بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۵۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید شما هم از افرادی هستید که در انتخاب خانه وسواس زیادی داشته باشید و هر خانه ایی را که نگاه می کنید بنا به دلایلی نپسندیده اید . اما آخرین بار از خانه ای نقلی مطابق سلیقتان خوشتان آمده و همه چیز کاملا با سلیقه شما سازگار است اما وقتی به حمام آن نگاهی انداخته اید با صحنه بسیار ناامید کننده مواجه شدید. حمامی بسیار کوچک و با کاشی های بسیار معمولی ؟ که بنا به همین سبب نظر شما در این باره کمی عوض شده است. اما کمی صبر کنید شما می توانید با چند ترفند بسیار ساده این نقطه اصلی خانه با کاربرد فراوان را بسیار شیک و لاکچری نشان دهید تا حس خوب را پس از ورود به خودتان منتقل کنید. تا انتها با ما باشید تا شما را حیرت زده کنیم :
از آینه بزرگ در حمام خود بکار ببرید : آینه می تواند از گزینه های بسیار تاثیر گذار در حمام باشد . اما سعی کنید به آینه کنار شلفتان اکتفا نکنید . چراکه وجود آینه با سایز بزرگ ، زیبایی بی اندازه ای را به حمام می بخشد . اما اگر بخواهیم زیبایی آن را در حمام فاکتور بگیریم، می توانیم بگوییم با نصب آن ، نمای حمام کوچک شما بزرگ تر از پیش دیده شده و همچنین نور حمام شما نیز به طرز قابل توجهی با یک لامپ نیز بیشتر می شود .
*اما توجه داشته باشید که پس از هر بار حمام آینه را خوب خشک کنید.
شلف و قفسه ها را در حمام از یاد نبرید : این المان در حمام های کوچک بسیار ضروری است که علاوه بر زیبایی که به محیط حمام می بخشد می تواند لوسیون و شامپو های شما را نیز سامان ببخشد. شما می توانید با سرچ دراینترنت از طرح های متنوع وبسیار زیبای آن نیز برخوردار شوید. شما می توانید با قرار دادن گلدان های کوچک بر روی طبقه های شلف خود زیبایی فوق العاده را به حمام خود نیز منعکس کنید.
از وان های کوچک با انواع جنس های متنوع در بازار برای حمام خود استفاده کنید : شاید تصور کنید که وان ها برای حمام های بزرگ اختصاص دارند اما بنا به دلیل اینکه اغلب خانه ها دارای متراژمحدودی بوده وان هایی برای حمام این خانه ها نیز طراحی شده است و شما می توانید وان را با متریال دلخواه خود و همچنین به اندازه سایزحمام خود سفارش دهید .
• از کاشی های رنگ روشن با طرح های بسیار ساده استفاده کنید تا جلوه بزرگ تر و روشن تر را حمام شما نیز ببخشد.
• برای زیبا تر شدن فضا از نرده ها برای آویزان کردن حوله های خود نیز بهره بگیرید.
• دوش های قدیمی را دور بریزید و از دوش های دستی و مدرن برای حمام خود بکار بگیرید


https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

ترفند های کاربردی برای داشتن دکوراسیون لاکچری درحمام کوچک

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


شاید شما در حال دیزاین خانه جدید خانه خود باشید اما بعد از اتمام کار زمانی که بر روی مبل می نشینید تا کمی از خستگی تان در برود احساس می کنید جای یک چیز کم است. و همان لحظه است که تمام خستگی ها برجانتان می نشیند و فکر شما را مشغول به خود می کند. چیزی که بتواند نمای خانه شما را متحول سازد ؟ و دیوار خانه شما را نیز پر کند ؟
پیشنهاد ما استفاده از میز کنسول است ، بله میز کنسول . میز کنسول که همه با نام آن آشنا هستید. میزی بسیار لوکس بوده که با طرح ، جنس و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند که افزون برکارکرد هایی زیادی که در دیزاین خانه دارد می تواند به عنوان وسیله ای تزئینی نیز به شمار روند . شما می توانید این دکوراتیو را در هر نقطه ی خانه خود استفاده کنید .اما در حالت کلی برای ایجاد نمایی فوق العاده نیز یکی از دیوار های خالی خانه را برای آن نیز در نظر می گیرند.
میزکنسول چیست ؟ میز کنسول در واقع شبیه به دراور بوده اما با این تفاوت که نمای بسیار شیک و لوکس تری نیز داشته است. این میز ها با شکل های متنوع تولید می شوند. برخی از آن ها با کشو بعضی دیگر بدون کشو حتی با آینه و بدون آینه نیز طراحی می شوند و شما می توانید بنا به سلیقه خود و همچنین براساس محیطی که تصمیم دیزاین آن را دارید، میز کنسول خاص خود را انتخاب نمایید .
شاید برای شما جالب باشد بدانید که میز کنسول برخلاف نمای مدرن و بسیار لاکچری، دارای تاریخچه بسیار طولانی بوده که بنا به بررسی های صورت گرفته فهمیده شد که طراحی اولیه آن در فرانسه و ایتالیا نیز دیده شده است .
میز کنسول در نشیمن : اگر نشمین شما دارای متراژ زیادی است بدون تردید استفاده از کنسول بهترین روش برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی آن به شمار می رود . شما می توانید با استفاده از یک شمعدان ، و یا قاب عکس خانوادگی و یا دکوراتیو های جذاب بر روی آن مهمانان خود را حیرت زده کنید.
کنسول در اتاق خواب : شاید برای شما جالب باشد بدانید که میز کنسول در اتاق خواب هم استفاده می شود. برای مثال شما می توانید با قراردادن آینه بر روی آن نیز آن را تبدیل به میز توالت خود کنید. وهمچنین می توانید از کشو ها و قفسه های آن نیز به عنوان نگه داری از اسناد مدارک خود استفاده نمایید.
اما آیا میز کنسول در راهروها هم کاربرد دارد ؟ لازم به ذکر است که یکی از رایج ترین نوع آن کنسول ها ، میز های باریک هستند که بنا به اندازه ای که دارند می توانند در فضاها با متراژکم چون در کنار در ورودی یا راهرو ها نیز کاربردی باشند. همچنین شما می توانید با قرار دادن آینه بر روی آن در هنگام ورود و یا خروج ظاهر خود را ببینید.


https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

میزکنسول و هر آن چیزی که باید درباره آن بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


نمای ساختمان ها همیشه اولین بخشی از ساختمان هستند که به چشم همگان می آیند ، هر چه نمای ساختمان مقاوم تر ، شیک تر و مدرن تر باشد ، چشمگیرتر بوده و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت . در این مطلب قرار است چند نمونه از نماهای محبوب و بسیار مدرن را که به از انواع سبک مدرن هستند را به شما معرفی نماییم .

نمای مدرن فلزی
اگر نمای بیرونی ظاهری ساختمان در تعادل با فضای اطراف باشد عملکرد آن موق تر خواهد بود به گونه ای که در برابر حوادث خارجی مقاومت بالایی را خواهد داشت . نماهای فلزی در گذشته نه چندان دور در طراحی ساختمان های صنعتی و یا چند قسمتی به کار گرفته می شدند ، در حالی که اخیرا استفاده از این سبک از نمای مدرن کاربرد های بسیاری در طراحی نمای ساختمان های مسکونی دارد . لایه های نازک قابل انعطاف ، موج دار ، پارکت مانند و ضد زنگ می باشند و به گونه ای نماکاری می شوند که می توانند با مصالحی همچون چوب ، بتن ، گچ یا حتی سنگ ترکیب شوند . نماهای فلزی ترکیبی از ایده های مدرن و خلاقیت های نوین می باشد که به بالا بردن سطح ظاهری ساختمان می انجامد .

نمای سنگ طبیعی
احتمالا تا به حال بسیار با چشمان خود دیده اید که برای نمای خارجی آپارتمان های مسکونی و یا ویلاهای مازندران از نمای سنگی استفاده شده است ! ساختن سازه با نمای سنگی از دیرباز تاکنون مورد استفاده بشر بوده است که امروزه نیز درصد متقاضیان زیادی را مجذوب خود کرده است . این بافت های سنگی ظاهری شیک ، خاص و زیبا به نمای ساختمان خواهند افزود ، سنگ ها عایق گرمایش هستند و وجود چنین ویژگی عالی در این سنگ ها ، از ایجاد رطوبت در ساختمان جلوگیری می نماید .

نمای سروج و گچ
احتمالا همه شما می دانید که گچ از پرکاربرد ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز و صنایع دیگر می باشد . از طرفی می توان گفت این ماه باستانی و پرمصرف در طراحی و ساخت و ساز نماها می باشد . از مزایای استفاده و به کار گیری از گچ در بنا و سازه ها قیمت مناسب آن ها است و هم چنین همواره نقش بسیار مهمی را در طراحی و ساخت و ساز بناها اجرا می کند و انتخاب اول پیمانکاران محسوب می شود . نمای گچ نقش بسیار مهمی در زیباسازی و چشمگیر کردن نمای ساختمان ها و بنا ها دارد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

آشنایی با چند نمونه از  پرکاربرد ترین نماهای ساختمانی

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


اگر در خانه با متراژ کم زندگی می کنید ، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است که چگونه می توان از تمامی فضاهای موجود در خانه نهایت استفاده را برد . سبک خانه های کوچک می تواند همچون فضای داخلی یک برج لاکچری و شیک صورت گیرد ، فقط کافی است که از سبک و ایده های درست برای چیدمان و دگرگون کردن فضای داخلی استفاده نمود . بدون شک استفاده از مبل های بزرگ و حجیم برای خانه های کوچک اشتباه ترین گزینه برای انتخاب است ، خانه هایی که متراژ کوچک دارند باید در نهایت سادگی و شیکی از فضاهای ممکن در آن نهایت استفاده کنند .

نکات مهمی که بهتر است برای دکوراسیون داخلی خانه کوچک رعایت شوند
طراحان داخلی پیشنهاد می کنند ، در صورتی که دارای خانه کوچکی هستید از استفاده کردن فرش های بزرگ شدیدا خودداری نمایید . امروزه وجود کفپوش هایی مانند پارکت یا سرامیک ، استفاده از فرش را تا حدودی محدود تر کرده است . در این صورت بهترا ست از فرش های کوچ استفاده نمایید ، در صورتی که نیز کف خانه شما موزاییک است ، پیشنهاد می شود از موکت های رنگی برای بزرگنمایی استفاده نمایید .
بهتر است برای انتخاب تم و رنگ مناسب از رنگ های روشن استفاده نمایید چرا که این رنگ ها می توانند به بزرگنمایی فضای داخلی کمک بسیاری کنند . رنگ های سفید و کرم می توانند کمک بسیاری به این امر نمایند ، در این صورت می توانید فضایی بزرگ تر و زیباتر در اختیار خود داشته باشید . حواستان باشد در انتخاب رنگ نهایت دقت را به کار گیرید .

پیشنهاد می شود از رنگ های ملایم استفاده کنید تا فضا بزرگ تر نمایش داده شود ، در صورتی که شما در خانه کوچک خود از رنگ های تیره برای دکوراسیون داخلی استفاده نمایید نمی توانید فضایی بزرگتر را برای خود خلق کنید . همچنین بهتر است از به کار گیری المان ها و وسایل بسیار زیاد اکیدا خودداری کنید ، چرا که باعث پر شدن فضای داخلی شده و ممکن است دکوراسیون دلگیری را برایتان به وجود بیاورید .

استفاده از مبلمان ال
استفاده از مبلمان های ال مانند در متراژ های کوچک خانه می تواند گزینه ای عالی برای استفاده از فضا به نحو احسن باشد . برای اینک بتوانید از تمامی فضای های داخلی خانه خود استفاده کنید می توانید از این مبلمان ها استفاده کنید چرا که به راحتی در کنج دیوار خانه قرار می گیرند و به زیبایی دکوراسیون داخلی نیز افزوده خواهد شد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

دکوراسیون داخلی خاص برای ویلاهای کوچک

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


بازی با رنگ ها و استفاده از رنگ های مختلف در زیباسازی فضای داخلی بسیار ماهرانه و هنرمندانه می باشد . استفاده از رنگ های ملایم و شاد ، شور و نشاط را به همراه پتانسیلی از انرژی وارد ویلای شما خواهد کرد . دکوراسیون داخلی نقش بسزایی در زیباسازی خواهد داشت که شاید چگونگی داشتن دکوراسیون داخلی خاص را از مهم ترین سوالی دانست که افراد در ذهن خود دوره می کنند .

زنگ آبی نیز همچون دیگر رنگ ها دارای کابردهای فراوانی در تمام اطراف ما دارد ، آبی دریایی و مرغابی از رنگ های پیشرفته و هوشمندانه محسوب می شود که بسیار گرم هستند و در بر گرفتن رنگ ها تیره متدوال هستند . همچنین در حقیقت باید گفت رنگ آبی در دکوراسیون داخلی و نمای ظاهری بسیار بازدهی خوبی را ثابت کرده اند و از رنگ های آرام و با وقارتر به حساب می آیند . در ادامه چند ایده بسیار تاثیر گذار را باهم دوره خواهیم نمود که می توانید با استفاده از آن ها دکوراسیونی شیک را برای خود به ارمغان بیاورید .

ترکیب زنگ آبی دریایی در کنار سفید ، ظاهری بسیار دنج و روشن
استفاده از رنگ آبی در زیباسازی دکوراسیون داخلی و نمای داخلی نقش مهمی دارد اما باید بدانید که ترکیب کردن آن با رنگ سفید بسیار خاص و مبتکرانه می باشد . شما می توانید با ترکیب این دو رنگ ظاهری تماشایی و شاد را برای خود خلق کنید و از این زیبایی ها نهایت ارامش را دریافت نمایید . همچنین می توانید از طرح ها نقش های حرفه برای رنگ آمیزی و نقاشی روی دیوار استفاده نمایید و از رنگ آبی و سفید در کنار هم استفاده کنید تا آرامی و دلگرمی در فضای داخلی ویلای شما موج بزند .
اگر دقت کرده باشید در هتل ها و یا برج های لوکس استفاده از رنگ سفید و آبی حتی برای بخش کوچکی از دیزاین استفاده می شود تا ظاهری خاص و هنرامندانه خلق نمایند . رنگ آبی از رنگ های پر شور در دنیای رنگ هاست که می توان از آن در هر فضایی استفاده نمود .

کاشی دیوار را آبی کنید
در اولین قدم میتوانید از رنگ آبی برای دیزاین کاشی های خانه خود استفاده نمایید به عنوان مثال می توانید برای ایجاد روحیه ای سر زنده می توانید از رنگ آبی برای رنگ آمیزی و یا حتی از کاشی های آبی برای زیباسازی فضای داخلی آشپرخانه نیز استفاده نمایید .
به جرات می توان گفت رنگ آبی بازدهی متقابل بسیار بالایی را در هر بخش خواهد داشت . این رنگ به دور از زرق و برق های اضافی است و به کارگیری از آن می تواند ظاهری ساده و مدرن را برای شما به وجود بیاورد .
https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی و بازی با این رنگ در زیباسازی فضای داخلی

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

دیوارپوش ، پوششی است که بر سقف یا بر سطح دیوار ساختمان نصب می شود و هم جهت زیبایی و خلق جلوه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد و هم سبکی تزئینی در پنل سازی چوب است که به صورت مساوی دارای شیار در سطح آن می باشد .
بهتر است بدانید استفاده از دیوارپوش ها برای فضاهای مسکونی جلوه زیبایی در ظاهری و دکوراسیون نخواهد در حالی که استفاده از دیوارپوش ها در مکان های تجاری و اداری ظاهری شیک به فضای داخلی خواهد داد . در حقیقت استفاده از دیوارپوش های شیک فضاهای اداری را بسیار شیک و رسمی تر خواهد کرد .

دیوار پوش های چوبی
دیوار پوش های چوبی یکی از متداول ترین انواع دیوارپوش های محسوب می شوند . دیوار پوش های چوبی در حقیقت تخته های باریک یا پهن چوب در رنگ های روشن ، خاکستری و ... هستند که می توانید آن را کنار همدیگر به صورت افقی و یا عمودی روی دیوار نصب نمایید و به فضای دیوار خود جلوه ای بسیار خاص ببخشید .
این دیوار پوش های چوبی می توانند انواع و اندازه های مختلف داشته باشند و همان طور که اشاره نموده ایم در رنگ های مختلفی باشد تا تداخلی در دکوراسیون داخلی شما ایجاد نشود .

دیوار پوش های چرمی
دیوارپوش های چرمی نسل جدید پوشش های دیواری است که در فضاهای داخلی ساختمان مسکونی ، تجاری ، اداری ، برج ها ، هتل ها و لابی و حتی رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند . امروزه استفاده از دیوارپوش های چرمی افراد بسیاری را به دلیل ظاهری شیک و چشمگیری که دارد به خود جذب می نماید . این دیوارپرش ها نیز در انواع و سایز های مختلفی ساخته می شوند ، و می توانید در کنار هم به فرم های مختلف قرار دهید و از آن ها نیز به عنوان عایق حرارت ، عایق صدا ، ضد حریق و ... استفاده نمایید . از این دیوارپوش های نیز همچنین در سالن های کنفرانس و ادارات نیز استفاده می شود چرا که دارای خاصیت عایق صدا است و در این محیط ها نقش مفیدی را ایفا خواهد نمود .

مزایای استفاده از دیوارپوش ها که بهتر است بدانید
• سبک و با دوام
• نصب سریع و آسان و بدون دردسر
• عایق صدا و حرارت
• تنوع بسیار در رنگ
• تنوع در جنس و طرح های موجود
• مقاومت بالا در برابر ضربه
• مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید
• قابل نصب شدن در تمام سطوح
• قابل شستشو بودن و ثبات رنگ
• خاصیت غیر قابل نفوذ در برابر حشرات موذی

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

آشنایی با انواع دیوار پوش های ساختمانی

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


مسترروم یا همان Master room به اتاق بزرگ و یا اتاق بزرگ ترین فرد خانواده گفته می شود . این اتاق قطعا دارای امکانات بزرگ می باشد ، به طوری که می توان به راحتی در آن به استراحت پرداخت . مسترروم در ویلاهای بزرگ و همچنین در ویلاهای مازندران بسیار به چشم می خورند ، لازم به ذکر است که مسترروم در برج ها لاکچری و یا آپارتمان های مسکونی نیز قابل مشاهده است .

مسترروم چه ویژگی هایی دارد ؟
از بارزترین ویژگی هایی که مسترروم داراست و در ابتدا نیز به آن اشاره نموده ایم ، متراژ بزرگ آن می باشد کلمه اتاق مستر کوچک بسیار می معنی است چرا که مسترروم ها بسیار بزرگ می باشند . در حقیقت باید گفت ویلاهایی که متراژ بالای 200 متر دارند دارای مسترروم می باشند . این اتاق معمولا با تراس و یا بالکن راه دارد ، حال این تراس می تواند اختصاصی باشد هم نیز با مسترروم دیگر به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار گیرد .
در مسترروم ها قبل از ورود به سرویس بهداشتی شما به اتاقی به نام رست روم بر خواهید خورد که در اینجا با آن آشنا خواهید شد ؛ در این بخش شما لباس های خود را تعویض خواهید کرد ، همچنین نیز کمد ها و یا استند هایی برای لباس ها می باشد . در بخشی دیگر در مسترروم فضایی تقریبا 30 متری وجود دارد که محل قرار گیری تخت خواب ، پاتختی ، آباژور ، کاناپه ، مبل ، میز کار ، آینه و کنسول ، تابلو و ... است که به زیبایی چیدمان و دکوراسیون داخلی جذابیت و گیرایی خاصی می بخشد .
از دیگر ویژگی های مسترروم که باید به آن اشاره نمود ، ویو و منظره برای تماشا کردن به بیرون می باشد . معمولا این ویو و منظره در هتل ها و برج های لوکس بسیار تماشایی و حائز اهمیت است . مسترروم می تواند به جنگل و یا دریا ، کوهستان و دشت ویو داشته و زیبایی را برای ساکنین به ارمغان بیاورد . در صورتی که شما برج های لاکچری را خریداری نموده باشید ، مسترروم شما دارای ویویی رو به دریای آبی خواهد داشت .

دکوراسیون مستر روم چگونه است ؟
مسترروم می تواند مانند دیگر اتاق های موجود در ویلا و برجی که در آن ساکن هستید دارای دکوراسیون های مختلف باشد . شما می توانید بسته به سلیقه شخصی خود ، از سبک هایی چون سبک کلاسیک ، مدرن ، روستیک یا روستایی ، معاصر و ... برای چیدمان و دکوراسیون داخلی مسترروم خود استفاده نمایید .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

مسترروم به چه اتاقی گفته می شود ؟

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

نورپردازی در زیباسازی تاثیر بسیار زیادی دارد ، حال چه در اتاق پذیرایی و اتاق خواب باشد و چه در آشپزخانه ! برای نورپزدازی آشپزخانه و زیباتر نشان دادن جلوه آن بهتر است بدانید که نورپردازی اصلی را جایی راه اندازی کنید که بیشتر از جاهای دیگر نیازمند نور هستید ، و از نورهای رنگی و یا نورپردازی کمتر جهت حاشیه و زیباسازی در اطراف آن استفاده نمایید . از مهم ترین اهداف نورپردازی در آشپزخانه باید به انجام فعالیت های آشپزی در زیر نور کافی اشاره نمود ، و همچنین نیز از ایجاد کسلی و یا خستگی در آشپزخانه نیز جلوگیری خواهد نمود .

انواع نورپردازی درآشپزخانه
نورپردازی و راه اندازی آن در آشپزخانه در انواع مختلفی صورت می گیرد ک می توان به موارد زیر اشاره نمود :
• نورپردازی پایه ای
• نورپردازی کاربردی
• نورپردازی کانونی
نورپردازی دیر بخش کانتر های از راحت ترین و بهترین ایده ها برای زیباسازی فضای داخلی آشپزخانه نیز می باشد . با استفاده از نورپزدازی در بخش کانتر ها شما درخشندگی و روشنایی داخلی آشپزخانه را چندین برابر خواهید نمود . همچنین از دیگر روش های نورپردازی که امروزه در زیباسازی دکوراسیون داخلی نیز بسیار تاثیر گذار است ، استفاده از ابزارهای روشنایی در زیر کابینت ها می باشد . این روش از فوق العاده ترین ایده ها برای دکوراسیون داخلی و نورپردازی اشپزخانه علی الخصوص در ویلاهای مازندران می باشد .
چرا که در این استان سرمایه گذاران بسیاری جهت سرمایه گذاری حضور دارند و علاقمند به خرید ویلاهای لوکس و زیبا هستند ، از همین رو نورپردازی می تواند توجه بیشتر خریداران و سرمایه گذاران را به خود جذب نماید . استان مازندران به دلیلی توریستی بودن همواره در حال توسعه و ساخت و ساز می باشد ، به همین علت زیبایی در ویلاها ، آپارتمانها و در برج های آن حرف اول را در استان می زنند .

از اولین اقداماتی که افراد هنگام آشپزی به سراغ آن خواهند رفت روشن کردن چراغ های کابینت های اشپزخانه می باشد چرا که در حین اشپزی نورپزدازی و روشنایی وجود داشته باشد .
از دیگر راه های روشنایی و زیبایی نورپردازی آشپزخانه ها استفاده از لامپ ها و یا چراغ های آویز از سقف می باشد . استفاده از این روش های نورپردازی هم زیبایی و هم نورانی تر شدن فضای داخلی را برای شما به ارمغان خواهد اورد . آشپزخانه همچون دیگر بخش های داخلی ساختمان حائز اهمیت می باشد چرا که تقریبا می توان گفت بیشترین وقت افراد در آن سپری می شود. لازم به ذکر است آشپزی کردن در ساعات شبانه در نور کم می تواند مشکل ساز باشد از همین رو استفاده از لوستر ها و یا چراغ های آویز و راه اندازه یک نورپردازی استاندارد می تواند از ایجاد خستگی و یکنواختی جلوگیری نماید و همچنین از ایجاد مشکلات دیگر نیز پیشگیری نمود .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

نوپردازی آشپزخانه چه تاثیر در زیباسازی آن دارد ؟

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


داشتن اتاق کار مناسب بهتر است ابتدا سلیقه شخصی و روحیه متناسب با شغل خود را پیدا نمایید . انتخاب سبک مناسب از دکوراسیون برای اتاق کار امروزه از چالش برانگیز ترین انتخابات محسوب می شود . از مهم ترین نکاتی که باید به آن ها توجه داشته باشید ، انتخاب رنگ ، و سبک مورد پسند می باشد که به روحیه و سبک داخلی اتاق شما کاملا سازگار باشد .
اولین اصل طراحی دکوراسیون تناسب رنگ است که مهم ترین عامل تاثیر گذاری در ظاهر دکوراسیون اتاق کار محسوب می شود . جالب است بدانید که انتخاب رنگ مناسب می تواند روحیه شما را دگرگون کند و باعث درخشان و نورانی جلوه دادن اتاق کار شما می شود . بهتر است بدانید استفاده از رنگ های جیغ نه تنها باعث زیبایی بخشیدن به اتاق شما نمی شود ، بلکه باعث کوچک تر نمایان شدن فضای داخلی و حتی شلوغ شدن فضا خواهد شد . توصیه می شود از استفاده از رنگ های تند و زننده برای دکوراسیون داخلی شدیدا خودداری نمایید .

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن در اتاق کار چگونه است ؟
طراحی دکوراسیون داخلی مدرن در اتاق کار یک جنبش اجتماعی در طراحی داخلی میباشد که نیاز ها و خواسته های شما را تا حد ممکن پوشش خواهد داد . محیط داخلی اتاق کار باید سرشار از آرامش ، نشاط و سرشار از انرژی و پتانسیل مثبت باشد ، از همین رو بهتر است از عناصری که باعث ایجاد روحیه ای لطیف می شود استفاده نمایید .
بهترین گزینه استفاده از اکسسوری های ریز و سفید رنگ میباشد حتی می توانید در صورتی که به گیاهان و گل های زینتی علاقمند هستید از آن ها استفاده کنید . گیاه کاکتوس از جمله گل هایی است که در تمامی ویلاها ، اپارتمان ها و حتی هتل ها و برج ها یافت می شود چرا که نیاز به رسیدگی کمتر داشته و زیبایی فضای داخلی را نیز دوچندان میکند .
در کوراسیون به سبک مدرن بهترین گزینه استفاده از رنگ های طوسی و یا سفید میباشد ،این رنگ ها سرشار از انرژی و پتانسیل مثبت بوده و کمک فراوانی به دفع نیروهای منفی می کنند . شما می توانید بیشتر عناصر را به رنگ طوسی گرفته و گلدان ها و یا اکسسوری ها را به رنگ سفید انتخاب نمایید .
در سبک مدرن استفاده از شلوغی ها و اکسسوری های بزرگ و مجلل منع می شود ، چرا که این سبک عاری از هر گونه اشرافی گرایی و ایجاد شلوغی است . سبک مدرن به دلیل سادگی و در عین حال شیک بودن ، مورد پسند بسیاری از افراد است که امروزه حتی برای دکوراسیون داخلی ویلاهای خود نیز از آن ها استفاده می کنند .
https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دکوراسیون مدرن برای دفتر کار ، انتخابی شیک

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


به کار گیری از عنصر چوب در دکوراسیون داخلی و استفاده از آن ها در تمامی سبک های چیدمان امروزه بسیار خاص و شیک می باشد . انتخاب عناصر چوبی علاوه بر زیبایی و شیک بودن و نزدیکی به سبک کلاسیک ، باعث ایجاد حس ارامش و اسایش در فضای داخلی می شود چرا که چوب عنصری طبیعی است که حاصل درختان طبیعت است ، و به همین علت به خودی خود باعث ایجاد ارامش و سرزندگی در فضای داخلی می شود .
دراور های از المان های پرکاربرد در دکوراسیون داخلی ویلاها هستند ، چرا که می توانید هم بر روی ان ها وسایل مورد نیاز و مورد علاقه خود را چیدمان نمایید و هم می توانید از کشو های آن استفاده ای بهینه داشته باشید . استفاده از کشوهای دراور به شما این امکان را می دهد تا نظم و ترتیب را برای خود به ارمغان بیاورید .

از مزایای طراح هایی که با چوب ساخته می شوند ، چه وسایل راحتی و چه مبلمان ها همگی ظاهری بسیار شیک و چشمگیری دارند . دارور ها امروزه از پرکاربرترین وسایل در اتاق خواب ها هستند ، چرا که با اشغال کردن کمترین فضا بهترین گزینه برای چیدمان وسایل شما محسوب می شود .
امروزه به دلیل انتخاب زندگی آپارتمانی به جای زندگی در ویلای شخصی ، افراد جاهای کمتری برای زندگی در اختیار دارند چرا که متراژ خان های آپارتمانی هر چند هم بزرگ باشه شما به راحتی نمی توانید ازادی عمل برای ایجاد تغییرات دلخواه داشته باشید . از همین رو استفاده از دراور ها انتخابی مناسب برای چیدمان و مرتب کردن وسایل مورد نیاز که از همه مهم تر لباس ها هستند ، می باشد .
همچنین شما می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی همچون ادکلن ها ، اسپری ها و ... را بر روی ان چیدمان کنید و از ایجاد زیبایی بر روی دراور لذت ببرید . در صورتی که شما سبکی مدرن ، ساده و شیکی را انتخاب نموده اید می توانید از گلدان و یا شمع به همراه جای شیک برای چیدمان بر روی دراور استفاده کنید تا از ایجاد شلوغی و بهم ریختگی جلوگیری نمایید .

در سبک کلاسیک شما می توانید از مجسمه های کوچک نیز برای چیدمان بر روی ان ها استفاده نمایید که این نیز بستگی به سلیقه شخصی شما دارد . لازم به ذکر است سبک آینه ای که برای آن استفاده می کنید نیز بسیار مهم می باشد ، در صورتی که شما تمایل به سبک مدرن دارید باید از آینه ای به سبک ساده و بدون طرح استفاده نمایید . اما در حالی که سبک کلاسیک مورد پسند شماست باید آینده دراور خود را طرح دار و به همراه حکاکی های زیر که ظاهری اشرافی و تجمل گرایی دارند انتخاب نمایید . شما در هر سبکی از دکوراسیون می توانید از عنصر چوب استفاده کنید ، چرا که داوم و مقاومت بالایی دارند . دراور های چوبی عمر طولانی تری نیز نسبت به جنس های دیگر دارند .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

دراور چوبی ، گزینه ای درست برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب شما

  • بخشی آفیشیال