بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۶۵ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


مکان قرارگیری ویلا
وجود امکانات رفاهی بیشتر در بعضی مکان ها باعث می شود تا قیمت ملک های موجود در آن ناحیه نسبت به سایر مناطق تغییر چشمگیری داشته شود. تفاوت بسیاری است بین قیمت ویلا های روستایی با ویلا های لوکسی که در شمالی ترین مناطق شهر وجود دارد. اگر به دنبال سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و ویلا هستید، می توانید با خرید یک ویلا در شهر های با امکانات در طی چند سال سرمایه خود را چندین برابر کنید.
اگر هدفتان از خریداری ویلا در شمال مکانی برای تفریح و استراحت است نیاز نیز هزینه های زیادی کنید. خرید یک ملک نقلی در یک محله متوسط برای شما گزینه مناسبی است. تحقیق و پژوهش در رابطه با قیمت محله ها و امکانات رفاهی مناطق می تواند به شما در انتخاب و خریداری یک ملک مناسب کمک کند.

متراژ ویلا
فرقی نمی کند قصد خرید یک زمین، خانه، مغازه، ویلا و سایر املاک تجاری و مسکونی را داشته باشید. موثر ترین عامل تعیین قیمت متراژ است. هر چه متراژ یک ملک بیشتر باشد بدون شک قیمت اش نیز زیاد تر است. اگر می خواهید برای خرید ویلا هزینه کمتری کنید، ملک های نقلی تر برای شما مناسب تر هستند.
توجه داشته باشید که نمی توان انتظار داشت دو ویلا با یک متراژ هزینه مشابه ای داشته باشد. فرض کنید یک زمین سی صد متری برای ساخت ویلا در نظر گرفته شده است، یک سوم این متراژ به ساختمان ویلا و مابقی به محوطه اختصاص یافته است. بدون شک این ویلا نسبت به یک ویلای صد و پنجاه متری در زمینی با همین متراژ هزینه کمتری دارد.

خرید بهتر است یا ساخت؟
هیچ کس نمی تواند به این پرسش یک پاسخ خوب و اساسی دهد. خرید یا ساخت یک ویلا به عوامل فراوانی بستگی دارد. برای کسی که به دنبال ساخت ویلایی با سلیقه خود هستند، ساخت می تواند گزینه مناسب تری باشد. اگر برایتان خریداری بدون زحمت یک ویلا مهم تر است بهتر است خرید را انتخاب نمایید.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

تعیین قیمت ویلاها در شمال را بدانید

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


درباره سبک کلاسیک بیشتر بدانید !
می‌دانیم که روز به روز بر طرفداران دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال افزوده می‌شود، با اینحال، دکوراسیون کلاسیک طرفداران خود را از دست نداده‌است و محبوبیت خاص خود را دارد. اگر حس نوستالژی، اصالت و منحصر به فرد بودن برای شما مهم است، دکوراسیون کلاسیک برای یک ویلا در شمال، انتخابی مناسب خواهد بود.
ممکن است شما بخواهید تمام فضاهای یک ویلا در شمال را با سبک کلاسیک طراحی کنید. برای مثال اتاق خواب ویلا در شمال! در اینجا ما نکاتی را برای شما بازگو می‌کنیم تا بتوانید بهره بهتری از این چیدمان داشته‌باشید.

نور، رنگ، دکوراتیوها و مبلمان چه از نظر جنس چه از نظر چیدمان، همه در این پروسه درگیر هستند. می‌دانیم که در یک اتاق خواب استاندارد و متعادل، کنترل نور ورودی باید برای کاربر مهیا شود، در رابطه با دکوراسیون کلاسیک ویلا در شمال ولی میزان نور تا حدودی بیشتر از مدرن است. یعنی ما با مسئله کنترل نور ورودی مشکلی نداریم ولی میزان نور دریافتی در یک چیدمان و طراحی کلاسیک بیشتر از سبک‌های جدیدتر است. نور در دکوراسیون کلاسیک برای ویلا در شمال، به مراتب اهمیت بیشتری دارد، هم نور طبیعی و هم نور مصنوعی. مسئله نور طبیعی ویلا در شمال که با بازشو حل می‌شود، ولی در رابطه با نور مصنوعی، باید به سراغ آباژور و لوستر برویم و با استفاده از عناصر نورپردازی متناسب با سبک کلاسیک این کار را انجام دهیم.

می‌دانیم که تخت خواب از جمله مهم‌ترین اقلام یک اتاق خواب است، این مسئله برای اتاق خواب ویلا در شمال نیز صادق است و اصولا در این سبک از طراحی، از تخت‌خواب‌هایی با تاج استفاده می‌شود که ممکن است در آن تزئیناتی ویژه از کار با چوب و ... نیز وجود داشته‌باشد.
رنگ تخت‌خواب نیز بهتر است مکمل سایر رنگ‌های به کار رفته در اتاق خواب ویلا در شمال باشد، در هر حال بهتر است رنگی متفاوت از رنگ دیوار به کار ببرید تا دکوراسیون کلاسیک شما، حس پویایی را به مخاطب القا کند و از یکنواختی فاصله بگیرد.
دیوارهای ویلا در شمال، اگر به سبک کلاسیک باشند، ممکن است در آن‌ها گچبری‌ها و یا قاب‌های چوبی مستطیلی دیده شود، کفپوش، اصولا پارکت است و استفاده از سنگ و کاشی نیز در این سبک متداول است.
سقف در سبک کلاسیک، عمدتا سفید است، ولی تزئیناتی هم ممکن است در آن وجود داشته‌باشد که عموما به صورت گچبری پیش ساخته یا گچبری‌های دست‌ساز هستند و می‌توانند جلوه‌ای زیبا به سقف ویلا در شمال ببخشند. ممکن است آینه‌کاری نیز در این قسمت انجام شود.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

سبک کلاسیک ، سبکی همه پسند در ویلاهای شمال از گذشته تا کنون

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


مبل چستر از سری مبل های لاکچری و معروف در سرار دنیا محسوب شده که وجود آن باعث خلق نمایی فوق العاده در هر سبکی از دکوراسیون داخلی می شود . زمان و طراح دقیق این مبل مشخص نیست اما جای تردید نیست که طی سال های متمادی این مبل تکامل یافته و به این شکل در آمده است. مبل چستر خود به تنهای زیبایی بسیار زیادی دارد اما چیزی که سبب نما و زیبایی چند برابری آن می شود و نحو چیدمان آن است. چراکه دارای اصول و قواعد خاصی است که در ادامه برای شما نیز بازگو خواهیم کرد . در ادامه با ما باشید.
این نوع مبل ها همانند مبل های دیگر در اندازه های گوناگون طراحی و ساخته می شوند. به شکل کاناپه ، تک نفره و یا دونفره. اما خود شاهد هستنید که از کاناپه های سه نفره نیز بیشتر از نمونه های دیگر در اغلب خانه ها دیده می شود که معمولا هم در نقطه کانونی قرار می گیرد و همه چیز به تناسب ان چیده می شود .
اگر هنوز به اقدام خرید مبل چستر نکرده اید باید بدانید که درابتدا این مبل را برای چه فضایی می خواهید. اگر خانه شما دارای متراژ محدودی بود می توانید از یک کاناپه چستر استفاده کنید. چراکه مبل های تک نفره چستر ، فضای زیاد را اشغال می کنند. شما می توانید این جای خالی را با مبل های تک نفره سبک های دیگر پر کنید و نمای بینظیر را به نمایش بگذارید.
اگر به سبک کلاسیک علاقه زیادی دارید ما با شما چستر با روکش چرم به رنگ گردویی و یا قهوه ای را پیشنهاد می کنیم. این گونه چستر با نمایی اشرافی در دکوراسیون داخلی جلوه ای چشمگیر را به نمایش می گذارند . اما به یاد داشته باشید استفاده از اکسسوری متناسب با فضای خود آن را از یاد نبرید.
اما بد نیست بدانید که هماهنگ بودن و تقارن در دکوراسون داخلی می تواند به آرامش فضا نیز بسیار کمک کند. چیدمان مبلمان چسترفیلد به شکل متقارن بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود. برای مثال قرار دادن دو کاناپه در روبروی هم می تواند ایده خوبی برای یک مهمانی و ایجاد یک کحیط شاد باشد . همچنین قرار دادن یک میز بزرگ در وسط باعث جذابیت بیشتر این نوع چینش می شود.
در پایان
در آخر از هر نوع روش برای چیدمان مبل چستر استفاده می کنید به یاد داشته باشید هماهنگی بین رنگ ها باید در نظر گرفته شود و تطابق رنگ ها حفظ شوند. شما می توانید برای هارمونی بیشتر از رنگ یکسان با مبل برای دیوار استفاده کنید و یا حتی می توانید یک رنگ مکمل و هماهنگ برای آن انتخاب کنید .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

همه چیز در مورد مبل چستر و نحود چیدمان آن در دکوراسیون داخلی

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


ترکیبات رنگی در سبک مونوکروم
استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ در این سبک را که توضیح دادیم، در ادامه با استفاده از المان‌هایی متفاوت از همان طیف رنگی، در فضای داخلی ویلاهای لوکس ، بافتی مطلوب و زیبا ایجاد خواهید کرد. طیف روشن تا تیره یک رنگ، سایه روشنی خاص ایجاد خواهد کرد.
پس بسیار دقت کنید که رنگی را انتخاب کنید که در مدتی کوتاه شما را خسته نکند و از آن دل‌زده نشوید! در اینجا برخی از رنگ‌های مناسب سبک مونوکروم که می‌توانید در ویلاهای شمال به کار ببرید را معرفی می‌کنیم.

مونوکروم سبز در ویلاهای مدرن
یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای دکوراسیون مونوکروم، رنگ سبز است. طراوت، شادابی، پویایی و جوانی، احساسات تراوش شده از این رنگ هستند. اگر می‌خواهید این رنگ را برای ویلاها انتخاب کنید، استفاده از گیاهان زیاد در فضای داخلی، جزئی جدایی ناپذیر از طراحی شما خواهد بود.
طیف‌های متنوع و جذابی از رنگ سبز وجود دارد که می‌توانید در ویلاهای شمال به کار ببرید. سبز یشمی، زیتونی، چمنی، کله‌غازی، زمردی، سدری و ...

رنگ سفید در سبک مونوکروم
استفاده از رنگ سفید در طراحی داخلی، یکی از انتخاب‌های هوشمندانه‌ای است که افراد می‌توانند داشته‌باشند. شما می‌توانید در سبک مونوکروم طراحی داخلی ویلا های شیک ما ، از رنگ سفید بهره ببرید و طیف‌های مختلف این رنگ را که چیزی جز دلبازتر شدن و یکدستی فضا به همراه ندارد، امتحان کنید. از آنجا که ممکن است فکر کنید فضا بی روح می‌شود، سعی کنید با استفاده از کنتراست‌های متفاوت، این موضوع را حل کنید. انواع طیف‌های رنگ سفید عبارتند از یخی، مرواریدی، استخوانی، مرمری، عاجی و کاپوچینویی.
رنگ سفید خلوص بسیار زیادی دارد و جان می‌دهد برای فضاهای کوچکی که نیاز دارند کمی بزرگ‌تر به نظر برسند. استفاده از رنگ سفید در ویلاهای شما، به عنوان یک خانه، آرامش دلخواه و مورد انتظار را برای شما به همراه خواهد داشت.
رنگ خاکستری در سبک مونوکروم ویلاها
حتما شما هم می‌دانید که خاکستری و طیف‌های مختلف آن، طرفداران بسیاری در خانه‌های مدرن و سبک‌های امروزی دارند!
مبلمان این طیف در نهایت زیبایی خاصی به ویلاهای شمال می‌بخشند و از مواردی هستند که به مرور زمان دچار کهنگی بصری نشده و همیشه می‌توانند نیازهای مخاطب را برآورده نمایند.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


برج مراقبت

برج مراقبت یکی دیگر از آسمان خراش های آرت دکو می باشد که به دلیل دار بودن ارتفاع 574 پا (175 متر) نزدیک به هشتاد سال بلندترین ساختمان سینسیناتی بوده است. این برج بین سالهای 1927 و 1931میلادی به طراحی والتر دبلیو هلشلگر (1957-1887) ساخته شد. با ساخته شدن برج بزرگ آمریکایی در میدان ملکه شهر در سال 2010 این سازه لقب بلند ترین ساختمان سینسیناتی را از دست داد.



ساختمان دیوید استوت

ساختمان دیوید استوت یک ساختمان اداری 437 فوت(133 متر) در قلب دیترویت میشیگان است که به طراحی جان ام دونالدسون (1854-1941) و والتر آر مایر (1887-1931) ساخته شده است. شرکت معماری دونالدسون و مایر مسئولیت طراحی و ساخت این سازه را برعهده داشته تا بلاخره توانستند این شاهکار هنری را خلق نمایند. فرایند ساخت این شاهکار آرت دکو در سال 1929 به اتمام رسید و به نام بنیانگذار آن، تاجر دیترویت دیوید استوت (1853-1916) نام گذاری گشت.

ساختمان کلمبیای شرقی

ساختمان شرقی کلمبیا که به نام انبارهای کلمبیای شرقی نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین ساختمان های آرت دکو در مرکز شهر لس آنجلس، کالیفرنیا است. این آسمان خراش که در سال 1930 میلادی با دارا بودن ارتفاع 264 فوت (80.5 متر) ساخته شده است یکی از ساختمان هایی است که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند.
این آسمان خراش که به طراحی معمار کلاد بیلمن(1963-1883) ساخته شده است، در ابتدا دفتر ها و فروشگاه های شرکت شرق تجهیزات و شرکت تجهیزات کلمبیا را در خود جای داده بود اما در سال 2004 میلادی این ساختمان به یک آپارتمان لوکس تبدیل شد.
ساختمان پیتسفیلد

ساختمان پیتسفیلد با ارتفاع 551 پا (168 متر) یکی دیگر از شاهکار های آرت دکو می باشد که دارای عناصر گوتیک است. این پروژه توسط معماران گراهام، اندرسون، پروبست و وایت طراحی شده است. ساختمان پیتسفیلد توسط وارثان مارشال فیلد (1906-1834) بنیانگذار میدان مارشال سفارش داده شد. پس از اتمام فرایند ساخت این سازه به نام شهر پیتسفیلد ماساچوست جایی که مارشال فیلد اولین شغل خود را در آنجا پیدا کرده بود، نامگذاری شد.
بخش هایی از آسمان خراش نمادین که در سال 1927 به عنوان یک ساختمان اداری افتتاح شد، در اوایل دهه 2000 به مسکن و آپارتمان دانشجویی تبدیل شد.


ساختمان برق و نور کانزاس سیتی

ساختمان برق و نور کانزاس سیتی که به ساختمان KCP & L نیز معروف است، یکی دیگر از آسمان خراش های آرت دکو می باشد که با دارا بودن ارتفاع 476 فوت (145 متر) در قلب شهر کانزاس واقع شده است.
فرایند ساخت این ساختمان در سال 1931 میلادی آغاز و تا سال 1991 میلادی ادامه داشت. این سازه زیبا یکی از زیبا ترین و برجسته ترین ساختمان های کانزاس سیتی می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است.
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

ساختمان دیوید استوت

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


مسجد وکیل، شیراز

مسجد وکیل در ضلع غربی ورودی بازار وکیل واقع شده است. این مسجد که در زمان سلسله زند بین سال های 1751 تا 1773 ساخته شده است دارای مساحت 8660 متر مربع است. این مسجد برای استفاده عمومی ساخته شد و در طول تاریخ در اختیار علاقه مندان دیدن اسلام قرار گرفت.

برخلاف اکثر مساجد ایران که دارای چهار ایوان هستند، این مسجد تنها دو ایوان دارد که در ضلع شمالی و جنوبی صحن بزرگ واقع شده است. دکوراسیون ایوان ها کاشی های چند رنگ معمولی هستند که به کاشی های هفت رنگ معروف می باشند و هنر و معماری سلسله زند در قرن 18 را به نمایش می گذارند. مساحت شبستان (نمازخانه) این سازه تقریباً 2700 متر مربع بوده و 48 ستون یکپارچه به شکل مارپیچ تراشیده شده است که هر کدام دارای یک برگ از برگ های آکانتوس می باشد.

مسجد نصیرالملک، شیراز

وقتی از مسجد های ایرانی صحبت می کنیم، حتما اسم مسجد نصیرالملک روی زبانمان جاری می شود. این مسجد به دلیل کاشی های صورتی رنگی که برای زیبا سازی طراحی داخلی آن به کار رفته، مسجد صورتی نامیده می شود.
هنگامی که به نمای خارجی مسجد نگاه می کنید، تصور می کنید که با یک مسجد بسیار ساده سر و کار دارید اما این تصور کاملا اشتباه می باشد. چرا که این مکان مقدس یکی از شاهکار های معماری ایرانی می باشد که به دلیل داشتن رنگ و نور جالب مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گیرد.
این مسجد قاجاری حاصل تلاش های دوازده ساله ای می باشد که از اواخر دهه ۱۸۰۰ آغاز گشته بود. این مسجد به دستور میرزا حسنعلی نصیر الملک با طراحی خاص محمد حسن معمار ساخته شده است. جالب است بدانید فرایند مراقبت و مرمت کاری این سازه تا به امروز نیز ادامه دارد.


خانقاه و حرم شیخ صفی الدین، اردبیل

در سال 2010 میلادی خانقاه شیخ صفی الدین به عنوان یکی از زیبا ترین و معروف ترین مساجد ایرانی توسط یونسکو در فهرست میراث جهانی ثبت شد. این بنا که بین قرن های 16 و 18 میلادی ساخته شده است، تلفیقی از بنا های سنتی صوفیانه و ایرانی و همچنین نشان دهنده هفت مرحله و هشت نگرش عرفان صوفیانه در معماری است. آرامگاه شیخ صفی به صورت هشت ضلعی ساخته شده و گنبد معروف آن در بالای مقبره قرار دارد.
مدرسه آقا بزرگ کاشان

این مسجد به همراه یک مدرسه به همین نام در اواخر قرن 18 میلادی توسط استاد معمار استاد حاج صبانعلی ساخته شد. این سازه آجری با طاق های مجاور، مناره های کاشی کاری شده و گنبد متواضع نشان دهنده سازه های معمول اسلامی است. زیبایی این مسجد آجری متواضع با چوب پیچیده، آینه کاری، گچ بری و کاشی های هندسی افزایش یافته است.
این مسجد به دلیل طراحی متقارن خود که از دو ایوان بزرگ یکی در جلوی محراب و دیگری در ورودی تشکیل شده است، نسبت به سایر مساجد ایرانی متمایز است.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

مساجد بی همتای ایرانی که هرکسی باید از آن مطلع باشد

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

تخت های کمجا ، ایده آل برای اتاق های خواب کوچک شما !

می دانید که یکی از معضلات اغلب افرادی که ساکن شهرهای بزرگ هستند زندگی در خانه های کوچک است. همانقدر که خانه ها با متراژمحدود دارای مزایایی بوده دارای معایبی هم هست . گاه کوچک بودن خانه چالش هایی را نیز به همراه دارد که یکی از آن کوچک بودن اتاق خواب است به طوری که فرد این تصور را می کند که هیچ تختخوابی به اندازه اتاقشان پیدا نمی شود . اما این تصور اشتباه سبب شده بدون تخت خواب بخوابید و روزها با کمر درد از خواب بیدار شوید . در ادامه با ما با شید تا شما را با تخت خواب های کمجا نیز آشنا کنیم و از این پس با تخت متناسب با سایز اتاق خود، اتاقی ایده آل داشته باشید . پس این مطلب را از دست ندهید .
شاید با خود بگویید چگونه یک تخت خواب دونفره می تواند جای کمی را بگیرد ؟ اما این موضوع کاملا ساده است با پیشرفت تکنولوژی و همچنین ایده های نو طراحی وسایل و اجزای خانه به طوری ساخته کی شوند که خیلی راحت مسئله کمبود جا را حل کرده است . یک نمونه آن تخت کشویی است : شما در حالت عادی یک تخت دارید اما در بخش زیرین آن یک تخت دیگر طراحی شده که در واقع یک تخت کمجا دو نفره در انتظار شماست.
تخت های تاشو : شاید دیگر نیازی به معرفی نباشند تخت های دیواری که امروزه در بین مردم شناخته شده هستند . شما می توانید در روز از اتاق خود استفاده کنید و در شب تخت خود را باز کنید و خواب شبانه راحتی داشته باشید . شما می توانید از چند قفسه ثابت برای نگه داری کتاب و یا اکسسوری برای زیباسازی بیشتر اتاق خواب خود طراحی کنید.
اما تخت خواب دیواری به دو صورت بوده که در ادامه به توضیح آن می پردازیم :
تخت خواب های مورفی در حقیقت نوع دیگری از تخت خواب دیواری تاشو است. با این تفاوت که این نوع تخت ها به صورت عمودی به واسطه یک اهرم که در زیر تخت باز و بسته می شوند.
اما از نمونه های دیگر تخت های دیواری به صورت افقی بوده که می تواند نمای فوق العاده را برای اتاق شما ایجاد نماید .
تخت های مبلی : از نمونه تخت خواب هایی پرکاربرد تخت خواب های مبلی است . شما می توانید مبل خود را جلوی تلویزیون خود بگذارید و در مواقع نیاز از آن به عنوان تخت خود استفاده کنید . این مورد از گزینه های ایده ال بوده که نه تنها یک کاناپه خوب را برای نشستن فراهم کرده بلکه دارای کلیه ویژگی های اساسی یک تخت را شامل می شود. این نوع تخت خیلی راحت بازو بسته می شوند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

تخت های کمجا ، ایده آل  برای اتاق های خواب کوچک شما !

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


•نورگیری به همراه منظره تماشایی بی نظیر
طبق آن چیزی که همه شما میدانید تمامی پنت هاوس ها از نور طبیعی و تهویه عالی برخوردار هستند .داشتن پنجره ی نورگیر و به سمت منظره تماشایی به شما این امکان را خواهد داد تا از زیبایی های طبیعی و خدا دادی لذت ببرید . همانطور که میدانید سرخرود شهری سرسبز در خطه مازندران می باشد . با این حساب شما منظره بسیار زیبا ، سرسبز و در نزدیکی سواحل دریایی را تماشا خواهید کرد .

•سرمایه گذاری به همراه سوددهی بالا
در کشورهای آسیایی برخلاف کشور های غربی دسترسی به واحدهای آپارتمانی لاکچری مانند پنت هاوس کمتر می باشد . درحالیکه در کشور های غربی دسترسی بسیار بالایی به این واحدها وجود دارد .این مسئله باعث این شده است تا کشورهای آسیایی درحال توسعه این واحدآپارتمان ها باشند . همچنین خرید و فروش این واحدهای مسکونی سرمایه گذاری مطمئن را به دنبال خواهند داشت . روزانه بر ارزش پنت هاوس در سرخرود افزوده خواهد شد .
مازندران به دلیل داشتن آب وهوای فوق العاده ، هر ساله پذیرای افراد بسیاری است ، همچنین دارای برج های لاکچری ، برج های ساحلی ، ویلاهای شهرکی و ... می باشد که به ارزش سرمایه گذاری در این استان رویایی می افزاید .

•بازار پرتقاضای ثروتمندان
چنین املاکی هرگز تحت تاثیر رکود اقتصادی قرار نخواهند گرفت . به همین دلیل تمامی ثروتمندان ، صاحبان شرکت های بزرگ و کارخانه دار ها ، سلبریتی ها ، ورزشکاران ، اعضای برجسته در سازمان ها و ...مشتاق سرمایه گذاری در این املاک هستند .

•معماری و طراحی داخلی
ویلاها ، آپارتمان ها و پنت هاوس ها در مازندران دارای معماری و طراحی فوق العاده ای هستند . مهم ترین و اصلی ترین دلیلی که مشتریان به دنبال خرید پنت هاوس در سرخرود می باشند نیز همین موضوع میباشد . عده ای بر این باورند که پنت هاوس ها درمازندران دارای زیباترین منظره برای تماشا و امکانات فوق العاده ای برای زندگی در آرامش هستند .
شاید برایتان سوال باشید که این جمله به چه معناست ؟ در واقع باید بگوییم این جمله به این معناست که پنت هاوس ها دارای بالاترین امکانات می باشند . زیباترین معماری ها و طراحی و دکوراسیون داخلی در پنت هاوس ها اجرا شده اند . از نمای خارجی آپارتمان گرفته تا دکوراسیون داخلی ، اتاق ها ، آشپژخانه ، تراس و ... . تمامی موارد ذکر شده از امکانات پنت هاوس ها محسوب میشوند .


•استحکام ، استقامت و متریال ساخت
اصلی ترین موردی که باید بررسی شود استحکام آپارتمان مورد نظر می باشد . از ویژگی هایی که موجب برتری پنت هاوس در سرخرود می شود به کار بردن بهترین متریال و مصالح ساختمانی هنگام ساخت آن می باشد. پنت هاوس های ساحلی سرخرود استقامت بسیار بالایی در مقابل حوادث طبیعی دارند . همچنین استحکام آنها به شما این امکان را میدهد تا بدون استرس و با خیالی راحت در آنها زندگی سالمی را تجربه کنید.
از نظر اکثر افراد اگر آپارتمان مورد نظر استحکام و مقاوت بالایی داشته باشد و یا هنگام ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده باشد ارزش خریداری دارد . هرچه کیفیت پنت هاوس بالاتر باشد قیمت و ارزش خریداری بیشتری خواهد داشت .

https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

ویژگی های منحصر به فرد پنت هاوس های سرخرود در مازندران

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


ویلاهای کوچک همیشه دارای زیبایی های خاصی هستند که شما باید تمامی بخش های داخلی ان ها را در نظر داشته باشید ، در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه مدرن کردن ویلای مازندران خود را بیاموزید .
آشپزخانه بخشی مهم در ویلای مازندران
نور پردازی تأثیر به سزایی بر چشم انداز یک دکوراسیون دارد. بهره گیری از یک لامپ بزرگ و پر نور در آشپزخانه ای کوچک و تاریک تأثیر قابل توجهی دارد. استفاده از عناصری که خاصیت انعکاس نور را دارند تأثیر هر روشنایی، اعم از طبیعی یا مصنوعی را چندین برابر می کند. تصویر بزرگتر و جادارتری از آشپزخانه شما را به اجرا می گذارد.
استفاده از کابینت های شیشه ای، باعث می شود نور در فضا منعکس شده و آشپزخانه بزرگ تر به نظر بیاید. رنگ های روشن خاصیت انعکاس نور دارند و خطای دید کمتری ایجاد می کنند. بنابراین رنگ های روشن فضاهای کوچک و تاریک را جادار تر نشان می دهند. می توان به جای استفاده از کابینت های شیشه ای، از کابینت های با رنگ روشن بهره گرفت.

دکوراسیون نشیمن راحت و دلنشین
از مزایای ویلا کوچوک ، داشتن نشیمن نقلی است که صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده ایجاد می کند. از مهم ترین عوامل سبک دکوراسیون داخلی فضا های کوچک جذب افراد خانواده است. معمولاً نشیمن هایی که دکوراسیونی به سبک سنتی دارند دعوت کنندگی بیشتری داشته و حس آرامش را القا می کنند. نصب عکس های خانوادگی و یا ساخته های تزئینی افراد خانواده روی دیوار، صمیمیت بیشتری را برای این فضا ایجاد می کند.
با حذف تلویزیون از اتاق نشیمن می توانید تمرکز بیشتری برای گپ و گفت و دورهمی های خانوادگی داشته باشید. استفاده از فرش به جای هر کف پوش دیگری می تواند احساس آرامش و گرمای بیشتری را القا کند. برای دلباز و جذاب تر کردن فضای کوچک ویلای خود، وسایل غیر ضروری را حذف کنید. استفاده بیش از حد از لوازم دکوری و اکسسوری ها سبب شلوغی فضای خانه می شود.

چگونه از بالکن ویلای کوچک خود استفاده کنیم؟
شما می توانید از فضای باز و خصوصی بالکن کوچک خود استفاده های زیادی ببرید. استراحت کردن، گپ و گفت شبانه، خوردن عصرانه، مطالعه و ... همگی از موارد کاربردی بالکن است. چگونه فضای بالکن کوچک خود را کاربردی کنیم؟
•کف بالکن را با استفاده از کاشی های رنگی و چوبی زیبا کنید.
•بالکن خود را با انداختن فرش و قالیچه ای کوچک فرش کنید. فرش کردن به بالکن شما شخصیت می دهد.
•یک میز کوچک برای صرف قهوه در بالکن قرار دهید.
•یک نیمکت حصیری یا چوبی نصب کنید.
•بوسیله گلدان های کوچک بالکن را سبز نگه دارید.
•قفسه یا گلدان روی دیوار بالکن نصب کنید.
•به روشنایی بالکن اهمیت دهید.
•حریم خصوصی را حفظ کنید.
•فضا را کاربردی بچینید.
•باربکیو را فراموش نکنید.
•می توانید یک سایبان تاشو برای در امان ماندن از تابش شدید آفتاب یا باران نصب کنید.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

مدرن کردن ویلای شخصی کوچک در مازندران

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰


نمای ویلا بیانگر فضای درونی آن می باشد
تمامی باز شوها ، تو رفتگی ها و هر گونه برجستگی که در نمای بیرونی ویلا به وجود خواهد آمد باید با برنامه ، اندازه گیری و دقیق باشد . موارد ذکر شده باید مطابق با تمامی جزئیات و قسمت های مختلف درونی ویلا باشد . به عنوان مثال در فضای داخلی نشیمن ، یا آشپزخانه باید نورپردازی بسیار بالایی وجود داشته باشد . در نتیجه برای این قسمت از ویلا پنجره به خصوص پنجره های بزرگ نیاز است تا نورگیری آن بالا باشد .

هماهنگی نمای بیرونی ویلا با فضای داخلی ویلا
تم و سبکی که برای طراحی ویلا انتخاب می شود فاکتور های جامع محسوب می شوند . و بهتر است به یک میزان تمامی جنبه را برای خانه های ویلایی را در بر بگیرد . به عنوان مثال سبک مدرن یک سبکی ساده و به دور از تجملات و برجستگی های بزرگ می باشد . فضای داخلی و خارجی در سبک مدرن ساده است و خطوط مستقیم و بدون جلوه های اضافی است . در حالی که سبک کلاسیک سبکی است که تجملات و شلوغی آن زیاد و به همراه برجستگی ها بزرگ می باشند . فضای داخلی سبک کلاسیک نیز تجمل گرایی را با فریم بندی ها و فضا سازی های مشخص بازتاب می دهد .

استفاده در از طرح و گرافیک برای طراحی نمای ویلا
در طراحی نمای ویلا باید به گرافیک و طرح آن دقت کنید . تمامی اجزا های تشکیل دهنده ی ویلا باید با تقارن و اندازه در جای درستی قرار بگیرند . جایگیری باز شوها ، مکان درب ورودی ، بیرون زدگی ها و تو رفتگی های تراس و بالکن کاملا باید به صورت قرینه طراحی شده باشند . در طراحی نمای کلاسیک معمولا از چنین اصولی پیروی می کنند و تمامی المان ها با رعایت قرینه طراحی و جایگذاری می شوند . نوع دیگری از طراحی ، نا متقارن می باشد در این طرح می توانید از پنجره های بزرگ و کشیده در یک سمت و یا دو پنجره کوچک تر در دو سمت متفاوت استفاده کنید . ایجاد چنین طرحی پیچیدگی و در عین حال زیبایی بیشتری را به وجود آورده است .

توجه به نورگیری و جهت گیری
وجه جنوبی بنا در کشورهایی که در نمیکره شمالی واقع هستند ، از بهترین نور و تابش آفتاب بهره مند است . بعد از آن نماهای شمالی ، شرقی و غربی قرار دارند . زیرا بیش ترین شیشه بندی و طراحی فضاهای واسط ویلا در وجه جنوبی و بعد وجه شمالی قرار می گیرند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

طراحی نمای ویلا با این نکات جالب را از دست ندهید !

  • بخشی آفیشیال