بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۱۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


واریوم
واریوم ممکن است بسیار کوچک و مناسب برای نگهداری روی یک میز باشد ، مانند تراویوم و یا آکواریوم ممکن است سازه ای بسیار بزرگ باشد که امکان پرواز گونه های نگهداری را داشته باشد . شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که فرق بین واریوم و آکواریوم در چیست ؟

در جواب به این سوال باید بگوییم در آکواریوم شما از جانوران آبزی نگهداری می کنید در حالی که با داشتن ویواریوم شما می توانید جانوارن غیر آبی و نیمه آبی را نیز نگهداری کنید . گیاهانی که برای این سیستم می توان استفاده نمود ، گیاهان سازگاربا زندگی شهری بوده و به طوری که شما بدون نیاز به نور نیز می توانید از آنها مراقبت کنید ، این نگهداری تنها نیاز مند به نور خورشید نخواهد بود و می توانید تنها با لامپ نیز از آن ها مراقبت کنید . البته باید بدانید که هیچ نوری جایگزین نور طبیعی نخواهد بود ، افرادی که در ویلاهای مازندران و یا حتی در برج های ساحلی این استان زندگی می کنند به راحتی می توانند با داشتن ویواریوم ، زندگی خود را جذاب تر کرده و به زیبایی محیط داخلی ویلا و برج خود بیفزایند .

با شهری شدن زندگی افراد و سرمایه گذاری کردن آن ها بر روی آپارتمان ها و یا برج های ساحلی و یا حتی ویلاهایی که به مرکز شهر نزدیک هستند، بی شک از زیبایی ها و طبیعت و حتی گردش به دورن شهر دور شده اند ، داشتن تراویوم و یا آکواریم می تواند حس زندگی و انرژی و پتانسیل مثبت را برای آن ها به وجود بیاورد .
این سیستم نیازمند رسیدگی روزانه نخواهد بود و در صورت اینکه شما نیازمند به رفتن به سفر هستید حتی اگر بلند مدت باشد ، مشکل ساز نخواهد بود و به راحتی به زندگی و رشد خود ادامه می دهند .
تراویوم
تراویوم در لغت به معنی باغ شیشه ای است و عبارتند از محیطی است که برای پرورش و نگهداری گیاهان و به بیان دیگر محیطی برای ایجاد ریز افلیمی با رطوبت بالا برای گیاهانی که بیشتر بومی جنگل های مرطوب جنوب ، مرکز آمریکا هستند مناسب است ، تراویم محیطی است که بر اساس مناطق خشک و وحشی کره زمین شبیه سازی شده است .
در این مجموعه گیاهانی مانند :
1. کراسوله ها
2. برومیده ها
3. بنفشه آفریقایی
4. و حیوانات کوچک و و حشرات و پرنده های کوچک را می توان نگهداری کرد . در تراویم های در بسته سیستم آبیاری چرخشی است ، به نحوری که آب تبخیر شده از سطح خاک و گیاهان ، به سطوحی که تراویوم را در بر گرفته اند برخورد کرده و مجدد به صورت قطرات آب به خاک بر میگردد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

واریوم و تراویوم در ویلا ها و برج های ساحلی مازندران

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


در دنیای امروزی همه ما می دانیم که هر رنگ بیانگر چه احساسات و عواطفی است ، شخصیت هر فرد بر رنگی تکیه می کند ، در حقیقت هر رنگ برای فضایی و برای ایجاد حا و هوایی خاص مناسب است . یکی از سخت ترین چالش ها انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی است که افراد در خانواده بر روی آن بسیار حساسیت نشان می دهند .
برخی می گویند رنگ سفید به یادآوری خاطرات کمک بسیاری می کند که خوشبختانه کمی تا حدودی نیز واقعیت داشته و رنگ سفید در القای حس نوستالژی چندان بی تاثیر نیست . به کارگیری از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی منازل می تواند فضا را شیک ، مدرن و دنج نمایان کند و حس آرامش را به افراد منتقل کند .

فواید به کارگیری رنگ سفید
تاثیر رنگ سفید در نورپردازی بی نظیر است ، می تواند فضا را روشن تر جلوه دهد ، به همین خاطر است که برای اتاق هایی که نورکافی به اندازه کافی به آنها نمی رسد و دسترسی آن به نور سخت است ، از رنگ سفید استفاده می شود .
انتخاب برخی از المان ها و حتی مبلمان ها آن هم به رنگ سفید ، به بزرگنمایی ، تمیزی و اوج خلاقیت و جسارت شما اشاره می کند . این رنگ می تواند قدرت و زیبایی را به رخ بکشد ، چرا که سفید رنگی فوق العاده روشن است و برخی از افراد از این رنگ دوری می کنند و سعی می کنند به صورت جزئی از سفید استفاده کنند .
آشپزخانه به رنگ سفید
رنگ سفید آشپزخانه را بزرگ ، پر نور و بسیار پاکیزه نشان می دهد و همین دلیل برای انتخاب آن کافی است ! بیشتر آشپزخانه ها مقداری رنگ سفید را در خود دارند ، اما در این جا ما توصیه می کنیم که از این رنگ به عنوان عنصر غالب آشپزخانه استفاده کنید .
برای افزایش زیبایی و به وجود آوردن هارمونی بهتر می توانید از رنگ های صورتی ، سبز ، نارنجی ، مشکی ، قهوه ای و ... به خصوص طلایی استفاده کنید که کمی از بی روحی فضا بکاهید . فراموش نکنید که گل های زنده و گلدان ها تاثیر کمی در زیبایی نخواهند نخواهند داشت ، نمی توان از تاثیر فوق العاده آن در زیبایی چشم پوشی کرد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی چه تاثیری دارد ؟

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام اخیرا اهمیت ویژه ای در منازل پیدا کرده است و اعضای خانواده تمایل دارند که این قسمت از خانه هم مورد توجه قرار بگیرد . بنابراین تلاش بر این دارند تا چیدمان خوبی را با استفاده از ترفند ها و ایده هاین ناب اجرا کنند . افراد همواره تمایل دارند وقتی را که برای بهداشت خود صرف می کنند با نظافت و زیبایی و آراستگی همراه باشد .
نکات زیباسازی سرویس بهداشتی
از نکات قابل توجهی که باید مدنظر شما باشد ، این است که دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی باید در عین شیک و زیبا بودن ، بسیار تمیز ، مرتب و بهداشتی باشد . تمیز بودن سرویس بهداشتی و حمام می تواند آن را به بهترین صورت ممکن زیبا جلوه دهد
سعی کنید قسمتی از سرویس بهداشتی را برای قرار دادن وسایل شخصی افراد بگذارید ، فراموش نکنید که دمپایی مخصوص حمام و سرویس بهداشتی را از هم تفکیک کنید و همچنین دمپایی های بچگانه نیز درون سرویس بهداشتی قرار دهید تا کودکان نیز به راحتی بتوانند از آن ها استفاده کنند . قفسه های دیواری در سرویس بهداشتی ، می تواند به عنوان نظم دهنده نیز عمل کند ، اینگونه هم وسایل مرتبط به سرویس بهداشتی و انواع شوینده مرتب خواهند بود و هم نظم دهی را به عنوان یک نظم دهنده خوب اعمال می کند .


آیا بازسازی سرویس بهداشتی ممکن است ؟
اگر به دنبال راهی کم هزینه تر و راحت هستید بازسازی سرویس بهداشتی از راه های سودمند و کارآمد است ، می توانید با به کار گیری چنین ایده ای ، به سرویس بهداشتی زیبا و مدرن برسید ، همچنین از پرداخت هزینه های گزاف نیز جلوگیری کرده اید . فراموش نکنید که برای بازسازی و نوسازی سرویس بهداشتی و حمام مهم ترین قسمت طبقه بندی دیوار و کف این قسمت و همچنین تعمیر تاسیسات و لوله کشی ها می باشد.
شما می توانید با تعویض کاشی ها و تغییر نقاشی دیوارها و بازسازی در سیستم تهویه و جابجایی قفسه ها و کاسه توالت این بازسازی و نوسازی را انجام دهید.
جالب است بدانید که چیدمان وسایلی که مربوط به شستشوی سرویس بهداشتی است ، درون این کمد ها ، به زیبایی و مرتب سازی نیز کمک بسیاری میکند . در مقابل شما می توانید از فضای در اختیار داشته استفاده بهتری ببرید ؛ به عنوان مثال قرار دادن گلدان با گل مصنوعی یا طبیعی درون حمام ، استند نگهداری جارو و براش های بهداشتی و ....می تواند گزینه های مناسبی برای چیدمان محسوب شود .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

ترفند های مدرن زیباسازی سرویس بهداشتی منازل

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


زبان رنگ ها در تمامی مراحل زندگی و بخش های مختلف کاری و دکواسیون داخلی بسیار گسترده و تاثیر گذار است . در این بخش رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی پر کاربرد هستند را بررسی می نماییم و از اثرات روانشناختی آن ها شما را مطلع خواهیم نمود .

رنگ سبز
از اثرات روانی رنگ سبز باید به شبیه بودن به رنگ طبیعت و ایجاد آرامش در خانه اشاره نمود . اثرات روانشناسی این رنگ تا حدودی شبیه به رنگ آبی است ، سبز به عنوان آرامش و وضوح ، بسیار توجه مخاطب را جذب می نماید ، این رنگ برای چشم ها بسیار آرامش بخش و تماشایی است .از رنگ های ایده آل که در دکوراسیون قابل استفاده می باشد ، رنگ سبز است ، این رنگ به دلیل ایجاد طراوت و آرامش ، انتخاب افراد خوش سلیقه و هنرمندی است که به آرامش خود و خانواده توجه بسیار داشته و در فکر زنده نگه داشتن طبیعت و احساس هنر در کانون گرم خانه هستند .

رنگ نارنجی در معماری و دکوراسیون داخلی
مسلما اولین چیزی که بعد از شنیدن دکوراسیون به رنگ نارنجی به ذهن شما می آید ، این است که این رنگ مناسب همه نیست شدت رنگ بر روانشناسی بسیار تاثیر گذار است ، بنابراین رنگ نارنجی ملایم و نارنجی با تناژ بیشتر زمین تا آسمان با یکدیگر متفاوت بوده و احساس های متفاوتی را نیز به شما منتقل می کنند . از راهکاری های مناسب این است که شما می توانید رنگ نارنجی را با دیگر رنگ ها همچون قهوه ای ، سفید یا حتی آبی ترکیب کنید تا به زیبایی دکوراسیون داخلی خود بیفزایید . رنگ نارنجی بسیار پر انرژی می باشد بنابراین بهتر است تنها رگه هایی مینیمال از این رنگ را در دکوراسیون داخلی ویلای خود به کار ببرید تا هم زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد ، و هم ایجاد حس منفی را منجر نشود .
رنگ قهوه ای در معماری و دکوراسیون داخلی
رنگ قرمز ، یکی از مهم ترین رنگ ها در معماری است ، قرمز در معماری همیشه ویژگی هایی خاص را به فضا و ساختمان منتقل می کند . این رنگ همچنین دید بسیار خوبی را ایجاد می کند و در عین حال تضمین می کند که بیننده به راحتی آن را می بیند ، در واقع به راحتی در هر مکانی قابل رویت خواهد بود . بهتر است این رنگ را با رنگ سفید و همچنین دیگر رنگ ها ترکیب کنید ، چرا که ترکیب رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی با خود رنگ قرمز ، خسته کننده و غیر معقول میباشد . برای اینکه این رنگ جذابیت بسیاری را به نمایش بگذراد ؛ باید به صورت تک و بسیار شیک در دکوراسیون داخلی منازل و دیگر اماکن کار شود .
فلسفه رنگ ها داستانی طولانی است که هر شخص بر اساس دانسته ها و تجریبات و علاقمندی خود ، آن ها را تفسیر می کند . از همین رو هر شخصی می تواند با استفاده از ایده ها و خلاقیتی که دارد ، رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کرده و زیبایی را بیافریند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

روانشناسی رنگ های پر کاربرد در دکوراسیون داخلی که به شما کمک می کند

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


لمبه از متریال های کاربردی در ساختمان سازی و طراحی دکوراسیون داخلی بوده که به دلیل مزیت های بیشمار بسیار مورد توجه قرار می گیرد . معمولا این نوع متریال از چوب کاج ساخته می شود که به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر قارچ و حشرات و همچنین رطوبت ایده آل در طراحی دکوراسیون خانه نیز می باشد . به همین جهت ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با متریال لمبه که از قدیم تا به امروز در ساخت ویلا در شمال بکار می رود نیز آشنا کنیم ؛ پس با ما همراه باشید .
از آن جا که ویلا سازی و خرید ویلا در شهرهای ساحلی شمال از گزینه هایی است که این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ به همین منظور زیبایی و ظاهر دکوراسیون داخلی ویلاهای شمالی از بخش های بسیار مهم در ساختمان سازی به حساب می آید. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی با الهام از متریال های گذشته مصالح زیادی چون لمبه نیز در راستای بهره وری بهتر تولید و فناوری می شود که در کنار قابلیت های گوناگون نیز زیبایی تمام عیاری را به نمایش می گذارد .

کاربرد لمبه در ساخت ویلا
شاید در ابتدا این نام ابهاماتی در ذهن شما نیز ایجاد کرده باشد اما لمبه در معماری همان الوار های چوبی بوده که با متصل شدن با یکدیگر نیز سطح عریضی را ایجاد می کنند. لمبه طوری ساخته می شوند که به راحتی از یکدیگر جدا و مونتاژمی شوند که به همین جهت این امکان را برای شما فراهم می آورد که در جای دیگر نیز نصب شود . لمبه با ضخامت های گوناگون به عنوان متریال اصلی در ساخت خانه باغ و آلاچیق ها نیز بکار می رود. اما کار برد های دیگر لمبه :
1. دیوار پوش
2. کفپوش
3. ساخت سقف
4. سقف کاذب
5. پارتیشن چوبی
6. قرنیز
7. نمای ویلاها

پس اگر خانه و یا ویلای قدیمی ساخت دارید می توانید از لمبه به عنوان زیبا سازی و همچنین مقاوم سازی خانه خود نیز بکار بگیرید و از زبیای آن نیز لذت ببرید.
چوب ایده ال لمبه :
لمبه از چوب های مختلفی ساخته می شود چوب نراد ، ساسنا ، یولکا و.... اما همانطور که پیش تر گفته شد چوب درخت کاج به دلیل مقاومت بسیار بالا و همچنین ارزان قیمت بودن در ساخت لمبه کاربرد بیشتری نیز دارد .

اما مواد های دیگر در ساخت لمبه
• چوب پلاست
• پی وی سی
• فلز

لمبه چوبی چه مزایای دارد ؟
این متریال در کنار زیبایی بی نظیری که در دکوراسیون داخلی خانه نیز ایجاد می کند قابلیت های متعدد دیگری داشته که به همین جهت سبب شده تا طرفداران خاص خود را نیز داشته باشد در ادامه به چند مورد از مزیت های آن نیز اشاره می کنیم :
1. وزن پایین
2. قابلیت مونتاژ
3. نصب آسان
4. عایق سرما و گرما
5. مقاومت در برابر رطوبت و حشرات
6. مقاوم در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

هر آنچه که باید در رابطه با متریال لمبه بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


شهر وان یکی از شهر های دیدنی در کشور ترکیه است ، بیشتر سفرهایی که از ایران به این شهر صورت می گیرد ، از طریق مرز زمینی تبریز به شهر وان نیز انجام می گردد . شهر وان در قسمت شرق کشور ترکیه واقع شده است ؛ از ویژگی های ویژه این شهر که احتمالا به گوش شما خورده است ، وجود گونه های نادری از گربه ها در اطراف دریاچه وان می باشد . این گربه ها دارای چشمانی دو رنگ هستند ، و علاقه بسیاری به شنا کردن در دریاچه بزرگ وان دارند .
تمدن ها و پادشاهانی که بر وان حکومترانی می کردند ، هر کدام بناهای قابل توجهی از جمله قلعه وان و کلیسای صلیب مقدس و ... را ساخته اند . در ادامه به بررسی دیدنی های بینظیر این شهر زیبا می پردازیم ؛
موزه وان
موزه وان در شهر زیبای وان دارای آثار دست سازی از دوره های مهم تاریخ ترکیه است ، دوره های پیش از تاریخ ، اورارتو و ترک عثمانی می باشد . این موزه به بخش های مختلفی تقسیم شده است ؛ در حیاط داخلی ، کتیبه هایی با خط میخی و لوح های حکاری قرار داد . در محوطه اصلی ، سنگ قبرهای اورارتو با نوشته های خطی دیده می شود ، در طبقه پایینی سفالگری های تراکوتا ، جواهرات طلای اورارتو و آثار دست ساز برنزی و همچنین در طبقه بالایی سفالگری های بیشتر ، سکه های باستانی و نوشته های خطی وجود دارد .

جزیره آختامار
در افسانه ها آمده است که نام این جزیره از عشق متولد شده است ، مردی عاشق دختری از این جزیره شده بود ، هر شب از دریاچه وان عبور می کرد تا دختر را ببیند ، روزی که به دیدن دختر به این دریاچه سفر کرده بود ، در موج های خروشان با قایق غرق شده و در حال غرق شدن نام دخترک را بر زبان می آورد ، نام آن دختر آختامار بود . معماری این کلیسا قابل توجه است ولی آثار هنری روی دیوارهای بیرونی که منظره هایی برگرفته از انجیل هستند ، بسیار قابل توجه و زیباتر می باشند .

قلعه هوشاپ
قلعه هوشاپ در صخره های ساحل هوشاپ واقع شده است ، در افسانه های محلی آمده که مقامات حکومتی دستان قلعه ، مردی کرد به نام محمود سلیمان ، را قطع کردند تا نتواند قلعه دیگری بسازد که با هوشاپ رقابت کند . این قلعه در سال 1643 ساخته و به قلعه های داخلی و خارجی تقسیم شده است ، چهل برج از قلعه بیرونی محافظت میکند که یک مسجد و چندین اقامتگاه دارد . همچنین از طرفی دیگر نیز قلعه داخلی در نور برونزد قرار گرفته است و سه حیاط دیواری دارد که در دو طبقه از هم جدا شده اند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

دیدنی های بی نظیر شهر وان در ترکیه

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


برق از آن دسته از انرژی ها هست که جایگزینی آن غیر ممکن است و علاوه بر این ، انرژی زیادی برای تولید آن استفاده می شود تا ما بتوانیم زندگی آسوده تری داشته باشیم. بنابراین صرفه جویی در مصرف برق کاری است که همه ی ما باید انجام دهیم اما چگونه ؟


روشنایی
یکی از راههای صرفه جویی در مصرف برق استفاده از نور طبیعی برای روشنایی است. بهتر است تا جای ممکن از نور طبیعی خورشید به جای نور مصنوعی استفاده کنید. مهم نیست که در دفتر هستید یا در خانه ، این یک راه خوب برای صرفه جویی در مصرف برق است. استفاده از نور طبیعی باعث خوشحالی بیشتر در محل کار و خانه می شود.

تعویض لامپ های قدیمی در ویلاها
شاید شما از اهمیت زیاد این موضوع اطلاع ندارید یا از آن بی خبر هستید! اما گاهی فقط یک قدم کوچک برای تعویض لامپ های قدیمی در ویلاها ، تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت. جایگزینی لامپ های رشته ای با لامپ های LED کم مصرف نه تنها در مصرف برق صرفه جویی می کند ، بلکه نور بیشتری را برای ویلا و منازل به ارمغان می آورد. خوب است بدانید که استفاده از لامپ های رشته ای باعث هدر رفتن 98٪ انرژی گرمایی می شود. در مقابل ، لامپ های به اصطلاح کم مصرف ، علاوه بر مصرف انرژی کمتر ، طول عمر بیشتری نیز دارند.

لوازم اضافی را از برق بکشید
آیا می دانید که وسایل برقی که خاموش هستند اما در دوشاخه برق قرار دارند ، برق مصرف می کنند. حتی دستگاهی مانند قهوه ساز برای مدت طولانی پس از استفاده و خاموش شدن برق مصرف می کند.
استفاده از تلفن سیمی با دکمه روشن / خاموش کار را آسان تر می کند. کابل اجازه می دهد تا چندین دستگاه به برق متصل شوند. بنابراین به جای این که مجبور شوید 5 دستگاه برقی را از برق بکشید ، فقط با جدا کردن سیم ، برق دستگاه های بلا استفاده و پریز برق را خاموش کنید.
در پایان روز کامپیوتر خود را خاموش کرده و آن را از برق جدا کنید. کامپیوترها از قدرت زیادی استفاده می کنند ، بنابراین برای صرفه جویی در انرژی و هزینه بهتر است آن را از برق جدا کنید.

استفاده از وسایل برقی کم مصرف در ویلاها
در گذشته سازندگان لوازم برقی توجه چندانی به میزان مصرف برق در دستگاه مورد نظر نداشتند. اما در حال حاضر در لوازم الکتریکی جدید ما در این زمینه با رویکرد جدیدی روبرو هستیم و اکثر این وسایل علاوه بر کارایی و عملکرد بهتر بهینه سازی شده اند و هنگام استفاده از آن ها برق کمتری مصرف می شود.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

روش های موثر در صرفه جویی مصرف برق در ویلا را بشناسید !

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


جادوی رنگ را در دکوراسیون داخلی دست کم نگیرید ما در این مطلب سعی داریم با تلفیق دو رنگ نارنجی و آبی از دو گروه متفاوت دیزاین داخلی خانه شما را نیزبسیار خاص و زیبا تر از پیش جلوه دهیم تا نگاه هر بیننده ای مجذوب دکوراسیون داخلی خانه شما کنیم . رنگ نارنجی و آبی خود به تنهایی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد حال با ما همراه باشید تا شما را از زیبایی هایی که این دو رنگ در کنار هم خلق می کنند نیز نگاه کنیم .
می دانید که بکار بردن رنگ روشن در دکوراسیون داخلی نیز خانه شما را بسیار دلباز و نورانی تر نشان می دهد به همین دلیل استفاده از رنگ های تیره از ترس های بسیاری از افراد برای دیزاین داخلی ویلا در شمال نیز مبدل شده است. شاید تا به اینجا حق با شما باشد! اما ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با دنیای جدیدی از رنگ ها آشنا کنیم تا با استفاده اصولی بتوانید یک اتاق معمولی را به فضای خارق العاده تبدیل کنید به طوری که به هیچ عنوان محدود بودن متراژخانه نیز به چشم نیاید ، پس با ما همراه باشید.
بد نیست بدانید که رنگ آبی و نارنجی نیز مکمل یکدیگر هستند ؛ به طوریکه رنگ آبی با تناژملایم خود احساس آرامش را به فرد نیز القا می کند و از طرفی نارنجی انرژی بالایی را به اطراف نیز ساطع می کند پس ترکیب این دو رنگ می تواند سبب تعادل و هماهنگی دیزاین داخلی ویلا در شمال شود. شما با بکار گرفتن مقدار کمی از رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی می توانید یکنواختی را از خانه خود دور کنید. نارنجی منبعی از انرژی بوده که به همین سبب آن را رنگ خوشبختی و انرژی نام نهادند.
نارنجی تیره : رنگ نارنجی تیره رنگی بسیار چشمگیر بوده و استفاده بیش از اندازه آن می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. شما می توانید با انتخاب چند کوسن نارنجی پرتقالی بر روی مبل آبی بسیار ملایم ، شیری ، سفید و یا با گذاشتن گلدان رنگ پرتقالی بر روی میز آبی روشن ، نمای بسیار جذابی را به خانه خود ببخشید.
نکته قابل توجه اینکه بهتر است برای تنوع دیداری و جذابیت بصری در کنار ترکیب آبی و نارنجی، رنگ های خنثی مثل سفید و طوسی را به جزئیات و لوازم اضافه کنید. رنگ سفید در کنار تنوع دیداری جذابیت بصری ایجاد می کند . مبل سفید و کوسن طلایی در کنار تابلوهای نارنجی و رنگ آبی در لوازم، مکانی روشن و هیجان انگیز به وجود آورده است. شما با یک انتخاب جسورانه می توانید حال و هوای پذیراییتان را به کلی تغییر دهید .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

 رنگ نارنجی و آبی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


از قسمت های ویژه ای که بسیار نیازمند توجه است ، باید به آشپزخانه اشاره نمود ، رنگ دیوار های آشپزخانه و همچنین وسایل و کابینت ها تاثیر بسیار زیادی را در زیبایی این بخش از ویلای مازندران شما ایفا می کنند . علی الخصوص اگر آشپزخانه اپن باشد و از قسمت های مختلف خانه قابل مشاهده باشد ، باید توجه بسیار ویژه ای به تمامی ریزه کاری ها و جزئیات آشپزخانه داشته باشید .

همانطور که می دانید اکثر آپارتمان های مسکونی و برج های ساحلی و برخی از ویلاهای مازندران و شمال به صورت اپن و باز طراحی می شوند که امروزه سبکی خاص را برای همگان تداعی می کند . پس باید بدانید که انتخاب رنگ مناسب برای دیوار آشپزخانه شما می تواند مهم ترین زمینه سازی برای دکوراسیون داخلی شیک و زیبای آن محسوب شود . توصیه می شود برای دیزاین آشپزخانه ها از رنگ های گرم و خنثی و یا روشن و شاد استفاده کنید ، چرا که باعث ایجاد احساس راحتی و صمیمیت بیشتری در فضای آشپزخانه می شود و زیبایی را دوچندان میکند .

همچنین در صورتی که قصد فروش ویلا یا آپارتمان خود را داشته باشید ، داشتن رنگ روشن در آشپزخانه ملاکی موفق برای فروش و جذب سایر افراد به حساب می آید . شاید شما نیز علاقمند به استفاده از رنگ های تیره و سرد باشید ، رنگ هایی همچون طوسی ، سفید و یا آبی تیره می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد ، جالب است بدانید که به کار بردن از این رنج از رنگ ها مانع از ایجاد احساس گرسنگی در شما شده و یا از پرخوری افراد می کاهد .
مهم ترین نکته برای انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه در نظر گرفتن سلیقه افراد خانواده است ، رنگ سفید رنگی است که با تمامی رنگ ها قابل استفاده بوده و می توان با هررنگی آن را ترکیب نمود . نا گفته نماند که سبک مورد پسند شما نیز در انتخاب رنگ آشپزخانه ویلای شما بی تاثیر نیست ؛ به عنوان مثال اگر علاقمند به سبک مینیمال و یا مدرن هستید ، باید بدانید که این دو سبک ترکیبی از رنگ های ساده و ملایم هستند ، یا سبک کلاسیک برگرفته از رنگ های سلطنتی همچون قرمز ، قهوه ای ، زرشکی ، کرم ، طلایی ، شیری و ... است .

رنگ قهوه ای برای آشپزخانه
با توجه به اینکه رنگ قهوه ای یکی از رنگ های طبیعت به حساب می آید استفاده از آن باعث می شود که فضای زیبایی در آشپزخانه شما به وجود بیاید. مخصوصا اگر این رنگ قهوه ای با رنگ های تیره تر ترکیب شود و یکنواختی محیط شکسته شود و یکی از رنگ‌هایی که ترکیب جالبی با قهوه ای می سازد رنگ سبز است زیرا رنگ سبز و قهوه ای در کنار هم حس طبیعت را در خانه شما زنده می کند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

رنگ دیوار آشپزخانه ویلای مازندران خود را اینگونه انتخاب کنید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


دکوراسیون اتاق دخترانه همیشه مورد توجه خانواده میباشد ، آن ها همیشه به این فکر می کنند که این دکوراسیون داخلی باید چگونه باشد ؟ آیا رنگ مناسب برای این اتاق را در نظر دارید ؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وسایل مناسب برای اتاق کودک چه مواردی هستند ؟

اضافه کردن وسایل جانبی برای زیبایی دکوراسیون داخلی
این روزها اتاق خواب ها دیگر تنها مکانی برای خواب نیستند ، پس می توان با اضافه کردن وسایل جانبی از فضا استفاده های بیشتری کرد ، به عنوان مثال می توان صندلی های حبابی چرخان را در دکوراسیون اتاق دخترانه قرار داد که مکانی منحصر به فردی را برای نشستن فرزند دلبندتان ایجاد شود .
می توانید از میز مطالعه نیر برای زیباسازی و همچنین به عنوان یک المان برای اتاق دخترانه استفاده کنید ، چرا که کودک هم می تواند از آن به عنوام میز غذاخوری استفاده کند و هم برای مطالعه و درس خواندن . در این صورت اتاق شما نیز زبیاتر خواهد شد و فضایی مفید و مدرنی را تداعی خواهد نمود .

ایده های بی نظیر برای دکوراسیون داخلی اتاق دخترانه
ترکیبی شاد و فرح بخش : برای داشتن اتاق خوابی با طراحی شیک و چشمگیر می توانید از ترکیب رنگ های صورتی شاداب یا سبز و یا رنک های شاد پاستلی دیگر برای فضا استفاده کنید ، این رنگ ها جلوه چشمگیری ایجاد می نماید و چشم نواز اتاق را دگرگون خواهند کرد . بد نیست بدانید به کار بردن پارچه هایی از جنس ساتن و یا ابریشم که براق و بسیار خاص هستند در اتاق دخترانه شما زیبایی را خلق می کنند . از بهترین رنگ ها نیز باید به رنگ نارنجی ، صورتی ، سبز و یا نیلی اشاره نمود .
نظم و ترتیب : برای داشتن اتاقی مرتب و منظم باید بدانید بازم نیست حتما از انواع قفسه ها و کتابخوانه ها استفاده کنید ، گاهی داشتن یک کمد که دارای بخش های مختلفی است نیز می تواند نظم ترتیب را برای اتاق دختر شما ایجاد کند ، همچنین این اتفاق می تواند جنبه تزئینی نیز داشته باشد ، به عنوان مثال این فضا می تواند محل قرارگیری اسباب بازی های دخترک شما باشد و حتی زیورآلات زیبای خود را نیز در این مکان نگهداری کند .

سبک جذاب و مورد پسند
معمولا برای اتاق دخترانه از سبک مدرن و یا سبک های مینیمال و فانتزی استفاده می شود که زیبایی و دگرگونی را برایش به ارمغان بیاورد . داشتن روبالشتی های رنگی و گلدار می تواند حس و حال جوان را به او منتقل کند ، همچنین نیز داشتن مبلمان مینیاتوری و چهارپایه عثمانی در دکوراسیون اتاق دخترانه نیز مناسب و دنج برای خواندن کتاب قبل از خواب فراهم خواهد کرد . داشتن آباژور کنار تخت را فراموش نکنید ، چرا که می تواند به ایجاد حس آرامش و ریلکس بودن فرزند شما کمک بسیاری می کند . سبک های مدرن و مینیمال در عین سادگی ، زیبایی های بی نظیری را برای اتاق کودک شما به وجود می آورند .
https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نکاتی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق دخترانه که باید در نظر داشته باشید

  • بخشی آفیشیال