دلباز تر را به وجود می آورد.
کاربرد سنگ اسلب
همانطور که پیش تر گفته شد کیفیت بسیار عالی و زیبایی تمام عیار آن و همچنین سایز آن سبب شده تا نه تنها در ویلا ها بلکه در برج ها و هتل های بسیار لوکس هم دیده شود .
سنگ اسلب برای کفپوش و دیوار های داخلی لابی نیز استفاده می شود. همچنین سنگ های اسلب در دکوراسیون آشپزخانه برای طراحی سنگفرش ، رویه کابینت، کانتر و میز ناهارخوری، سنگ اپن ، جزیره آشپزخانه و یا به عنوان دیواره های بین کابینت ها استفاده می شود.
همچنین به دلیل استحکام و دوام بالای اسلب می توان در طراحی کف ، دیوار، حمام و سرویس بهداشتی بکار گرفته می شود .

https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

سنگ اسلب چیست ؟

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


می دانید که تنها آلودگی آب و هوایی نیست که از معضلات شهر نشینی به حساب می آید چراکه در کنار آن آلودگی صوتی هم یک مسئله بزرگ در شهر ها هست به طوری که می تواند خواب و خوراک را از ما بگیرد و سبب عصبانیت هر روزمان شود . اما راهکار های زیادی براین معضل بزرگ وجود دارد که می تواند هرکدام به نوعی گزینه های ایده آل برای حذف سر و صدا های اضافی باشد که با رعایت این راهکار ها می توانید حتی در شلوغ ترین نقطه از شهر نیز زندگی کنید بدون اینکه هیچ گونه سر و صدایی محل زندگی شما شود .
1. درز ها را ببندید : شاید به عنوان مانع صدا کمی ساده به نظر برسد اما با توجه به همین مورد ساده می توانید جلوی خیلی از صدا ها را بگیرید . شما می توانید با چسب بتونه و یا فوم درز گیر این کار را انجام دهید .
2. پنجره ها را دو جداره کنید : یکی از راهکار های تاثیر گذار در کم شدن صدا های اضافی ، استفاده از پنجره دو جداره ، سه جداره و یا همان پی وی سی است .از آن جا که در بین شیشه های پی وی سی گاز آرگون قرار دارد ، عایق بسیار خوبی برای صدا است. به همین امر در شهر ها استفاده از این پنجره ها نیز از قوانین ساخت و ساز به شمار می رود که خوشبختانه طرح های بسیار متنوع و بسیار زیبایی دارند که به زیبایی دکوراسیون داخلی شما می افزاید . اما اگر در حال حاضر توانایی تعویض پنجره‌ها را ندارید، برای پوشاندن آن‌ها از پرده‌های ضخیم و یا با چین زیاد استفاده کنید .این کار سبب می شود تا حدودی از آلودگی های صوتی نیز کاسته شود .
3. کف خانه را عایق صوتی کنید : این امر را برای کاهش صدا های خارجی نیز جدی بگیرید . استفاده از کفپوش هایی چون لمینت می تواند هم به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه شما کمک کند و هم عایق صوتی خانه شما نیز به حساب بیاید . حتی شما میتوانید دیوار های خانه تان را هم عایق کنید تا صدا ها از خانه ای به خانه ی دیگر منتقل نشود برای این کار مهندسین از پنل های اکوستیک و رنگ های اکوستیک بهره می گیرند که عایق های خوبی برای صدا هستند.
4. تغییر دکوراسیون دهید !
• اسباب و اثاثیه مثل تخت، کمد، مبلمان و میز و صندلی در کاهش سروصدای بیرون تاثیر دارند و نوعی عایق طبیعی محسوب می‌شوند. مثلا می‌توانید جلوی دیوار مشترک، یک کتابخانه یا قفسه‌های دکوری خود را کنار دیوار مشترک با همسایه، نصب کنید.
• از دیوارهای مشترک برای آویزان کردن گل و گیاه یا شلف‌های پر از گلدان استفاده کنید، تا گیاهان به عنوان عایق صدا عمل کنند.


https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

4  ترفند اساسی برای مقابله با صدای های مزاحم در خانه !!

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


چیزهایی که تغییر می‌کنند به چیزی بهتر تبدیل می‌شوند، در حالی که چیزهایی که ثابت می‌مانند می‌توانند کهنه و خسته‌کننده شوند. تزئین خانه چه با رنگ، هنر، قطعات تزئینی یا هر سه، راه هایی است که می توانید اتاق خود را با فصل تغییر دهید و به رشد خود ادامه دهید. دقیقا چگونه این کار را انجام می دهید؟ بیایید یک نگاه گذرا بیندازیم.
خانه‌ای که با فصول تغییر می‌کند، خانه‌ای است که سرشار از انرژی است و برای شما، خانواده‌تان و مهمانانتان جذاب خواهد ماند. اگر این اصول و نکات را رعایت کنید، احساس خواهید کرد که انرژی خانه شما با فصل مطابقت دارد.

استفاده از دیوار به عنوان بوم نقاشی
می توانید از دیوارهای خود برای بازتاب تغییر فصل استفاده کنید. اگر رنگی خنثی در سراسر اتاق داشته باشید و یک دیوار مشخص داشته باشید، به این ترتیب لازم نیست کل اتاق را در فصل تغییر رنگ کنید، فقط یک دیوار برای اعمال تغییرات کافی است. می‌توانید این کار را به‌جای هر فصل، به‌صورت نیمه‌سالانه انجام دهید، و تضادهای روشن و تاریکی بین فصل‌های گرم‌تر و سردتر داشته باشید.
قرار دادن قطعات برجسته در سرتاسر خانه یک راه سریع و موثر برای تزیین خانه شما مطابق با فصل است. چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. یکی از راه ها نمایش آیتم هایی است که با فصول مطابقت دارند. به عنوان مثال، صدف های دریایی را در تابستان، گل ها در پاییز، مخروط های کاج در زمستان و رنگ های روشن در بهار را نمایش دهید. از طرف دیگر، می توانید مجموعه ای از قطعات تزئینی را بر اساس رنگ با فصل مطابقت دهید. رنگ‌های تیره‌تر و غنی‌تر در زمستان، روشن‌تر در تابستان، متنوع‌تر در پاییز و رنگ‌های روشن‌تر در بهار.
برای تقویت این جلوه ها، هنری را آویزان کنید که تزئینات شما را برجسته می کند. در تابستان که می تواند یک نقاشی زیبا از دریا باشد و در پاییز می تواند یک دسته گل باشد.
راهنمایی سریع تغییر دکوراسیون داخلی متناسب با تغییر فصل
برای ایجاد تغییرات فصلی موثر در اتاق، این نکات سریع و ارزان در هر فصل به خانه شما سبک می بخشد:
• بالش ها، روکش ها یا پرده های تزئینی را عوض کنید.
• در زمستان ملحفه‌های گرم‌تر و دنج‌تری را روی تخت خود قرار دهید.
• یک کاسه میوه فصل را روی میز آشپزخانه قرار دهید.
• در تابستان از بشقاب ها و رومیزی های روشن تر استفاده کنید.
• شمع های خود را در زمستان یا پاییز بیاورید.
• گیاهانی را پرورش دهید که در فصول مختلف شکوفا می شوند.
وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی می شود، همیشه بهتر است رنگ های کلیدی را تکرار کنید تا یک طرح رنگی منسجم ایجاد کنید.
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

چگونه با تغییر فصل دکوراسیون خود را نیز تغییر دهیم ؟

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


انتخاب رنگ کابینت از مباحث مهم و سخت در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به حساب می آید. چراکه میزان روشنایی و نور محیط موثر است ؛ به خصوص زمانی که آشپزخانه شما و نمای کابینت شما نیز در دید همگان باشد. می دانید که در چند دهه اخیر به دلیل حفظ طبیعت و از طرفی با پیشرفت تکنولوژی متریال های گوناگونی برای ساخت اجزای خانه از جمله کابینت ها نیز شکل گرفته ما در این مطلب سعی به داریم به رنگ های ایده آل کابینت ممبران نیز بپردازیم .
چوب ممبران از متریال های عالی در این زمینه به شمار رفته که جایگزین بسیار خوبی برای چوب های طبیعی می باشد. این چوب های مصنوعی با دوام و استحکام بالا و تنوع رنگی زیاد توانسته از جمله چوب های محبوب به شمار رود . اما سوال این جاست بهترین رنگ کابینت ممبران چه رنگی است ؟ در ادامه با ما باشید تا شما را با چند نمونه از رنگ های ایده آل برای کابیت ممبران نیز آشنا کنیم.
در ابتدا به رنگ چوب می پردازیم چراکه هیچ رنگی نمی تواند مانند رنگ چوب برای کابینت آشپزخانه زیبا و جذاب باشد. این نگ به دلیل اینکه از رنگ های طبیعت بوده و همچنین در دسته تناژهای گرم می باشد گرمی و آرامش خاصی را به فضای اطراف می بخشد. به همین سبب از محبوبیت و طرفداران زیادی برخورداراست. اما برای انتخاب این رنگ به طور حتم به متراژ و سبک خانه خود نیز توجه داشته باشید. اگر آشزخانه تان متراژ به نسبت بالایی داشت رنگ تیره با طرح شلوع تر می تواند ایده ال باشد. اما اگر آشپزخانه ای کوچک دارید از رنگ های ملایم با طرح چوب نیز برای کابینت خود استفاده کنید چراکه در نمای کوچک و بزرگ آن نیز تاثیر بسزایی دارد .
کابینت هایی رنگ تیره از انتخاب های بسیار خاص و شیک است که جسارت بالایی برای انتخاب آن نیز احتیاج دارد . برخی از افراد بر این عقیده هستند که کابینت های ممبران رنگ تیره به دلیل مات بودن سبب دلگیری و تاریکی فضای آشپزخانه می شوند که این نظر تا حدودی درست است. اما شما می توانید با راهکار هایی چون نور پردازی این رنگ ها را برای کابینت خود استفاده کنید . همانطور که پیش تر گفته شد رنگ های تیره برای آشپزخانه های کوچک مناسب نبوده اما اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید می توانید با خیال راحت رنگ های تیره مانند نوک مدادی ، مشکی ، سبز سیر و سرمه ای بکار بگیرید .
رنگ های روشن و پاستلی از دیگر پیشنهاد های ویژه چراکه به دلیل تنوع رنگی می تواند دست شما را در انتخاب رنگ نیز باز بگذارد خوشبختانه اغلب رنگ های موجود در سایه پاستیلی و روشن جذابیت خاص خود را داشته و زیبا به نظر می رسند.
در آخر کابینت از عناصربزرگ آشپزخانه محسوب می شوند که در دید همگان نیز قرار دارد به همین دلیل انتخاب رنگی که باعث خستگی چشم و و همچنین دلزدگیی نشود بسیار مهم است پس اگر قصد استفاده از رنگ پاستیلی برای کابینت های ممبران خود را دارید، از رنگی استفاده کنید که تماشای آن همیشه برای شما لذت بخش است.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

رنگ های ایده ال  کابینت ممبران

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


کسانی که ذوق بیشتری برای تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی دارند می‌توانند از یک سری وسیله های ساده اما زیبا در تزیین این قسمت از خانه استفاده کنند و این به هنر و خلاقیت افراد بستگی دارد که چطور بتوانند از وسیله های ساده و معمولی تزئینات جذاب و زیبایی را رقم بزنند.
معمولا تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی ها در خانه نو عروس ها بیشتر انجام می‌شود و بعضی از افراد فکر می‌کنند که اگر سن و سالی از آنها گذشته باشد و یا چند سال از زندگی مشترکشان گذشته باشد دیگر نیازی به تزیین سرویس بهداشتی نیست.
اما شما در هر خانه ای و با هر قدمتی که باشد می توانید سرویس بهداشتی خود را به بهترین نحو تزیین کنید. این تزیین می تواند با استفاده از گل های مختلف و همچنین شمع ها و مجسمه های کوچک انجام شود. همچنین شما می توانید حوله ها را به شکل های خیلی زیبایی به گیره های متنوعی که در بازار وجود دارد و یا در ظرف هایی که مختص این کار است قرار دهید و توجه داشته باشید که اگر از وسیله های فلزی در تزیینات سرویس بهداشتی شما استفاده شده است که همیشه آنها را خشک کنید تا دوام آنها بیشتر باشد.

سبد های مختلفی به منظور قرار دادن وسایل حمام، مثل حوله ها و دستمال کاغذی ها و غیره در بازار وجود دارد که هم زیبایی چشم گیری دارند و هم خیلی سبک هستند و جابجایی و تمیز کردن آنها بسیار راحت است.
شما می توانید همچنین با قرار دادن شلف و باکس های مختلف در داخل سرویس بهداشتی هم به وسایلی که در سرویس بهداشتی قرار دارد نظم دهید و هم محیط آن را زیباتر کنید.
سرویس بهداشتی هایی که در خانه‌های ایرانی وجود دارد معمولاً یا سرویس بهداشتی ها از نوع ایرانی هستند و یا ایرانی و فرنگی هر دو در سرویس بهداشتی وجود دارند و چون مدل کاسه سرویس بهداشتی ایرانی طوری است که مدام به نظافت نیاز دارد باید دقت داشته باشید که دائما این قسمت را تمیز کنید و شستشو دهید.
به طور کلی تفاوت خاصی بین سرویس بهداشتی های ایرانی و خارجی وجود ندارد و تنوعی که در چیدمان سرویس بهداشتی وجود دارد نشأت گرفته از سلیقه شخصی افراد است و ارتباط خاصی با فرهنگ افراد ندارد. زیرا تمام وسایل بهداشتی که در سرویس بهداشتی قرار دارد به صورت مشترک در همه جا وجود دارد که شامل شامپو ها، کرم ها، لوسیون ها و مواد شوینده و حوله و غیره است که هر کدام باید در جایگاه مخصوص خود قرار بگیرند.
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

سرویس بهداشتی شیک ، اینگونه است !

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


می دانید که بشر موجودی کنجکاو است و اختراعات زیادی را برای راحتی کار خود نیز انجام می دهد با پیشرفت علم و تکنولوژی انسان ها این جرات را پیدا کرده اند که در هر زمینه ای نیز نیز سنگ کورین نامی نا آشنا در بین عموم مردم است که ساخته شده توسط دست انسان است. این سنگ به دلیل مواد معدنی خود دارای ویژگی هایی کم نظیر است که آن را به سنگ خاص تبدیل کرده است . به طوری که درهیچ سنگی نمی توان آن را پیدا کرد . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این سنگ شگفت انگیز نیز آشنا کنیم .
سنگ مصنوعی کورین : کورین چگونه ساخته می شود ؟ باید بگوییم که کورین از ترکیب پلیمر های اکریلک و مواد معدنی و سنگی نیز تهیه می شد و طی فرایندی در قالب ها ریخته شده و با گرما دیدن نیز سنگ کورین نیز شکل می یابد . اگر بخواهیم از تاریخچه این سنگ بگوییم می توانیم شروع اختراع آن را از سال 1967 بدانیم که توسط دوپونت نیز تهیه شد که به طرز غیر قابل باور نیز این مورد استقبال قرار گرفت .

مزیت سنگ کورین :
• مقاوت در برابرتغییرات دما
• ضد لک ، ضد آب و آنتی باکتریال
• قابلیت ترمیم و تعمیر دائمی و جلا پذیری
• مقاوم در برابر مواد شیمیایی
• قابلیت طراحی و فرم پذیری
• قابلیت بریده شدن و فرم دهی
• دارای طول عمر زیاد
• نگهداری آسان
• تنوع رنگی زیاد
• ایجاد سینک های یکپارچه توسط کورین
معایب
شاید بگوییم که معاییب این سنگ کم شدن شفافیت به مرور زمان است اما نگران نباشید. با یک پولیش ظاهر اولیه خود را بدست خواهد آورد.
مقاومت کم در برابر خط و خش ولی با پولیش به راحتی همانند روز اول خود خواهد شد. کورین سطح براق و درخشانی داشته که با مراقبت از آن نیز سال های سال نیز مانند روز اول نیز براق خواهد ماند در غیر این صورت مانند هر متریال دیگر نیز دچار آسیب می شود .
اما ویژگی هایی که مختص به سنگ کورین می باشد :
انعطاف پذیری سنگ کورین شاید تجربه کرده باشید که گوشه ای از خانه شما انحنا دارد که هیچ سنگی نمی تواند انحنای دیوار شما را همانطور که هست حفظ کند . اما شما با سنگ کورین می توانید شکل های جدید را در خانه خود به وجود بیاورید بدون اینکه نگران سنگ کاری آن باشید چراکه این سنگ می تواند به هر شکلی نیز فرم بگیرد بدون اینکه بشکند.
شاید برای شما هم درز های کاشی رو اعصاب شماست اما باید بگوییم این سنگ می تواند بدون اینکه درزی ایجاد کند نصب می شود و سطحی صاف و یکدست را به فضای داخلی شما نیز می بخشد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

همه چیز درباره سنگ انعطاف پذیر که باید بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


افراد زیادی به دنبال انتخاب بهترین سبک برای ایجاد دکوراسیونی خاص و جلوه بخش برای ویلای خود می باشند . بهترین گزینه انتخاب سبک روستیک می باشد ، این سبک در عین سادگی زیبایی ها و جذابیت های زیادی را به نمایش خواهد گذاشت . ویلاهای شمال ایران دارای جلوه های تماشایی بسیاری هستند ، هنگامی که با سبک های زیبایی اعم از سبک کلاسیک ، مینیمال ، مدرن ، مدیترانه ای و ... ادغام می شوند جلوه را چندین برابر خواهند کرد . سبک روستیک در واقع همان سبک روستایی می باشد ، که در اکثر ویلاهای شمال و مازندران ایران شاهد آن می باشیم .

آشنایی با سبک روستیک در دکوراسیون داخلی ویلا
این سبک بسیار ساده و دلکش می باشد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است ، در سبک روستیک به دلیل سنتی و اصیل بودن این سبک از عناصر چوبی بیشتری استفاده می شود . این عناصر با جلوه دادن به این سبک ، فضایی دنج را تجلی می کنند . تمامی وسایلی که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند ساده و به دور از زرق و برق های امروزی می باشند چرا که زندگی روستایی توام با سادگی ، بی آلایشی و صمیمیت می باشد .
مهم ترین و تاثیر گذار ترین بخش در طراحی و دکوراسیون داخلی ویلا انتخاب مبلمان آن می باشد . در سبک روستیک مبلمان ها ساده و بدون هیچ گونه زرق و برقی می باشند همچنین همان گونه که کمی قبل تر گفته ایم اصیل بودن و سادگی از ویژگی های ویلاهای قدیمی می باشند از این رو در انتخاب مبلمان باید دقت داشت تا از چوب استفاده شده باشد .
تمامی عناصر به کار رفته در سبک روستیک چوبی می باشند ، چوب عنصر حیات و مایه آرامش خیال سرزندگی ، انرژی و به دور از افسردگی می باشد . همواره با استفاده از وسایل چوبی مانند مبلمان ، کتابخانه ، صندلی ، میز و یا همچنین استفاده از ظرف های چوبی شما می توانید فضای داخلی ویلای خود را رویایی تر کنید .
میز و صندلی ها در سبک روستیک چوبی می باشند ، شما نیز با گزینش این نوع میز و صندلی می توانید زیبایی را در خانه خود چندین برابر کنید .
نکاتی که باید در انتخاب سبک روستیک بدانید
از نکاتی که باید در هنگام انتخاب این سبک دقت کنید این است که از استفاده کردن وسایل مجلل خودداری نمایید . به عنوان مثال به کار بردن پرده های مجلل ، سرویس خواب سلطنتی و از این قبیل موارد در این سبک اشتباه می باشد . چوب و سنگ از عناصر جلوه بخش در سبک روستیک به حساب می آیند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

سبک روستیک در دکوراسیون داخلی چگونه است ؟

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


در وهله اول شاید شما به این بیندیشید که این دو سبک کاملا مشابه به هم هستند و ظاهری مطابق به هم دارند ، اما بد نیست بدانید که این دوسبک کاملا هم شبیه به هم نیستند و ویژگی هایی که دارند آن ها را ازهم متمایز کرده اند . سبک کلاسیک بیانگر ظاهری اشرافی گری و زرق و برق گرایی است که در اروپایی دوران باستان دوران اوج خود را سپری می کند .
کابینت های سبک کلاسیک کاملا سبکی مجلل و باشکوه دارند که زرق و برق را در خود جای داده اند در حالی که کابینت هایی که به سبک نئوکلاسیک هستند سبکی جدید می باشند که هم دارای سبک مدرن و هم سبک کلاسیک می باشند . این کابینت با اینکه ظاهری به شکل کلاسیک دارد اما همچون سبک مدرن ساده ، جا دار و امروزی می باشد .

کابینت های سبک مدرن
برخلاف سبک کلاسیک ، کابینت های مدرن در نهایت سادگی و با کم جزئیات ترین و طرح های ظاهری در بازار عرضه می شوند . کابینت های مدرن در حین سادگی و بی آلایش بودن ، دارای ظاهری کاملا شیک و مدرن اند . از همین رو افرادی که به دنبال ایجاد فضایی ساده و بی آلایش هستند آن را بر می گزینند .
کابینت های مدرن در متریال های متفاوتی ساخته می شوند که از محبوب ترین آن ها می توان به چوب های ام دی اف ، هایگلاس و ممبران اشاره نمود . استفاده از سبک کابینت مدرن در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها باعث می شود که محیطی زیبا ، ساده و بسیار منظم به وجود بیاید و در عین حال ظاهری شیک و فوق العاده را به آشپزخانه شما می بخشد .



ویژگی های کابینت های نئوکلاسیک
از مواردی که در کابینت های سبک نئوکلاسیک استفاده می شود وجود خط های منحنی و دایره ای شکل ساده ای است که آن ها را شیک و زیباتر نشان می دهد . همان طور که کمی قبل تر اشاره نموده ایم تنوع در طرح و رنگ این کابینت ها بسیار بالا است و سازندگان آن ها را در رنگ ها و طرح های بسیاری متنوعی به بازار عرضه می کنند تا خریداران مطابق با سلیقه و دکوراسیون داخلی ویلای خود آن ها را بر گزینند . اما از پر کاربردترین رنگ ها می توان به دو رنگ طوسی و سفید اشاره نمود که به تمامی دکوراسیون ها مچ شده و فضایی شیک را به وجود خواهد آورد .
از دیگر ویژگی های این سبک ها می توان به سایز های مختلف آن اشاره نمود ، آن ها می توانند در سایز های کوچک و بزرگ ساخته شوند و شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید آن ها را مورد استفاده خود قرار بدهید . همچنین این کابینت ها ظاهری بسیار ساده ، منظم و شیک دارند که نظم و طرح های با توجه به دقت و حساسیت بالای طراحان ایجاد شده اند . در طراحی کابینت های نئوکلاسیک از رنگ های ملایم و سرد استفاده شده است تا نقش ریشه های تاریخی را به نمایش بگذارند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک را بشناسید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


از آن جا که شرایط امروزی افراد زیادی را ناگزیر به آپارتمان نشینی کرده است و از طرفی هم خانه ها نیز دارای متراژمحدودی هستند . به همین خاطر سبب شده دیزاینر ها از فضای داخلی خانه نیز نهایت استفاده را ببرند و جایی را بلااستفاده رها نکنند و فضای موجود در خانه خود را مدیریت کنند به همین جهت کمد دیورای به کمک آنان آمده است به طوری که با قفسه بندی های اصولی می توانند با نظم وسایل خانه از لباس ها گرفته تا رخت خواب ، اتو و یا هر وسیله ای که جای مشخصی ندارد را در آن بگذارنند و به خانه سر وسامان بدهند.
اما از آن جا که قسمت هایی از کمد دیواری بسیار کاربردی هستند باز و بسته کردن درب آن نیز کمی درد سرساز است چراکه قسمتی از خانه را نیز اشغال می کند و همچنین به مرور گیره آن نیز خراب می شود . اما درب های ریلی بدون اشغال کوچک ترین فضا باز یا بسته می شوند. در ادامه با ما باشید تا شما را با این درب ها نیز آشنا کنیم .
شما می توانید متریال های مختلف را برای ساخت کمد دیواری خود انتخاب کنید . جنس این نوع کمد دیواری نیز متفاوت است چوب های گلاس ، ممبران یا حتی با شیشه هاهم تهیه می شوند. شما می توانید با درنظر گرفتن ویژگی و مزیت های هر کدام یکی از آن ها را برای کمد دیواری خود تهیه کنید. شما می توانید برای زیبایی بیشتر چوب و شیشه های مات و مقاوم را با هم تلفیق کنید و زیبایی چند برابری را به نمایش بگذارید .
اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کمدهای دیواری ریلی متناسب با سبک مدرن بوده که استفاده آن ها در سبک کلاسیک نیز کمی توذوق می زند .
همچنین استفاده از یراق ‌آلات با کیفیت یکی از مهم ‌ترین نکات در ساخت کمد به خصوص درب ریلی است . چراکه با استفاده از ابزارهای ارزان قیمت سبب تخریب زود موقع آن می شود .
اما معایب کمد دیواری ریلی
یکی از معایب کمدهای ریلی این است که درب‌ های آن به صورت همزمان باز نمی ‌شوند و نمی ‌توان در یک لحظه از تمام فضای کمد استفاده کرد، در کمدهای معمولی درب ‌ها به طور کامل باز شده و می ‌توان هم زمان از تمام فضای کمد استفاده کرد. در این حالت قرار دادن وسایل در کمد سخت ‌تر می ‌شود.
مشکل دیگر کمد ریلی، نصب صحیح ریل ‌ها بر روی کمد است در صورت موازی نبودن ریل‌ ها، حرکت درب‌ ها را با مشکل مواجه می ‌کند. پس برای جلوگیری از این موارد سعی کنید از نیروی کارشناس در این زمینه نیز کمک بگیرید .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

کمد دیواری ریلی  و هر آنچه که باید در رابطه با آن بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


از روش های بسیار مدرن که افراد بسیاری امروزه برای خانه خود چه در ویلاها و چه در آپارتمان ها انجام می دهند ، اختصاص دادن یک محیط ، هرچند کوچک برای اتاق لباسشویی و رخت شویی خانه است . با انجام این کار آنها می توانند قسمتی ویژه و مناسب برای لباس های خود داشته و در عین حال با تزئین و چیدمان این بخش ، دکوراسیون خاص و شیکی را در منزل خود خلق کنند .

اتاق رختشوی خانه چیست ؟
این اتاق یکی از کاربردی ترین بخش ها در هر خانه ای به خصوص در ویلاهای کوچک ، برج های ساحلی و یا آپارتمان ها محسوب میشود . چرا که می توان با استفاده از آن به بخش های داخلی نظم خاصی بخشید و دکوراسیون شیکی را ایجاد نمود . فرقی نمی کند که خانه شما کوچ باشد یا مستر و دوبلکس ، شما می توانید تنها با پیاده کردن چند ایده شیک و بسیار مدرن ، به زیبایی آن بی انجامید .
از نکات جالبی که باید به آن اشاره نمود ، این است که شما می توانید از این اتاق کاربردی در منزل خود برای شستن و خشک کردن لباس ها استفاده کنید و علاوه بر این می توانید در قسمت کمد لباس و کفش و دیگر مواردی نظیر مواد شوینده خود را قرار دهید . انجام چنین فرایندی باعث ایجاد هارمونی خاص و زیبایی می شود و قسمت های دیگر خانه شما همچون پذیرایی و اتاق نشیمن را اشغال نخواهد کرد . ایجاد چنین اتاقی برای شستشوی رخت ها می تواند باعث برقراری نظم در منزل شده و جلوه نمای سبکی مدرن و زیبا باشد .

ماشین لباسشویی در کابینت
یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که امکان آبگرفتگی در کف آشپزخانه با قرار دادن ماشین لباسشویی در آن وجود دارد . پس از همینرو بهتر است ، در صورت تمایل بر قرار دادن ماشین لباسشویی در آشپزخانه از مقاومت و نفوذ آب به دورن کفپوش آشپزخانه و مقاومت کفپوش کاملا اطمینان خاطر داشته باشید .
در صورتی که در آپارتمان زندگی می کنید حتما حتما باید این نکته را مد نظر داشته باشید ، چرا که با نشت آب از کفپوش آشپزخانه ، ممکن است طبقه های زیرین نیز درگیر این مشکل شده و مزاحمت و ناراحتی ایجاد شود . از ایده های جالبی که می توانید از آن استفاده کنید قرار دادن ماشین لباسشویی درون کابینت می باشد که بسیار مطمئن و کارآمد است .
دکوراسیون اتاق رخت شوی خانه
در صورتی که یک اتاق بخصوصی برای اتاق لباسشویی در نظر گرفته اید ، بهتر است که دکوراسیون اتاق شما شیک و ساده باشد . می توانید از شلف های نظم دهنده نیز برای جایگذاری و چیدمان مواد شوینده ، حوله ها و حتی سبد لباس ها استفاده کنید . این گونه از تمامی فضاها بهترین استفاده را کرده اید و هم جای کافی برای رفت و امد و دیگر وسایل خواهید داشت .

https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

نحوه انجام دکوراسیون و چیدمان اتاق رختشویی

  • بخشی آفیشیال